فوتبال در مسیر آبادی

فوتبال در مسیر آبادی

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from فوتبال در مسیر آبادی, Sports League, Mazar-e Sharif.

Photos from ‎فوتبال در مسیر آبادی‎'s post 06/02/2024

ههههههه دگه بانه پیدا نشد👇
شرم باد به تو خاین لعین وطن فروش بجای از این که تشویق کنید فقط نشستین منتظر یک خبر منفی یک کم هم اگر غیرت و شرم داشته باشید دیگر چیز پوست نمیکنید روی تان پیش همه مردم سیاه شد .

Photos from ‎فوتبال در مسیر آبادی‎'s post 06/02/2024

شرم باد به تو خاین لعین وطن فروش بجای از این که تشویق کنید فقط نشستین منتظر یک خبر منفی یک کم هم اگر غیرت و شرم داشته باشید دیگر چیز پوست نمیکنید روی تان پیش همه مردم سیاه شد .

18/01/2024

طبق منابع غیر رسمی اکثر بازیکنان معترض در اردوی انتخابی تیم ملی در عربستان حضور خواهند یافت.

درین اردوی انتخابی که با حمایت مالی فدراسیون فوتبال عربستان برگذار می شود، ۳۵ بازیکن دعوت شده است واز بین آنها ۲۵ بازیکن برای تقابل باهند گزینش میگردد.

04/01/2024

خبر خوش برای صرافان هرات

الیاس نیازی از بخش نشرات تیم فوتبال صرافان هرات اخراج گردیده و بیاب شد.
نیازی چپلوس بخاطر مصاحبه های دروغین و چپلوسی بیجای که سبب بدنامی باشگاه بزرگ صرافان هرات شده بود در نهایت از سوی مسئولان باشگاه صرافان هرات برکنار شد.

23/12/2023

فیروز مشعوف و الیاس نیازی از جمله دو دانه از چپلوس ترین و پول‌دوست ترین خبرنگاران افغانستان هستن.

این دو آدم به اندازه سر سوزن وجدان ندارن. زندگی برای ای دو کثیف حرام است. هر جای دیدی شان در روی شان توف لعنت کنین. چون با نشر خبرهای دروغی میخاین مشهور شون و از هر طریقی که شده به دنبال نامکشی و شهرت و پول حرام هستن.

فیروز مشعوف - Firooz Mashoof
Elias Niazi

Photos from ‎فوتبال در مسیر آبادی‎'s post 23/12/2023

خبرنگار خیله و دروغگو ((الیاس نیازی))

خایه مال باشگاه صرافان هرات، چی از دستت میایه ها، هیچ گوی نیستی، مردم هر دقه فریب می‌تی دروغگویی در خون تو بی‌وجدان جای گرفته، تو شرف خوده از دست دادی.

در روز قیامت هم دروغ گفته میتانی؟

معلوم نیست چند روز دگه زندگی میکنی، قبل از مردن توبه کو و از کسای که در باره شان مطالب دروغ نشر کدی محترمانه معذرت بخای.

چوشکست توبه من، مشکن تو عهد، باری
به من شکسته دل گو،که: چگونه‌ای؟ کجایی؟

Elias Niazi

20/12/2023

افغانستان اینترنشنال ورزشی چرا این شخص در بحث ها باید نظر دهد ؟

ایشان دروقت حساس تیم ملی حاشیه که گویا سرمربی سندش جعلی است و سند A ندارد را ایجاد و چند بازیکن را علیه سرمربی بلند ساختند و در نهایت افغانستان موفق به راه یابی به جام ملتها نشد
به گفته ایمل گریوال و سلیم کوهستانی علی عسکر لعلی از تبانی آگاه بود چرا به فیفا و AFC خبر نداد و از این تبانی چشم پوشی کرد ؟
ایشان یکی از با وفاترین شخص نزد کرام الدین کریم و کارگر بود و و از فدراسیون به بهانه که گویا باشگاه بازیکنان از فدراسیون پول میخواهد پولهای فوتبال افغانستان را درجیب میزد
حالا نمیدانم به کدام عنوان تلویزیون شما به این شخص خاین حق نظر دهی رامیدهد و دربرنامه تلویزون خاین شما دعوت میشود

