EKOTKI

"Zwolnieni z teorii" - chronimy planetę przed zniszczeniem i zbieramy pieniądze na schronisko

27/05/2024

Cześć!
Już zakończyliśmy nasz projekt w ramach akcji Zwolnieni z Teorii, ale nasza grupa jeszcze się nie rozłączyła i chcielibyśmy działać do końca czerwca. W naszej szkole chcemy popularyzować adopcję zwierząt ze schroniska Fauna w Rudzie Śląskiej. Z tej okazji mamy dla Was małą zabawę. Rozwiesiliśmy po szkole cztery plakaty na temat adopcji zwierząt ze schroniska. Ten post jest mapką gdzie można znaleźć te plakaty. Miłej zabawy.😸🫶

Roki prosi o życie bez bólu | Pomagam.pl 24/04/2024

Roki prosi o życie bez bólu | Pomagam.pl Roki jest z nami ciut ponad rok, wzięty z TOZ FAUNA (za wszystko bardzo dziękujemy🥰) Jest mądrym i cudownym psem (nawet koty zaakceptował) Miesiąc temu Roki stracił wzrok, ale nie to jest najgorsze bo z tym sobie poradzimy w końcu ma mnie💪 najgorsze że w jednym oku ma ciśnienie 58 i b...

Photos from EKOTKI's post 20/04/2024

Hejka,
We wtorek po raz drugi i już ostatni odwiedziliśmy rudzkie szkoły, tym razem SP 16. Nasi przedstawiciele mówili schronisku Fauna oraz o ekologii. Dzieci miały szansę na wygranie nagród w kahoocie oraz zrobienia własnej zabawki dla zwierzaka ze schroniska. Nikogo też nie ominął słodki poczęstunek.

Mamy nadzieję że każdy się dobrze bawił.😺♥️

Photos from EKOTKI's post 15/04/2024

Hejka,
Dzisiaj w naszej szkole odbył się kiermasz słonych przekąsek zorganizowany przez nas, EKOTKI.
Do kupienia były wrapy, słone muffinki i ślimaki, popcorn oraz kanapki ze smalcem i ogórkiem.
Mamy nadzieję że każdemu smakowało.😸🫶

13/04/2024

W schronisku powoli zaczyna brakować karmy dla psów. 😞

Najbardziej brakuje karmy specjalistycznej dedykowanej psim seniorom lub czworonogom z problemami zdrowotnymi. Nasz magazyn świeci pustkami, a nowych podopiecznych stale przybywa. Są to np. psy po wypadkach komunikacyjnych czy takie, które zostały odebrane interwencyjnie z bardzo złych warunków. Brakuje karmy zarówno suchej jak i mokrej…

Kochani, jeśli ktoś z Was chciałby wesprzeć schronisko karmą, to można ją do nas przywieźć o dowolnej porze lub przesłać na adres schroniska: Bujoczka 1, Ruda Śląska 41-700. Za każdą, nawet najmniejszą ilość będziemy bardzo wdzięczni. Z góry dziękujemy!

*Przykładowe karmy podawane w naszym schronisku to np. Brit Care, Vet Expert, Carnilove, Purizon, Acana, Frolic, Fitmin, Royal Canin, Bosh, Taste of the Wild, Wolf of Wilderness, Animonda, Dolina Noteci, Rinti, Rocco, Lukullus, Butcher’s, Winston, Eukanuba, Wiejska Zagroda, Josera, Simpsons, Farmina N&D, Hill’s).

Photos from EKOTKI's post 13/04/2024

Hejka,
W czwartek odwiedziliśmy SP8 w Rudzie Śląskiej, gdzie przeprowadziliśmy zajęcia w ośmiu klasach. Najpierw prezentowaliśmy nasze prezentacje o ekologii oraz schronisku Fauna w Rudzie Śląskiej, a później był quiz z nagrodami. Prócz tego robiliśmy z dziećmi szarpaki, które przekażemy schronisku.

Bardzo dziękujemy za zaangażowanie w nasze zajęcia oraz za piękne rysunki, które wykonały dzieci w klasach trzecich.
Mamy nadzieję, że wszystkim się podobało 😸❤️

11/04/2024

Gdyby ktoś chciał pomóc.
❤️🐈‍⬛

BONA WRÓCIŁA Z ADOPCJI 😔

Po prawie dwóch miesiącach od adopcji Bona ponownie wróciła do schroniska. Szukamy dla niej osób doświadczonych, znających specyfikę rasy oraz takich, którzy w relacjach z psem potrafią znaleźć równowagę między miłością, a dyscypliną.

