Festival Junij v Ljubljani, Ljubljana Videos

Videos by Festival Junij v Ljubljani in Ljubljana.

Povzetek 15. festivala Junij v Ljubljani

#LJjunij #LJzate 💚

Other Festival Junij v Ljubljani videos

Povzetek 15. festivala Junij v Ljubljani
🎬 Letošnji Junij v Ljubljani je bil že 15. po vrsti. Na lokaciji Kongresnega trga smo si lahko ogledali kar 40 različnih dogodkov in našteli 22.000 obiskovalcev. Tudi vreme je bilo na naši strani, zato ni odpadel niti en dogodek. ☀️ Hvala vsem za še eno čudovito sezono. Uživajte v poletju in se vidimo prihodnje leto! ❤️ #LJjunij #LJzate 💚

Praznik glasbe na 15. festivalu Junij v Ljubljani
🎬 15. festival Junij v Ljubljani se je zaključil na prvi poletni dan s Praznikom glasbe. Po Ljubljanici smo se odpravili z Godbo ljubljanskih veteranov in ujeli Ljubljano prežeto z najrazličnejšimi glasbenimi žanri ter naznanili dolge poletne večere, polne kulturnega dogajanja. 🎶🌞 #LJjunij #LJzate 💚 🎥 y0yproduction

13. in 14. dan 15. festivala Junij v Ljubljani
🎬 V parku Zvezda smo si ogledali dve otroški predstavi. Čebula je otrokom na zabaven način predstavila francosko kuhinjo. Potujoči cirkus Nerodne Avguštine pa je pričaral čisto pravo cirkuško predstavo, celo z akrobati in čarodeji. 🧅🎪 #LJjunij #LJzate 💚 🎥 y0yproduction

10. dan 15. festivala Junij v Ljubljani
🎬 Začeli smo z dvojezično predstavo Jaz sem mala miška, naj me vsak spozna in spoznavali francoščino ter se učili o drugačnosti. Sledil je 10. finale Špil lige, natečaja Kina Šiške za srednješolske glasbene ustvarjalce, ki je na Kongresnem trgu pomeril štiri finaliste, ljubljanske thrash metalce Black Camo, edinstveno štiričlansko zasedbo Harvi, štajersko pop-rock skupino Razpad sistema in konglomerat glasbenih slogov ter idej Špil ligne. Zmagali so ljubljanski multiinstrumentalisti, hiphoperji in jazzerji Špil ligni. 🎶 #LJjunij #LJzate 💚 Špil liga Kino Šiška 🎥 y0yproduction

8. dan 15. festivala Junij v Ljubljani
🎬 Festival je bil v znamenju umetnosti Univerze v Ljubljani. Večerni koncert Big Banda Akademije za glasbo Univerze v Ljubljani je predstavil nadarjenost mladih glasbenih talentov in pod vodstvom dirigenta Mateja Hotka pričaral vrhunski glasbeni večer. 🎶 #LJjunij #LJzate 💚 Univerza v Ljubljani / University of Ljubljana 🎥 y0yproduction

6. dan 15. festivala Junij v Ljubljani
🎥 Ljubljana je bila včeraj v znamenju cirkusa. Izjemen program je postregel s kopico cirkuških bravur, ki so jemale dih. Barvitost, smelost in interaktivnost dogajanja so na obraze obiskovalcev vseh generacij priklicala veselje, očaranost in navdušenje. 🎪🤹‍♀️ #LJjunij #LJzate 💚 Fuskabo 🎥 y0yproduction

5. dan 15. festivala Junij v Ljubljani
🎬 Za nami je že pet festivalskih dni in pestro kulturno dogajanje. Včerajšnji program je postregel z že tradicionalno Rock akademijo. Barbara Kapelj in Tea Vidmar sta nas popeljali po zgodovini glasbenih ustvarjalk in ustvarjalcev. Večer pa se je odel v sodobni ples v izvedbi odličnih EN KNAP-ovcev. #LJjunij #LJzate 💚 5. dan 15. festivala Junij v Ljubljani Pionirski dom - Center za kulturo mladih 🎥 y0yproduction

4. dan 15. festivala Junij v Ljubljani
🎬 Popoldanski del dneva smo uživali v predstavi Zvočna kuhna. Večerni del pa nas je dvignil na noge. Godalkarji so nas kot vedno navdušili s svojo energijo in glasbenimi poslasticami s celega sveta. Tokrat se jim je kot gostja pridružila angleška harmonikarica Hannah James. 🎶🎻 #LJjunij #LJzate 💚 Godalkanje 🎥 y0yproduction