20/12/2023

دگه بدبختی....
کنفدراسیون فوتبال آسیا مانع قضاوت حلیم آقا شیرزاد داور بین المللی فوتبال کشور به نماینده‌گی از افغانستان، در مسابقات گوناگون بیرون کشوری شد.
آقای شیرزاد به دلیل این‌که داخل افغانستان نیست و به کشور دیگر پناهنده است، کنفدراسیون فوتبال آسیا این تصمیم را گرفته است.

Photos from ‎فوتبال در مسیر آبادی‎'s post 14/12/2023

این شیطان ها از مرگ انسان هم خوش میشوند در حال که نفر زنده است.

11/12/2023

منابع از نزدیکان علی چوکر لعلی خبر داده که ای خاین ملی به فکر سرپرستی فدراسیون فوتبال است ایشان میخواهد که فوتبال افغانستان در بیرون از کشور رهبری کنه...
قرار معلومات از یک پشکسوت فوتبال که اکنون در جرمنی زندگی میکند نخاست نامش افشا بشه
ایشان فرمود که علی چوکر لعلی در کیس متجاوز چند دختر پسر دست داشته که یکی آنها در جرمنی زندگی میکند
ایشان فرمود اگر خاستین ثبوت پیش من است

وطن داران عامل اصلی مشکلات تیم ملی فوتبال افغانستان کسی نیست بجز علی عسکر لعلی پول پرست 💸💰

علی عسکر لعلی انسان بی‌شرف و متجاوز اکنون در آلمان است و از همانجا بدنبال تخریب تیم ملی فوتبال افغانستان می‌باشد. لعلی کثیف برای شماری از خبرنگاران از جمله سید مهدی کاظمی خبرنگار افغانستان اینترنشنل ما‌هانه پول میدهد تا برنامه های دروغین و منفی علیه رهبری و کارمندان فدراسیون فوتبال افغانستان نشر کنند.

این لعلی کثیف بخاطر اینکه در یک پست مهم و کلیدی در فدراسیون فوتبال افغانستان مقرر نشد؛ شروع کرده به تخریب تیم ملی فوتبال افغانستان و فدراسیون فوتبال افغانستان که الان میخواهد سرپرست بشه و فوتبال افغانستان در بیرون از کشور رهبری کنه...

08/12/2023

مثلث وطن فروش

فرشاد نور و فیصل شایسته کسانیکه تیم ملی فوتبال را در حساس‌ترین مرحله به دستور انوش دستگیر ترک کردن.

این مثلث میخواهه تیم ملی در اروپا تشکیل شوه و بره سال ها نه بازیکنان تغییر کنه و نه مربی. میخواهن تیم ملی کشور ره تیم شخصی خود جور کنن. و سخنگوی شان هم فیروز مشعوف باشه و سکرتر جنرال شان فضل محمد شهاب مقرر شوه و رئیس شان هم علی عسکر لعلی باشه.

فیروز مشعوف - Firooz Mashoof اکر به اندازه سر سوزن شرم داری و وجدانت بی‌داد میکنه، لطفاً حقیقت بگو تو خو خوده خبرنگار میگی کجاست عدالت خبرنگاریت، چی سرخمی داری پیش انوش و دارو دسته اش. مرد باش، چرا پنهان کاری میکنی، چرا دروغ دروغ مطالب نشر میکنی در باره تیم ملی، تا چی وقت خوده بازی میتی. بلاخره خاد مردی در او دنیا چی جواب میتی. تو از خود زن داری، دختر داری، پدر و مادر داری چرا خدای ته حاضر نمی بینی.