🪶OWCZAREK NIEMIECKI
✔️WYSTERYLIZOWANA
📆WIEK: 12/2019
📏WIELKOŚĆ: DUŻA
⚖️WAGA: OK. 30 KG
🐕‍🦺STOSUNEK DO PSÓW: NEUTRALNY
🐈STOSUNEK DO KOTÓW: NEGATYWNY
👧🏻STOSUNEK DO DZIECI: POLECANA DO DOMU Z DZIEĆMI POWYŻEJ 15 LAT

Bona trafiła do schroniska z ulicy. Była zaniedbana. Jak udało nam się ustalić całe swoje dotychczasowe życie spędziła na dworze pełniąc rolę stróża w firmie. Warunki pozostawiały wiele do życzenia, nikt niestety nie przejmował się ani budą, w której mieszkała, ani stanem jej zdrowia. Dopiero w schronisku przeszła ogromną metamorfozę, wypiękniała i dzięki wielkiemu zaangażowaniu pracowników i wolontariuszy stała się dumnym przedstawicielem swojej rasy.

Bona początkowo była nieufna i z dystansem podchodziła do ludzi. Dziś lgnie do nowo napotkanych osób, chętnie wychodzi na spacery z wolontariuszami. Odzyskała radość i energię, a co najważniejsze otrzymała szansę na lepsze życie. Bona jest psem zrównoważonym, łagodnym i zawsze przyjacielsko nastawionym do ludzi. Szybko przywiązuje się do swojego człowieka. Wobec opiekuna pozostaje zawsze wierna i lojalna. Nie jest wylewna w okazywaniu uczuć, dlatego bardzo zyskuje przy bliższym poznaniu. Nie nadaje się na pierwszego psa w rodzinie. Idealnie gdyby trafiła do miłośników rasy.

Bona jest psem średnio aktywnym, bardzo lubi piesze wędrówki. Podczas spacerów lubi węszyć i buszować w trawie. Lepiej czuje się spacerując po łąkach i lasach z dala od zgiełku dużego miasta. Lubi zabawę zabawkami, chętnie pobiega za piłką lub inną gumową zabawką.

Bona dobrze czuje się w pomieszczeniach. Może zamieszkać w domu z ogrodem lub w mieszkaniu na parterze lub z windą. Jednak z uwagi na to, że spędziła dotychczasowe życie na dworze lepiej byłoby gdyby zamieszkała w domu z ogrodem, gdzie na większej przestrzeni czułaby się lepiej, a i aklimatyzacja byłaby dla niej łatwiejsza. Dobrze znosi zabiegi weterynaryjne, pielęgnacyjne wymagają odpowiedniego podejścia.

Bona nie miała do tej pory zbyt dużego kontaktu z innymi psami, dlatego dopiero w schronisku zaczęła uczyć się psiej komunikacji. Wymaga dalszej socjalizacji. Na spacerach nie zwraca uwagi na mijane czworonogi. W domu może zostać jedynaczką, może także zamieszkać z większym samcem po uprzednim zapoznaniu.

Szukamy odpowiedzialnej, kochającej i przede wszystkim świadomej posiadania psa rodziny. Będzie cudownym i wiernym psem rodzinnym. Liczymy na to, że uda nam się znaleźć dla niej opiekunów, którzy otoczą ją opieką i będą ją traktować jak prawdziwego członka rodziny.

Obowiązuje procedura adopcyjna. Zastrzegamy sobie prawo wyboru domu.

📞Kontakt w sprawie adopcji:
Marta: 518 022 871

📷LINK DO ALBUMU:

Photos from EKOTKI's post 10/04/2024

Hejka,
Wczoraj w czasie lekcji odbyła się szkolna gra terenowa, podczas której grupy uczestników mieli za zadanie w jak najkrótszym czasie ukończyc wszystkie stacje, należące do różnych projektów Kartka z Kalendarza , Applomani Wróżki Zębuszki Innowacje Bez Granic BikeTheHike.