3. dan 15. festivala Junij v Ljubljani
🎬 Oder Junija v Ljubljani je bil v znamenju promocije doktoric in doktorjev znanosti Univerze v Ljubljani. Doktorantom so slavnostno podelili doktorske listine in priznanja za pomembna umetniška dela. Uživali smo tudi v spremljevalnem kulturno-umetniškem programu. 👩‍🎓👨‍🎓 #LJjunij #LJzate 💚 Univerza v Ljubljani / University of Ljubljana 🎥 y0yproduction

2. dan 15. festivala Junij v Ljubljani
🎬 Na Kongresnem trgu so šolski bandi ustvarili počitniško atmosfero in najuspešnejše ljubljanske devetošolce popeljali v poletne dni. Za večerni del pa so poskrbeli Rock mulčki in skupaj z znanimi slovenskimi glasbeniki zapeli v dobrodelne namene, za Junake 3. nadstropja, otroke, ki se zdravijo na hemato-onkološkem oddelku. ❤️ #LJjunij #LJzate 💚 🎥 y0yproduction

Otvoritev 15. festivala Junij v Ljubljani
🎬 Otvorili smo že 15. festival Junij v Ljubljani! Na odru Kongresnega trga smo uživali v svežih priredbah kultnih soul evergreenov v izvedbi Big band orkestra Slovenske vojske. Pod taktirko Rudolfa Strnada z gostjama Neisho in Jano Šušteršič smo uživali v vrhunski glasbeni poslastici. 🎶 #LJjunij #LJzate 💚 🎥 y0yproduction

Več kot odličen otvoritveni večer je za nami! Pred nami pa je še 14 festivalskih dni. #junij #ljzate

Aftermovie 14. festivala Junij v Ljubljani
🎬 14. edicija festivala Junij v Ljubljani je za nami. Na lokaciji Kongresnega trga smo doživeli 40 raznovrstnih dogodkov. Dneve smo začenjali s programom za najmlajše, večere pa nadaljevali z vrhunskimi kulturnimi prireditvami. V čast nam je, da smo vas letos našteli preko 20.000. Uživajte poletne dni in se vidimo prihodnje leto! ❤️ #LJjunij #LJzate 💚 🎥 y0yproduction

Zadnji dan 14. festivala Junij v Ljubljani
🎬 Na najdaljši dan v letu smo se prepustili glasbi. Praznik glasbe je ljubljanske ulice in parke prelevil v koncertna prizorišča. Uživali smo v najraznovrstnejših zvrsteh glasbe in poletje pozdravili z melodijami, ki si jih požvižgavamo še danes. 🎵🎶 #LJjunij #LJzate 💚 🎥 y0yproduction

11. dan 14. festivala Junij v Ljubljani
🎬 V parku Zvezda je najmlajše zabavala hudomušno poučna predstava Bonton za male lumpe, ki je skozi duhovite songe Andreja Rozmana Roze otroke učila lepega obnašanja. Zabava se je nadaljevala v večerni del, kjer so se predstavili ŠILA, šolska impro liga, kasneje pa še Impro liga ALL STARS 2022. Improligaško sezono so tako zaključili v velikem slogu, s salvami smeha in zvrhano mero dobre volje. #LJjunij #LJzate 💚 🎥 y0yproduction

9. dan 14. festivala Junij v Ljubljani
🎬 Čeprav nas je lovila nevihta, smo jo z Zgodbarko pregnali in se potopili v pravljico Kako je čarovnica pregnala lovce na zmaje. Na večer smo nevihto pobrisali s stolov in se prepustili ciganskim baladam v interpretaciji izjemne Lare Jankovič (Lara Jankovič). Skupaj z vrhunskimi glasbeniki nam je predstavila uglasbljeno poezijo Ferija Lainščka in se dotaknila naših duš. ❤️🎤🎶 #LJjunij #LJzate 💚 🎥 y0yproduction