بیا وجدانت راحت بساز بیا انوش و دارو دسته اش فاش کو که شب راحت خابت ببره. اگر ای کار کنی قسم بخدا که قلبت راحت میشه. لطفاً بر یک بارم که شده طرف حق بگیر. لطفاً بخاطر نام فامیلیت (مشعوف) حق انوش و دارو دسته اش بتی و خوده به عنوان یک خبرنگار واقعی و عادل ثابت بساز.

مشعوف صایب تو سالها کار کدی عرق ریخی، بخاطر شب‌ها و روزهای که کار کدی بیا خدارا حاضر ببین و شاهدی از حق بگو. لطفاً ای کارا بخاطر همه‌ی امروز و آینده‌ی مشعوف ها بکو و خائنین فوتبال بگو‌.

دیگرش با خودت که چی کار میکنی...وسلام

08/12/2023

مشت نمونه خروار
کجای ای بازیکن به نابغه می‌مانه هههه😂

الیاس نیازی کثیف و چپلوس درجه یک کلپ صرافان نام خبرنگاری را بد کرد. خاک در سر ای رقم آدما که یک بازیکن معمولی و بد اخلاق را نابغه کل افغانستان صدا میکنه. مردم یادشان نرفته که معروف محمدی چقدر بداخلاقی در لیگ برتر میکرد، چقدر بازیکنا و داوران را داو میزد. او بیدرا لطفاً صدای تان بکشین از احمق چی گفته روانه.

خبرنگاران هراتی همیشه خوده تعریف ناق میکنن و چنان خوده جلوه میتن که یک منگس شان چهل خروار گوشت و روغن داره.

06/12/2023

لت و کوب یک داور در هرات در بین بازی کلان یک گندگی است که خبرنگاران هراتی هیچ نگفتن که چی گپ شده و ایتو تیر خوده میارن که هیچ گپ نشده باشه.

او بیدر پشت همی گپای فیسبوکی هراتیا نگردین که میگن هرات مهد فوتبال افغانستان اس، باور داشته باشین اگر بازیکنای کابل و دگه ولایات در تیم های شان نباشه هیچ چیز نیستن.

همی خبرنگارای چپلوس هراتی است که دایم دگه ولایات بد گفته و از خود خوب میگن، در حالت که کل افغانستان ما و شما پر از استعداد اس.

فیروز مشعوف، امان الله قیصاری، فرامرز فیضی، بصیر فوشنجی، الیاس نیازی از بی وجدان ترین خبرنگاران هراتی هستند که همیشه طرف هرات خود بودن و 33 ولایت دگه مارا بد گفتن و تحریم کدن.

خبرنگاران هرات مکروب هستند 🤮❌💰💸

28/11/2023

شرم به تو واره خبرنگار ورزشی چپلوس

الیاس نیازی خبرنگار پول‌دوست و خائن ولایت هرات یکی از آن خبرنگاران خود فروخته بشمار میرود که همیشه خواسته با نشر اخبار دروغ خود را به هراتیان عزیز محبوب جلوه بدهد.

در آخرین مورد الیاس نیازی کثیف که یکی از چپلوسان تیم فوتبال صرافان هرات هم محسوب میشه با پخش خبر در باره مشکلات میزبانی مسابقات زون که قرارشده در ولایت زیبای فراه برگزار شوه توهین به ولایت فراه کرده و گفته که فراه نباید میزبان باشد. چون الیاس نیازی به عنوان مشاور باشگاه فوتبال صرافان هرات کار میکند که در اصل چپلوس تیم صرافان است و بخاطر رقابت فوتبالی که با فراه دارند نمی خواهند ولایت فراه میزبان باشد.

