مرکز آموزشی قلم Qalam Educational Center

مرکز آموزشی قلم Qalam Educational Center

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from مرکز آموزشی قلم Qalam Educational Center, Education, .

06/06/2022

It is the best emotional song that I have ever heard.

03/06/2022

Still, Yet, Already.
We use this three words very much on our daily speaking, but some time we get confuse how and where we can use them? so it is important to know a little bit about usage of everyone of them.

15/07/2020

مرکز آموزشی قلم افتخار دارد که با در نظر داشت تمامی توصیه های بهداشتی بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امتحان آزمایشی کانکور را با رهنمای های لازم برگزار مینماید.
علاقه مندان می توانند به آدرس درج شده در اعلان جهت ثبت نام مراجعه نمایند.
فرصت محدود است.

19/02/2020

صنف جدید آموزش سخنرانی در مرکز آموزشی قلم، با حضور استاد توانا استاد عرفان آغاز میگردد.
علاقه مندان می‌تواند به آدرس درج شده در اعلان، مراجعه نمایند.
فرصت ثبت نام محدود است.

16/02/2020

برای مَحَکِ تواناییها و ارتقا ظرفیت علمی تان در کانکور آزمایشی شرکت نمایید.
معیاری ترین و کاربُردی ترین سوالات در امتحانات آزمایشی این مرکز برای شما تهیه میگردد.

16/02/2020

تطبیقات فورم کانکور در مرکز آموزشی قلم آغاز میگردد. علاقه مندان عزیز بیشتابید.

08/02/2020

کاربرد ریاضی در زندگی!
ریاضیات به عنوان یک درس اصلی است که داشتن درک درست از آن در آینده ی تحصیلی دانش آموزان و طبعاً پیشرفت علمی کشور نقش مهمی دارد. همچنین شامل کلیه ارتباطات ریاضی با زندگی روزمرّه، سایر علوم و کاربردهایی آن در زندگی علمی آینده ی دانش آموز است.
در برنامه درسی و آموزشی، برقرار کردن پیوند ریاضیات و کاربردش در زندگی و سایر علوم بشری از قبیل: هنر، علوم طبیعی، علوم اجتماعی و . . . . باید مدّ نظر قرار گیرد. در صورتی که این موارد در آموزش دیده نشود، این سؤ ال همیشه در ذهن دانش آموز باقی می ماند که:
به چه دلیل باید ریاضی خواند؟ و ریاضی به چه درد می خورد؟
بین رشته های علمی، که بشر در طول هزاران سال به وجود آورده، ریاضیّات جای مخصوص و ضمناٌ مهمّی را بخود اختصاص داده است. ریاضیّات با علوم فیزیک، زیست شناسی، اقتصاد و فنون مختلف فرق دارد. با وجود این به عنوان یکی از روشهای اصلی در بررسیهای مربوط به کامپیوتر، فیزیک، زیست شناسی، صنعت واقتصاد بکار می رود و درآینده بازهم نقش ریاضّیات گسترش بیشتری می یابد.
با وجود این، برای آموزش جوانان هنوز از همان روشی استفاده می شود که سقراط و افلاطون، حقایق عالی اخلاقی را برای شیفتگان منطق و فلسفه و برای علاقمندان سخنوری و علم کلام بیان می کردند . در حقیقت در درسهای حساب، هندسه و جبر، هرگز لزوم یادگیری آنها برای زندگی عملی خاطر نشان نمی شود. هرگز از تاریخ علم صحبتی به میان نمی آید. نظریه های سنگین علمی، ولی هیچ نتیجه ای جز این ندارد که دانش آموزان را از علم بری کند و عدّه ی آنها را تقلیل دهد.
یکی از راههای جدی برای حلّ مسئله توجه به تاریخ علم، گفتگو در باره ی مردان علم و ارتباط ریاضی با عمل است، ارتباطی که در تمام دوران زندگی بشر هرگز قطع نشده است.
کاربرد ارقام در زمانهای قدیم:
هر قدمی که در راه پیشرفت تمدّن برداشته می-شد، بر لزوم استفاده از اعداد می افزود. اگر شخصی گله ای از گوسفندان داشت، می خواست آن را بشمارد، یا اگر می خواست معبد یا هرمی بسازد، باید می دانست که چقدر سنگ برای آن لازم دارد. اگر دارای زمین بود، می خواست آن را اندازه گیری کند، اگر قایقش را به دریا می راند، می خواست فاصله ی خود را از ساحل بداند. و بالاخره در تجارت و مبادله ی اجناس در بازارها، باید ارزش اجناس را محاسبه میکرد.
لذا در هر قدم از زندگی بشر نقش ریاضی بسیار محسوس و ملموس بوده است و در عصر کنونی و با پیشرفت علم و تکنولوژی، جایگاه ریاضی در محراق انکشافات و اکتشافات علمی قرار دارد.
پس ریاضی یکی از ضروریات اساسی علم امروز می باشد.

20/01/2020

صنف ویژه‌ی هندسه و مثلثات عمومی با تدریس استاد جهش در مرکز آموزشی قلم آغاز گردید، علاقه مندان مطلع باشید.

11/01/2020

صنف ویژه‌ی کیمیا برای علاقه مندان مضمون کیمیا در مرکز آموزشی قلم با تدریس استاد توانا، استاد میثم "عارفی" فارغ التحصیل از رشته‌ی کیمیا. علاقه مندان عزیز میتوانند جهت ثبت نام به مرکز آموزشی قلم مراجعه کنند و یا جهت معلومات به شماره های ذکر شده در اعلان به تماس شوند.

قلم کانون دانایی و روشنایی.
آدرس: شهرک جدید نیلی، کوچه مقابل مکتب پگا روشنای، جوار ریاست اراضی، مرکز آموزشی قلم.

Telephone

Website