טיפול טבעי לקשב וריכוז

טיפול טבעי לקשב וריכוז

הכוונת הורים לילדים ,לסימפטומים של "הפרעת קשב וריכוז" ADD-H
שיטות מהטבע ללא ריטלין, ללא תרופות,ללא תופעות לוואי
הצוות שלנו

01/02/2020

סדנה להורים -יצירה במרחב הביתי-של מרכז לימודי "קש"ר טבעי "- בסדנה של 12 מפגשים -זו האלטרנטיבה הטבעית לבעיות קשב וריכוז. האימא והאבא הם המודל החיקוי וההובלה ליצירה במרחב הביתי. הסדנה תעביר להורים את כל הידע הדרוש להם ללא מתווכים ותפגיש את ההורה ואת הילד שאובחן עם בעיית קשב וריכוז עם הכלים שהם אלטנטיבה טיבעית כל הפרטים -כנסו HTTPS://DID.LI/ADD-ADHD-WORKSHOPS

קש"ר טיבעי -הסדנה - סדנה להורים - יצירה במרחב הביתי 30/01/2020

https://did.li/Workshop-ADD-H-Creativity-for-parents

קש"ר טיבעי -הסדנה - סדנה להורים - יצירה במרחב הביתי הסדנה תקנה להורים כלים להורות יצירתית. לאנשים וילדים הסובלים מבעיות קשב וריכוז יצירתיות היא החלופה הטבעית והנגישה. האימא והאבא יהיו מודל החיקוי וההובלה ליצירה במרח...

Photos from ‎טיפול טבעי לקשב וריכוז‎'s post 29/01/2020

סדנת הורים -יצירה במרחב הביתי
הסדנה מותאמת להורים עם ילדים המאובחנים עם בעיית קשב וריכוז שהם יצירתיים מאוד ואוהבי ציור ואמנויות בני שלוש עד תשע,בתקופה זו בה אנו ערים להתגברות "אפס סובלנות" לתהליכים טבעיים של גדילה, הסדנה תעביר להורים את הידע הדרוש להם ללא צורך במתווכים ותפגיש את ההורה ואת הילד שאובחן עם בעיית קשב וריכוז עם הכלים היצירתיים ,בעזרת היצירה הילד יחווה איזון רגשי ונפשי ותיווצר מוטיבציה להורות יצירתית בעולם חדש ומשתנה.
מנחת הסדנה עמילי גלבמן אומנית המאמינה כי ניתן להפוך ADD-H למתנה.

קסם היצירתיות בעולם האומנות הוא קיים עבור כל אדם ורק צריך "מפתח לדלת הנכונה", להיות קשוב ופתוח והיצירתיות מגיעה. תהליך הלימוד בסדנאות מחבר אותך לאמת, להקשבה הפנימית האישית. דרך הכלים היצירתיים נוצרים תהליכי הזיהוי, הייחודיות ובניית הביטחון העצמי באינטואיציה היצירתית שכה חשובה להורה, ובעקבות הסדנה תהייה השפעה מבורכת על התא המשפחתי.
השיטה של עמילי היא הדרך ההוליסטית בשילוב האמונה הפנימית בביטחון וביצירה ככוח מרפא. בסדנאות עמילי מעשירה ומלמדת את הכלים ואת הגילוי בשפה היצירתית ואלה הם תדרים הקיימים באדם מעצם בריאתו.
https://did.li/Workshop-ADD-H-Creativity-for-parents

23/01/2020

https://did.li/vered-shech-ADD-H-by-nature
ורד שייך, מאמנת ומדריכת הורים לילדי קשב וריכוז, מסייעת בהתמודדות עם הקשיים בבית ומול מערכת החינוך, מאמנת לאורח חיים בריא ותזונה נכונה לפי תורת הרמב"ם וטיפול בביופידבק.

"קש"ר טבעי"

ללא ריטלין, ללא תרופות,ללא תופעות לוואי

אצלנו בקש"ר טיבעי -נעזור לילד שלך להיות שמח מאושר , המטפלים ומאמנים שלנו מומחים בתחומם והתוצאות הם מדויקות, וזה ללא אמצעים כימיים ללא ריטלין ותרופות, ההדרכה לקבוצות הורים והייעוץ הפרטני ניתן בכל הארץ ע"י מטפלים ומאמנים מומלצים ומומחים.

Telephone

Opening Hours

Monday 09:00 - 17:00
Tuesday 09:00 - 17:00
Wednesday 09:00 - 17:00
Thursday 09:00 - 17:00
Friday 09:00 - 17:00
Saturday 09:00 - 17:00
Sunday 09:00 - 17:00