از طرف دیگه برای ما خبر رسیده که هراتیان قبل از فراه مکتوب میزبانی را دریافت کرده بودند اما بخاطر نبود امکانات لازم برای میزبانی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال ولایت هرات آقای احراری امتیاز میزبانی به هرات رد شده و به جواب مکتوب شخص رئیس فدراسیون فوتبال ولایت هرات شاه رسول احراری گفته که ما توانایی میزبانی مسابقات زون را نداریم.

در همین راستا فدراسیون فوتبال افغانستان به ولایات هم‌جوار هرات هم مکتوب فرستاده که بین ولایت غرب افغانستان فراهیان فوتبال دوست حاضر شدند تا میزبانی تا در اختیار بگیرند و حتی مصارف بود جای و باش تیم ها را هم فراهم کنند.

در سال های اخیر فوتبال ولایت فراه رشد بسیار عالی داشته و بازیکنان زیادی را به تیم های ملی فوتبال و فوتسال افغانستان معرفی کرده که خبری خوشایندی برای همسایه شان هرات ظاهراً نبوده که در این بین خبرنگاران هراتی همیشه تلاش داشتند تا مسئولین فدراسیون فوتبال ولایت فراه را سرکوب کنند. حتی بارها شاهد این بودیم که بازیکنان ولایت فراه را توهین و تحقیر کردن.

مردم خوب فراه باید روی چنین خبرنگار کثیف را سیاه کنند و از فوتبال ولایت شان که به طرف ترقی روان است حمایت کنند.

«نیازی ناراضی دست از از سر فوتبال ولایت فراه بردار»

24/11/2023

بلاخره جنازه فوتبال افغانستان هم در یک مسیر قرار ګرفت که از نابودی ودفن نمودنش دیګه چیزی باقی نمانده
بحث Anoush Dastgir را با Sayed Mahdi Kazemi
دیدم خیلی جای تاسف است
یک متل است چیزی ګندم تر است ویک کمی هم آسیا کند
من به سراحت میګویم که اصلن پلان پلان استعفی کارګر و دور کردن حافظ زدران است چون پشت پرده واقعن دست هاست کار میکند ما هیچګاه از ضعف مدیریت در فدراسیون فوتبال چشم پوشی کرده نمیتوانیم
ولی من واقعن به همو یادهای ګذشته رفتم که یک وقت لابی ګری انوش دستګیر را سخنګویی فدراسیون فیروز مشعوف در رسانه ها میکرد که تمامی کدر فدراسیون اتفاق وبا اتحاد بودند وفقد یګانه شخص را متهم می ساختند که Ali Askar Lali این تمامی حاشیه ها را در رسانه ها انداختند
که علی عسکر علیه انوش وکار ګر تمامی وقت در رسانه ها علیه اسناد پرو انوش دستګیر مصاحبه وکفتګو میکردند
وحالا من به سراحت میګویم در قضیه بازیکنان دست شهاب انوش ووو بوده ...

21/11/2023

در ای تصویر چهره های خایینین که دست به دست ام دادن فوتبال افغانستان را تباع کردن هدف ای چهره های کثیف ای است که فوتبال افغانستان را در خارج از کشور انتقال دهند
امشب همه‌ی مخالفان فدراسیون فوتبال، و شما بازیکنان پول پرست و معترض راحت بخوابید تيم ملي را که نابود کردین و فوتبال ملی را نابود کردین خداوند خراب تون کنه...
دم این بازیکنان گرم که در این شرایط روحی و روانی بسیار سخت تیم ملی را رها نکردن با وجود این که می‌دانستند شرايط تیم ملی بسیار سخت است دعوت را پذیرفت اند آفرين به غيرت و شهامت اینها امیدوارم که در بازی های بعدی تیم قدرتمندی را آماده کنند بدون شک در آینده نتایج خوبی را کسب خواهد کردن...