7. dan 14. festivala Junij v Ljubljani
🎬V parku Zvezda smo včerajšnji festivalski dan spoznavali mlade nadarjene glasbenike Kluba štipendistov Ljubljana. Očarali so nas z raznolikostjo in izjemno kvaliteto. Bossa de Novo pa je poskrbela, da so nas zvečer zasrbele pete. Gost večera je bil visoko cenjeni brazilski virtuoz, Hamilton de Holand, ki je počastil 20. obletnico delovanja skupine. S svojimi nežnimi ritmi brazilskega izraza so Kongresni trg začarali v prizorišče veselja in sproščenosti. 🪕🎵🎶 #LJjunij #LJzate 💚 🎥 y0yproduction

6. dan 14. festivala Junij v Ljubljani
🎬 Šesti festivalski dan je bil v znamenju cirkusa. Na kitajskem drogu smo občudovali vrvohodstvo in akrobacije francoske zasedbe Les Colporteurs. Domači mladinski Cirkus Fuskabo pa nas je navdušil s predstavo Lahko noč in predstavil mlade talente, ki so nam jemali dih. 🤹‍♀️ Na odru Kongresnega trga pa so se v sklopu Špil lige zvečer pomerili mladi glasbeniki. Amos Vamos & Škaf, the tree man band, Sthenge in BibliBan so dodobra razgreli publiko, lovorika pa je odšla v Slovenj Gradec s skupino BibliBan. 🎸🎤🎶 #LJjunij #LJzate 💚 🎥 y0yproduction

5. dan 14. festivala Junij v Ljubljani
🎬 Godalkanje nas vedno navduši. Tokrat so moči združili z Wild String Triom in ustvarili divje melodije, ki si jih požvižgavamo še danes. Večerni del festivalskega dne pa je postregel s še eno glasbeno poslastico. Papirniški Pihalni Orkester Vevče je pod taktirko Aljoše Defferija ustvaril potovanje v čudovito deželo raznoterih glasbenih zvrsti. Obiskali smo Anglijo, Nemčijo, Brazilijo, Francijo in še bi lahko naštevali. Vrhunski glasbeni večer. 🎻🎷🎺🎶 #LJjunij #LJzate 💚 🎥 y0yproduction

4. dan 14. festivala Junij v Ljubljani
🎬 Množica, predvsem mladih, se je zbrala pod mavrično zastavo in Kongresni trg napolnila z glasbo, smehom in občutkom pripadnosti. Sporočilo je bilo jasno, konec razdvajanju, prihodnost je svobodomiselna. 🌈🏳️‍🌈💪 #LJjunij #LJzate 🎥 y0yproduction

3. dan 14. festivala Junij v Ljubljani
🎬 Kongresni trg je spet napolnila publika željna kulturnega dogajanja. Popoldan so na svoj račun prišli najmlajši in uživali v otroški plesno - glasbeni predstavi Veveriček posebne sorte. Ko se je zvečerilo, pa so prireditveni prostor napolnili afriški ritmi in razgreli publiko vseh starosti. Plesno - glasbeni spektakel Afrofonija nam je zlezel pod kožo in še danes se zazibamo, ko pomislimo nanj. 🪘🥁🎶 #LJjunij #LJzate 💚 🎥 y0yproduction

2. dan 14. festivala Junij v Ljubljani
🎬 Dugi festivalski dan nas je popeljal v čudoviti svet opernih arij. Otroška operna predstava Mehurčki je na svojstven način obudila tekst Otona Župančiča. Zvečer pa smo se s Kongresnega trga preselili v Slovensko filharmonijo. Napeve s časa konca Avstrijskega cesarstva je podpisal tudi velikan slovenske ponarodele pesmi, Miroslav Vilhar. Njegove spevoigre so v tistih časih budile narodno zavest in utrjevale pot slovenskemu jeziku. Slavnostni koncert opernih arij VVW - Verdi-Vilhar-Wagner tako podčrtuje slovenski prostor, kot prostor, ki je zgodovinsko naklonjen operni ariji. Kar je Jure Počkaj s solisti in zborom potrdil s stoječimi ovacijami publike. 🎶 #LJjunij #LJzate 💚 🎥y0yproduction

1. dan 14. festivala Junij v Ljubljani
🎬 Festival Junij v Ljubljani je otvorila dobrodelnost. Devetošolce smo pospremili v poletne počitnice in Kongresni trg napolnili z glasbo. Dobrodelni koncert Rock mulčkov z gosti je ogrel srca in pomagal številnim otrokom na morje. 🌊 #LJjunij #LJzate 💚 Zveza prijateljev mladine Slovenije - ZPMS