Traper Carp Team

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Traper Carp Team, Fishing Store, Siedlce, .

Photos from Traper Carp Team's post 24/09/2024

Niemiecka woda odsłoniła się na nasze smaki Trapera ,udało się nam złowić kilka ładnie wybarwionych smuklych bardzo silnych karpi, zdziczalych jak sam Adolf Hi**er 🤣
Paweł i Iwona.

Photos from Traper Carp Team's post 15/09/2024

Wszystko dobre i piękne, ale też szybko się kończy. Planowana zasiadka czterodniowa na jeziorze Miłoszewskim zapowiadała się świetnie, jak ruszaliśmy z domu była piękna słoneczna pogoda. Po przyjeździe na miejsce dopada nas straszne załamanie pogody. Zdążyliśmy się rozstawić że sprzętem i namiotami i przez trzy dni padał deszcz 🌧🌧🌧. Dodatkowy spadek ciśnienia i silne ochłodzenie 🌫🌬❄️ z 25 stopni spada nam temperatura na 12 stopni w dzień, a nawet 8 w nocy. Przemoczeni i przemarznięci nie poddajemy się nawet w tak kiepskich warunkach💧💧☔️ udaje się nam wypracować dwa brania. Na macie lądują dwa piękne golce🐟🐟 jeden 20,7 kg stanowisko nr 2, a drugi 21,5 kg stanowisko nr 5. Rybki skusiły się na dumbellsy 12 mm ananas 🍍🍍🍍 oraz citrus 12 mm 🍊🍋🍋‍🟩. Myśleliśmy, że deszcz☔️ i silny wiatr🌬 to już wszystko, co mogło nas złego spodkać. Niestety z przyczyn niezależnych od nas musimy skrócić zasiadkę o jeden dzień😪😪 dwóch kolegów dostaje silnej gorączki, a dodatkowo reszta chłopaków wraca z podobnymi objawami. Pogoda dała nam mocno w kość. Zasiadka jak zasiadka, czy była udana, myślę, że tak, a przede wszystkim, że mogliśmy wreszcie spotkać się nad wodą całym składem. Może w rybach mały niedosyt, ale jeszcze to odbijemy. Podziękowania dla Michał Chojecki za zestaw ciężarków Ufo i Grippa. Pozdrowienia dla całej ekipy Traper Carp Team.🥰😍🥰

Photos from Traper Carp Team's post 10/09/2024

Szybka nocka na łowisku specjalnym Kamień🎣

Nad wodę przyjeżdżamy chwilę przed 20stą, szybkie szykowanie zestawów i wywózka, na tej zasiadce postawiliśmy na niezawodnego pacyfic krilla który jak widać na załączonych zdjęciach przyniósł nam wiele ryb, przez ten krótki czas udało nam się wypracować 9 brań i wszystkie karpie wylądowały na macie z czego jeden z nich miał 17kg😎 trafiła się również 15stka a reszta była trochę mniejsza😃

Photos from Traper Carp Team's post 30/08/2024

Jak już wiecie, odbywają się mistrzostwa Polski w wędkarstwie karpiowym juniorów. Jeden z naszych temowiczów, Kacper Dymowski, z kolegą Jakubem Tretyn, bierze w nich udział. Właśnie mija czwarta doba zawodów, a chłopakom idzie rewelacyjnie, jak na pierwszy raz na Wygońskiej ziemi. Aktualnie prowadzą w sektorze i zajmują drugie miejsce w generalnej klasyfikacji zawodów. Trzymajmy mocno kciuki za chłopaków – jeszcze dwie doby rywalizacji.

Photos from Traper Carp Team's post 27/07/2024

Jak to mówią....
Do młodzieży świat należy 😁😉😜
Krótka zasiadka Fabiana na Łowisku Specjalnym Kamień a w roli głównej🍓🫘🍓🫘🍓🫘 truskawkowy orzech tygrysi,który daje efekt w postaci kilku ładnych rybek .🐟🐟🐟
Gratulacje Fabian🤝💪💪 i czekamy na więcej 😉

Photos from Wild Fishing Srl's post 11/07/2024

💪

Photos from Traper Carp Team's post 25/06/2024

Powrót na Wilge po blisko dwóch latach. Niestety ryby tym razem nie wykazywały chęci do współpracy....może było jeszcze za chłodno 😂🤣...Mimo to udało się złowić jedną rybkę, co okazało się nie być najgorszym wynikiem tego weekendu. Karpik zasmakował w ananasie od Traper Fishing.
Zasiadka jak za dawnych lat z wyborowym towarzystwem,którego mi już trochę brakowało.😉Do nastepnego.🤜🤛
Team Carp
Fishing
Ciężarki
Wilga

Photos from Traper Carp Team's post 19/06/2024

Nowość 2024 innowacyjna przynęta bardzo skuteczna, która potrafi przechytrzyć niejednego starego, cwanego karpiszona.
Pop-up Maggot duo color 8/20g
➡️Wanilia/Halibut

Traper Feeder Team

Photos from Traper Carp Team's post 17/06/2024

Po krótkiej przerwie w łowieniu Paweł powraca nad wodę i to z całkiem dobrym rezultatem. Kluczem do sukcesu na niemieckich żwirowniach okazuje się nasz Scopex - squid, który daje Pawłowi regularne brania czego efektem jest kilka bardzo ładnych karpi na macie . Mamy nadzieję, że to nie jednorazowy wypad a kontynuacja swojej pasji. Trzymamy mocno kciuki ✊✊✊ i czekamy na więcej 🐟🐟🐟od Pawła .

Photos from Traper Carp Team's post 11/06/2024

Drugie podejście w tym roku naszej koleżanki na niemieckiej żwirowni zakończone sukcesem .Iwona przez trzy doby łapie 3 karpiszony w tym jeden 20+ i dwa mniejsze.Serdeczne gratulacje Iwonka i oby tak dalej !!!💪💪💪

Photos from Traper Carp Team's post 02/06/2024

Dwie nocki naszych chłopaków na publicznej wodzie PZW 🤌

Siedlecka Grupa Karpiowa

Photos from Traper Carp Team's post 14/05/2024

Trzy doby tuż po zawodach na Jeziorze Miłoszewskim nie napawały obtymizmem ,nocne przymrozki dały nam się we znaki.
Brak jakiej kolwiek aktywności karpi na wodzie, Ale jak to mówią "Nadzieja umiera ostatnia " 🤙

Photos from Traper Carp Team's post 07/05/2024

Majówka na publicznej wodzie PZW

25/04/2024

Szukajcie nas w dobrych sklepach karpiowych👌
Icarp.pl

Photos from Traper Carp Team's post 02/04/2024

Szybką nocka naszego Kacpra na łowisku specjalnym Kamień

31/03/2024

Wesołych i Spokojnych Świąt spędzonych w gronie rodzinnym , pełnych ciepła i miłości

🐟🌷 Wesołych Świąt Wielkanocnych ! 🌷🐟 Niech Wielkanocna atmosfera napełni Was spokojem, radością i nadzieją. A rozpoczynający się za chwilkę sezon będzie obfitował w piękne połowy i wspaniałe wędkarskie przygody i przeżycia.
Wesołego Alleluja! 🌟🐟

Photos from Traper Carp Team's post 24/03/2024

Socjal traper
Wiosenne karpie sezon 2024 czas start 💪

Photos from Traper Carp Team's post 16/03/2024

😍🔥

Videos (show all)

#TraperFishing
Ananas&halibutCitrusTruskawka&halibutMonster CrabWanilia&halibutSquid&OrangeTutti Frutti & Białe robakiCzosnek & halibut