21/11/2023

مسابقه امروز: افغانستان مقابل کویت
مقدماتی جام جهانی
دمام، عربستان
شروع مسابقه: ۹:۳۰ شب‌ به وقت کابل

21/11/2023

دوست دارید کدام دروازه بان درون دروازه افغانستان در مقابل کویت قرار گیرد؟

20/11/2023

جاسوس های اینترنشنال

الیاس نیازی و فرامرز فیضی دو خبرنگار خیله که چیزی از الفبای خبرنگاری را نمیدانند برای بدنام کردن فوتبال افغانستان و تخریب فدراسیون فوتبال افغانستان با مصاحبه های که همرای تلویزیون افغانستان اینترنشنال میکنند ماهانه معاش دالری میگیرند. بنابر این از مردم خوب افغانستان و حکومت امارت اسلامی که عدالت را سرلوحه خود قرار داده میخواهیم تا این دو نفر را دستکیر کرده و مجازات نماید.

برای اینکه ثبوت شده که این پست دروغ نیست و حقیقت دارد از حکومت امارت اسلامی میخواهیم تا سیم کارت های این دو خبرنگار شیطان صفت را زیر برسی قرار بدهند و حقیقت برای شان معلوم شود.این دو نفر برای شبکه افغانستان اینترنشنال کار میکنند و بخاطر اخبار دروغین پول میگیرند.

امیدداریم تا واتسپ شان چک شوند و مسج های که بین این دو خبرنگار و خبرنگاران اینترنشنال صورت گرفته که چی دروغ های باید بگویند هم در اختیار سایت های ورزشی قرار گیرد.

Photos from ‎فوتبال در مسیر آبادی‎'s post 19/11/2023

14 گل در یک بازی!🙃 کارشناسان تخریبگران تیم ملی فوتبال افغانستان کجا استین
او فاسدین او خایینین ده فوتبال ار چی رخ میدهد ...
حالی فدراسیون فوتبال جبلطارق خاین است یا شما تخریبگران تیم ملی فوتبال افغانستان.

تیم ملی فرانسه در نیمه اول بازی 7 گل و در نیمه دوم هم 7 گل وارد دروازهٔ جبل‌الطارق، نمود.
این برای اولین بار است که یک تیم در مرحله راهیابی به یورو 7 گل در نیمه اول بازی بثمر میرساند.

کارشناسان برحال فوتبال کاعنان معبد😜😜😜
علی عسکر لعلی فوتبال فهم😜
فیروز لندغر
لیاس نیازی بچه بیروش
فرامرز فیضی لشمک
هادی کاظمی پشمی
مسرور تابش چاپلوس
علی اضغر دوپه
بصیر فوشنجی پثقلی

و و و و...........

Photos from ‎فوتبال در مسیر آبادی‎'s post 17/11/2023

نظر یکتن از هموطن ما

انوش دستگر، علی عسکر لعلی، شما و عده ای از دلقک های خایین بخاطر پول باعث شکست و از هم پاشیدگی تیم ملی فوتبال شدید، با این کار تان شما به آبروی افغانستان بازی کردید و امید میلیون ها افغانی را از فوتبال قطع کردید.
بدانید این سیاهی بر روی شماها و تعدادی از بازی کنان پول پرست میماند و مردم افغانستان به شماها نفرین میفریستند.
بلاخره تیم ملی فوتبال افغانستان راهش را پیدا خواهد کرد و از این بحران بیرون خواهند رفت اما قیمت این بدنامی و شرمساری را مردم افغانستان میچشند که در سخت ترین شراین شما مردم افغانستان را نا امید ساختید.
سوالات زیادی اینجا مطرح است که چرا قبل بازی های مقدماتی شما از کار گر انتقاد نکردید؟
شماها چرا در زمانیکه انوش دستگیر تمام بازی های تیم ملی را در مسابقات به باخت تبدیل کرد هیچ شکایتی نکردید؟
شماها چرا یک سال قبل از آقای کار گر به فیفا شکایت نکردید؟
مگر همین آقای کارگر نبود که تیم میلی را به قهرمانی جنوب آسیا رسانید؟
مگر همین آقای کار گر نبود که تیم های ملی فوتسال را به نایب قهرمانی و رشد و بالندگی رسانید؟
کنار رفتن ها راه حل نیست، کنار آمدن ها میتواند فدراسیون ملی فوتبال و تیم ملی را کمک کند تا با قدرت در میادین به رقابت بپردازد.
اختلافات و شکایت های تانرا میتوانید از راه های قانونی دنبال کنید تا سلامت و ملامت هویدا گردد اما کناره گیری بازی کنان و خط و نشان کشیدن ها کمر فوتبال را میشکند و این کار که توسط انوش دستگیر، علی عسکر لعلی، تعدادی از دلقک های رسانه ای و بازی کنان که تیمی ملی را ترک کرده اند در حقیقت خنجریست که به رخ ۳۵ میلیون مردم افغانستان کشیده شده است.