Mamy nadzieję, że dobrze się bawiliście.
😽♥️

Photos from EKOTKI's post 09/04/2024

Cześć,
Chcemy was poinformować o zbiórce, która powstała dzisiaj na rzecz fundacji "Pomagamy kotom by znalazły dom". Jest to jednoosobowa fundacja, dlatego każda forma pomocy, która została wymieniona jest ważna.
Zapraszamy każdego ucznia (i nie tylko) Morcinka do zakupu rzeczy, które bardzo wesprą fundację.😸❤️

Photos from Nadleśnictwo Katowice - PGL Lasy Państwowe's post 07/04/2024
Photos from EKOTKI's post 07/04/2024

Hejka!
Wczoraj wraz z Nadleśnictwo Katowice - PGL Lasy Państwowe sadziliśmy drzewa na polanie w lesie na Halembie. Trochę się zmęczyliśmy, ale zdecydowanie było warto, bo prócz przyjemnie spędzonego czasu, przysłużyliśmy się naszej planecie. Podobne wydarzenie odbędzie się za rok i serdecznie zapraszamy do wzięcia w nim udziału 😺🌿

Photos from TOZ "Fauna"'s post 29/03/2024

Wiele szczęścia w ubiegłym tygodniu w Faunie

Photos from EKOTKI's post 29/03/2024

Hejka,
W środę przeprowadziliśmy w naszej szkole kiermasz, na którym sprzedawaliśmy gofry z dodatkami, cynamonki, czy brownie, wszystko własnej roboty i przygotowywane na miejscu. Zebrane pieniądze wykorzystamy aby wesprzeć schronisko "Fauna" w Rudzie Śląskiej.
Dziękujemy każdemu kto postanowił nas wesprzeć kupując coś i mamy nadzieję że każdemu smakowało.😽

26/03/2024

Zapraszamy każdego ucznia, będzie przepysznie 😺

25/03/2024
Photos from Morcinek's post 25/03/2024

To był świetnie spędzony czas 😻

Photos from TOZ "Fauna"'s post 18/03/2024

Aż się łezka w oku kręci♥️

18/03/2024

Świetne wiadomości ze schroniska 😻

Po dwóch latach spędzonych w schronisku F**s został dziś adoptowany! 🥳👏🏻

To szczególny dzień nie tylko dla F**sa i jego nowej rodziny, ale i dla pracowników schroniska i wszystkich wolontariuszy. Wszyscy mocno trzymali za niego kciuki i głęboko wierzyli, że i do niego w końcu uśmiechnie się szczęście.

F**s zrobił ogromne postępy w naszym schronisku. Choć jeszcze dużo pracy przed nim i jego nowymi opiekunami to wierzymy, że wspólnymi siłami uda się osiągnąć zamierzony cel.

Dziękujemy za adopcje F**sa i życzymy wszystkiego najwspanialszego dla jego nowych opiekunów.

Photos from EKOTKI's post 11/03/2024

Czas na podsumowanie "Soboty z Uśmiechem"
Było naprawdę cudownie i dziękujemy bardzo każdej osobie jaka przyszła, dzięki wam zrobiliśmy wiele pięknych zabawek, które zostały przekazane schronisku Fauna.
Spędziliśmy wszyscy razem wspaniały czas.😻🫶

Dziękujemy przede wszystkim , dzięki której mieliśmy gdzie przeprowadzić to wydarzenie, ale również innym projektom , Applomani oraz Wróżki Zębuszki , dzięki którym ten dzień był jeszcze bardziej wyjątkowy.😸🌿

09/03/2024

Widzimy się na miejscu 😸

To już dziś! SOBOTA Z UŚMIECHEM :) :) :)
Przyjdźcie do nas z dziećmi na wyjątkowe zajęcia dla najmłodszych (i nie tylko) :) Czekamy na Was od 10:00 :)
Applomani Wróżki Zębuszki

06/03/2024

Stało się! Cywil ma dom! 🏠🥳🍾🎈
Cywil trafił do naszego schroniska dwa lata temu po wypadku komunikacyjnym z bardzo skomplikowanym złamaniem łapy. Przez ponad rok trwało leczenie. Przeszedł dwie operacje, ale niestety do końca życia będzie lekko utykał na jedną łapę i będzie musiał chodzić w ortezie. Dziś dołącza do grona szczęśliwców, którzy znaleźli domy. Od dziś mieszka z parą niesamowicie sympatycznych ludzi. Już na pierwszym spacerze zapoznawczym było widać, że nowi opiekunowie bardzo spodobali się Cywilowi. Do towarzystwa będzie miał tez kotkę.
Cywilowi i jego nowej rodzinie życzymy wielu szczęśliwych wspólnych lat ❤️❤️❤️.
( - historia Cywila sprzed adopcji)

03/03/2024

Już za tydzień w sobotę odbędzie się w naszej placówce dzień pełen zabawy i atrakcji dla najmłodszych (i nie tylko)! 🥳
Przyjdźcie koniecznie! Dobra zabawa gwarantowana ❤️✨

Applomani Wróżki Zębuszki EKOTKI

Zabierz swoją pociechę na "Projektową Sobotę z Uśmiechem"! 01/03/2024

Każdy z was będzie mile widziany 😺🌿

Zabierz swoją pociechę na "Projektową Sobotę z Uśmiechem"! Uczniowie II Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Gustawa Morcinka zapraszają rudzian na „Projektową Sobotę z Uśmiechem...