Photos from ‎فوتبال در مسیر آبادی‎'s post 17/11/2023

یکی از شیاطین یکی از چاپلوس ترین یکی از حق خور ترین کس ها خودت‌استی فیروز معشوف ایا حق تو‌ بود که به نام کارمند فدراسیون فوتبال افغا نستان با تمام دار و دسته خود فرار کنی یا دیگران؟
از همین هال شروع کدی برای بد نشان دادن این ترینر بیچاره !

آدم کثیف آیا تو متن پیام های بچه ها را نوشته نمیکونی
ایا تو سند تقلبی برای مردم نشان ندادی؟ تو بنام خبر نگار یک شیطان استی

17/11/2023

شرمسار دنیا آخرت شوید پول دوستان
نظر یک هوادار فوتبال افغانستان

Photos from ‎فوتبال در مسیر آبادی‎'s post 17/11/2023

خانی ای خبیثان خراب شود
اکه ای خایننین معبد آمو از خارج داخل، فوتبال افغانستان ره تخریب نمی کرد آلی کلی چیز خوب می بود،

لعنت به شما کاعیننین معبد آمو رفرین به شمایان🙄🙄🙄🙄

17/11/2023

عامل اصلی مشکلات تیم ملی فوتبال افغانستان کسی نیست بجز علی عسکر لعلی پول پرست 💸💰

علی عسکر لعلی انسان بی‌شرف و متجاوز اکنون در آلمان است و از همانجا بدنبال تخریب تیم ملی فوتبال افغانستان می‌باشد. لعلی کثیف برای شماری از خبرنگاران از جمله سید مهدی کاظمی خبرنگار افغانستان اینترنشنل و امان الله قیصاری خبرنگار سابق طلوع ما‌هانه پول میدهد تا برنامه های دروغین و منفی علیه رهبری و کارمندان فدراسیون فوتبال افغانستان نشر کنند.

کافیست بروید به فیسبوک علی عسکر لعلی و پست های او را ببینید. لعلی دزد همچنان در کمنت‌ها از سوی مردم بیاب میشود.

این لعلی کثیف بخاطر اینکه در یک پست مهم و کلیدی فدراسیون فوتبال افغانستان مقرر نشد؛ شروع کرده به تخریب تیم ملی فوتبال افغانستان و فدراسیون فوتبال افغانستان.

تا چی وقت باید این اشخاص را اجازه دهیم تا تیم ملی در چنین شرایط خراب که امروز است قرار بگیرد.

علاقمندان فوتبال نباید اجازه بدهند و باید چهره کثیف لعلی را به همگان معرفی کنند.

برای ما یک منبع از جمع بازیکنان خارج خبر رسانده که پشت کارهای اخیر که فرشاد نور و فیصل شایسته انجام میدهند: دست علی عسکر لعلی، فضل محمد شهاب، امام فیضی، سید مهدی کاظمی، امان الله قیصاری، فیروز مشعوف، سید احد سروش، مسرور تابش، الیاس نیازی می‌باشد. همچنان گفته میشود که این جماعت در تلاش هستند تا فدراسیون فوتبال افغانستان را به حالت تعلیق ببرند و از ارگان های خارجی پروژه گرفته و فدراسیون فوتبال افغانستان را در اروپا تشکیل دهند.

آنها می‌خواهند با دعوت بازیکنان از خارج به تیم ملی فوتبال افغانستان پول انگفتی بدست بیاورند. یعنی هر بازیکنی که می‌خواهند به تیم ملی بازی کند باید چندین هزار دالر پرداخت کند. با اینکار فوتبال افغانستان به کلی از بین میرود و دیگر بازیکنان داخلی نمی توانند برای کشورشان بازی کنند.

علی عسکر لعلی باید بداند که مردم افغانستان به همه چیز آگاه هستند و هرگز به این پلان کثیف خود نخواهد رسید.

17/11/2023

چیقه شما مردم خوده جاهل جور کدین لعلی انوش فیروز خبیث و دار دستیش که بخاطر ابروریزی فدراسیون کار میکنند بازیگران ره تشویق مکنند، ولی بازیکنان ما بخاطر پول به تیم ملی بازی میکنن چرا یک کمی عقلی فکر نمیکنین باید بازیکنان بیغیرت کی د نصف راه ایلا داد تیم ره از تاریخ افغانستان اخراج شان کنین نوش جان کسانیکه امشب باختن مهم باخت و برد نبود مهم غیرت امو پول دوستان بود کی شناختیم شان
در آخر هم زنده باد کسانیکه بخاطر پول بازی نکرد و باخت یا هم برد زنده باد پسر واقعی ای وطن که د هر حالت زمام دار ای وطن بود
زنده باد کوه غیرت کی از پس مانده هایی امو خاینین و وطن فروشان و پول دوستان بود اسلام الدین امیری کمر دفاعی افغانستان.

چیقه جالب دکه وطن فروشان کی ده خارج استد برایشان پول میرسد کی از طریق فیسبوک های تان فوتبال افغانستان ره تخریب کنید...

15/11/2023

فهرست تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد.
بازیکنان کشور فردا برابر قطر، رقابت می‌کنند.

Photos from ‎فوتبال در مسیر آبادی‎'s post 15/11/2023

تمرین ملی‌پوشان زیر نظر اشلی‌وست وود!

نخستین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال در دوحه برگزار شد. علاوه بر اسلام‌الدین امیری، بلال آرزو نیز پس از مدت‌ها‌ به جمع ملی‌پوشان اضافه شده است و تیم ملی را در دو بازی پیش‌رو برابر قطر و کویت همراهی خواهد کرد.

15/11/2023

بلال آرزو آقای گُل تاریخ تیم ملی فوتبال افغانستان یکبار دیگر به تیم ملی فوتبال افغانستان دعوت گردید.

آقای آرزو ۳۴ سال سن دارد و در سطح چهارم فوتبال ناروی فوتبال میکند.