28/02/2024

Zapraszamy wszystkich do przyjścia.
Zapewniamy dobrą zabawę dla każdego. 😸🌿

Photos from Faunowe Psie Staruszki - Schronisko TOZ Fauna Ruda Śląska's post 28/02/2024
19/02/2024

Życie bezdomnego zwierzęcia jest bardzo trudne. Nasi mali przyjaciele potrzebują pomocy w przetrwaniu. Jak to zrobić?

Pokazujemy parę sposobów jak pomagać biednym zwierzętom.😺🐕

Poza tym mamy bardzo ważną sprawę - rozpoczęliśmy zbiórkę internetową pieniędzy, dlatego zachęcamy was bardzo do wpłacania na nią pieniędzy.
Wszystkie pieniądze przeznaczymy na schronisko Fauna w Rudzie Śląskiej.
Dziękujemy każdej osobie która nas wesprze. 😻🫶

Link do zbiórki: pomagam.pl/4gbt4y

Chcesz aby twoja praktyka była na górze listy Klinika w Ruda Slaska?
Kliknij tutaj, aby odebrać Sponsorowane Ogłoszenie.

Kategoria

Strona Internetowa

Adres

Ruda Slaska

Inne Ruda Slaska kliniki (pokaż wszystkie)
TermMed Transport Medyczny TermMed Transport Medyczny
Emilii Plater 16
Ruda Slaska, 41-704

Firma TermMed specjalizuje się w Międzynarodowym transporcie medycznym od 2015 roku . Doświadczen

Trenuję i Rymuję Trenuję i Rymuję
Ruda Slaska

Przeciwdziałając chorobie XXI wieku , jaką jest otyłość, stworzyłam autorski program , mając

Med-Silesia Medical Care Med-Silesia Medical Care
Pokoju 14
Ruda Slaska, 41-709

Zamierzeniem Med – Silesia Medical Care jest świadczenie usług medycznych na najwyższym poziomie. Oferujemy usługi z zakresu: ginekologii, chirurgii ogólnej i naczyniowej, chorób ...

Natura - Relax SPA Natura - Relax SPA
Zabrzańska 70
Ruda Slaska, 41-700

To miejsce dla ciała i duszy. Dla twojego zdrowia i urody. Możesz tu zamówić masaże i zabiegi.

Siła Shakti Siła Shakti
1 Maja 256
Ruda Slaska, 41-700

Nazwą Shakti często określa się siłę, energię drzemiącą w naszym ciele i czekającą na obudzenie. Praktyki, jakich będziemy uczyć i rzeczy, o których opowiadać - taki będą miały cel...

Invelo Centrum Wsparcia Psychologicznego dzieci i młodzieży Invelo Centrum Wsparcia Psychologicznego dzieci i młodzieży
Niedurnego 30
Ruda Slaska, 41-700

Poradnictwo psychologiczne dla całej rodziny

Wirek, Nowa Wieś - historia ciągle żywa Wirek, Nowa Wieś - historia ciągle żywa
Ruda Slaska, 41-710

Na tej stronie postaram się ukazać historię, stare zdjęcia oraz życie codzienne i historie zwi?

Katarzyna Fura Katarzyna Fura

Exclusive Relax - Śląsk Exclusive Relax - Śląsk
Podlaska 29
Ruda Slaska, 41-706

Stwórz niezapomniane emocje wynajmując Całe SPA do własnej dyspozycji - tylko Ty i osoby towarzyszace

I już nie boli I już nie boli
Ruda Slaska

Terapia manualna, diagnostyka i leczenie dysfunkcji narządu ruchu.

BT OPTYK BT OPTYK
Niedurnego 67
Ruda Slaska, 41-709

Profesjonaliści w zasięgu wzroku!

KIND KIND
Wincentego Lipa 2
Ruda Slaska, 41-700

KIND w Polsce to blisko 120 oddziałów, w których od przeszło 10 lat pomagamy odzyskać radość z doskonałego słyszenia. Sprawdź czy jesteśmy w Twoim mieście!