10/11/2023

بايد از تيم ملي و فدراسيون فوتبال حمايت كنيم.
چرا كه اكنون فدراسيون فوتبال، مربيان و بازيكنان به حداكثر حمايت نياز دارند. از اين پس بايد تمامي نگاه‌ها به فوتبال مثبت باشد. نكته‌ي مهم اين است كه همواره در نگاه اول به نظر مي‌رسد قهرمانان ما نمي‌توانند كاري انجام دهند. اما هميشه آنها بهترين و بزرگ‌ترين كارها را انجام داده است وبه همین دلیل است که تمامي مردم افغانستان يار دوازدهم تيم ملي هستند و مانند گذشته از اين تيم حمايت مي‌كنند.ولی عده محدودی ازخبر نگاران ورزشی و بازیکنان که بعد از تغییر نظام به بیرون از وطن کوچ کردند بخاطر منافع شخصی شان شایعه پراکنی میکنند و برای فدراسیون فوتبال و بازیکنان تیم ملی حاشیه سازی میکنند.
واقعا اگر شما چیزی را خبر دار هستید، بفرمایید واضح و مشخص اعلان کنید برای مردم افغانستان در حضور رسانه ها. راستی شما که دلسوز مردم افغانستان هستید چرا وقتی در افغانستان، در فدراسیون کار میکردید، وظیفه بر حال خبر نگاری داشتید و یا هم عضو تیم ملی بودید برای اثبات حقانیت خود و از روی دلسوزی برای مردم افغانستان چرا یکبار ایستاد نشدید و همه چیز را افشا نکردید؟
معلوم است که مردم افغانستان، و تیم ملی افغانستان هیچ اهمیتی برای شما ندارد و شماهای که چون شما به دنبال منافع شخصی خود هستید تا از اعتبار فدراسیون فوتبال افغانستان برای خود استفاده کنید. شماهای که از وطن فرار کردید با کدام وجدان احساس وطن دوستی میکنید و فدراسیون فوتبال افغانستان برای تان اهمیت دارد؟ شما اگر وطن دوست بودید، در شرایط سخت کنار مردم میبودید و هر انتقادی هم که میکردید به هردو دیده قبول میشد اما حالا که فراری هستین از شب نشینی های تان لذت ببرید و مردم رنجدیده افغانستان را بیشتر از این اذیت نکنید بخاطر منافغ شخصی تان.
شماهای فراری اگر به تکرار شایعه پراکنی های تان ادامه بدهید، سواستفاده شما از مردم افغانستان را با سند ومدرک برملا خواهیم ساخت.
نظر یک هم وطن

قصه های فوتبال

Want your business to be the top-listed Gym/sports Facility in Mazar-e Sharif?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Videos (show all)

جوک سال 😂😂😂از گوش چپ یک چیز را شنیده از گوش راست دگه چیز را هههه
جمشید نعیمی استعداد خوب کشور مان که رونالدو و مسی را هم چلنج داده است. به افتخارش قلب باران کنید.❤️
افغانستان واقعی 💚⚽با دیدن این ویدیو امیدمان به پیشرفت فوتبال چند برابر می‌شود.تا می‌توانید شییر کنید.
لحظات برتر دیدار افتتاحیه لیگ قهرمانان افغانستان از دوربین فدراسیون ملی فوتبال افغانستان که با کم ترین امکانات پوشش نشرا...

Category

Website

Address

Mazar-e Sharif
Other Sports Leagues in Mazar-e Sharif (show all)
فوتبالی فوتبالی
Khurasan-mazar-sharif
Mazar-e Sharif, 000989

Football news

özğür spor özğür spor
Mazar-e Sharif

Ne kadar diger verdisek o kadar kaybettik iki gözüm Hayat sevice güzel her zaman özgür kerimi dd

Football analysis afg تحلیل فوتبال اروپا Football analysis afg تحلیل فوتبال اروپا
Mazar-e Sharif

آخرین اخبار فوتبال اروپا

APL 2018 timor news APL 2018 timor news
مولانا
Mazar-e Sharif

AFG NEWS

تیم فوتبال اتفاق Etefaq fc تیم فوتبال اتفاق Etefaq fc
Hairatan Border
Mazar-e Sharif

it's a football team

FC Barcelona Lovers FC Barcelona Lovers
FC Barcelona Lovers
Mazar-e Sharif

بارســــــــــــــــلونا فــــــراتـــــــر از یک با

فوتبال نيوز   Football News فوتبال نيوز Football News
Mazar-e Sharif

براي بدست آوردن آخرين خبر هاي فوتبال اين پيج را لايك كن?

24 Tv Sport 24 Tv Sport
Mazar-e Sharif

شبکه تلویزیون افغانستان 24 یک تلویزیون خصوصی در افغانس?