קנגן מים חיים

קנגן מים חיים

שנו את המים שלכם ותשנו את החיים שלכם - זאת לא רק סיסמה.
י?

לא אוהבים לשתות מים? מרגיש לכם כבד בבטן? יש פתרון 19/03/2024

לא אוהבים לשתות מים???

לא אוהבים לשתות מים? מרגיש לכם כבד בבטן? יש פתרון אם אתם לא שותים לפחות 2 ליטר מים ביום, או שהמים מרגישים לכם כבדים בבטן- סימן שאתם לא שותים את המים הנכונים!לפרטים נוספים על מכונת הקנגן שמייצרת מים חיים, דבר...

22/02/2024

מדוע כדאי לשתות מים עשירים במימן?

בשנת 2007 צוות חוקרים יפני גילה כי גז מימן הוא נוגד חמצון עוצמתי המסוגל להגן על גופנו מפני ההשפעה המזיקה של רדיקלים חופשיים. תגלית זו הובילה לאלפי מחקרים ברחבי העולם, רבים מהם בקרב ספורטאים, אשר גילו את התועלת הגדולה שיש למים אלו על הגוף.

מים מועשרים במימן תורמים לשיפור הבריאות.

מולקולת המימן הוא מולקולת גז קטנה וחסרת צבע וטעם. היא יכולה לחדור כמעט לכל איבר ותא בגופנו ותורמת בין היתר לירידה במשקל, שיפור ביצועים אירוביים, שיפור פעילות דלקתית, הורדת רמות כולסטרול ורמת הסוכר בדם ועוד.

מים עשירים במימן מעכבים תהליכי הזדקנות

שתיית מים עשירים במימן מסייעת לגוף להילחם ברדיקליים החופשיים ולעכב את תהליך ההזדקנות ויצירת מחלות בגוף. מים עשירים במימן מועילים לשיפור זרימת הדם, מזרזים את חילוף החומרים ואף עוזרים בתיקון ובחידוש תאי הגוף.
מי קנגן מלאים במימן.
בקיצור בריאות בכל כוס.
לפרטים נוספים
053-2760081 שרון

22/01/2024

היום הנושא כבר ידוע ! ישנו קשר ישיר בין גוף-נפש .
טיפול מלא בעצמנו יכול לשפר משמעותית את הרווחה הכוללת שלנו.
ישנם שחושבים על הנפש והגוף כשני דברים נפרדים. (אנחנו מטפלים בהם באופן נפרד, מחפשים רופא לבעיות גופניות ומטפל לבעיות נפשיות.)
עם זאת, מדענים מוצאים יותר ויותר חפיפה בין השניים,
נפש בריאה גורמת לגוף שלכם לעבוד טוב יותר, וגוף בריא משפר את המצב הנפשי שלכם.
מצ"ב לינק להבנה בסיסית על חשיבות הורדת הסטרס בחיינו.
https://www.infomed.co.il/articles/6038/
ההבנה הזו לעומקה תוביל כל אחד ואחת מאתנו ליותר אריכות ימים ויותר איכות חיים.
ישנם שני סרטונים קצרים שנתקלתי בהם לאחרונה שעשויים להיות פרקטיים גם עבורך ולעזור לשפר לפחות בצד הנפשי את איכות החיים. בהמלצה חמה מצ"ב לינקים לצפיה:
https://youtu.be/9YRjX3A_8cM?si=aV5sVfABgHyNuDFk

https://youtu.be/CBDEMgMcaDM?si=38fiznMjcwlhkPWG

ומה יש לי לומר לשיפור המצב הפיזי?... כמו שאמרו בעבר "שתה כוס מים ותירגע" . מהיכן מגיע המיתוס העתיק הזה?
מהימים העתיקים שלכוס מים היה אכן כוח לעזור ולתמוך בבריאות הגוף. הימים בהם מים היו טעוני אנרגיה , נקיים מרעלים בזרימה טובה בטבע ואפילו בסיסיים. הימים שבהם היו לנו 'מים חיים' .

והבשורה הטובה היא שכיום וכבר חמישים שנה, קיימת חברה אחת,
"אינג,יק" היפנית .
שהצליחה ליצור מכשיר שיהפוך בכל בית את המים ל "מים חיים" .
אז כמובן בברכת בריאות נפשית וגופנית טובה, אני מזמינה אותך להרים את הכפפה ולברר איתי פרטים נוספים,
על איך אוכל לעזור לך לעזור ולתמוך בבריאות גופך.
מאיה אשד 0524348843 לשיחת ווטסאפ
ואו במייל
[email protected]

29/12/2023

אכן תקופה לא קלה עם המון רגשות גם של עצב שמחה, בילבול ובעיקר קצת חוסר ודאות שיכול ל'נגן על העצבים ' , אז למי שזוכר פעם נהגו לומר "שתה כוס מים ותרגע"
האמנם?....
מסתבר שכאשר הגוף רווי במים טובים הוא מסוגל להתמודד טוב יותר אם כל התופעות של לחץ גופני ונפשי.
בקיצור תתחילו את היום וכמובן במהלכו תשתו הרבה מי קנגן.
לפרטים
052-4348843 מאיה

30/11/2023

היום יותר מתמיד
💦💧
על ידי בחירה לשתות מי קנגן, אתם מסייעים לגוף שלכם לחזור למצב מאוזן. זוהי דרך רעננה, נקייה ,טעימה ונהדרת להשיג בריאות אופטימלית!

שנו את המים שלכם שנו את חייכם.,💦❤️

02/11/2023

קבוצה יקרה, ההלם לא מפסיק להכות בנו כל יום מחדש.
מקווים ומאחלים לכל אחד ואחת מכם, שאתם ,כל קרובי המשפחה והחברים שלכם בטוחים ובריאים. 'קנגן מים חיים' מאחלים לכם ולכל עם ישראל , בריאות גופנית ונפשית. שבקרוב מאוד נדע ימים יפים יותר.
ומתוך השכול הלאומי של כולנו תצמח אחדות אמיתית, צמיחה גדולה ומורל גבוהה.
וכמו שכולנו חזרנו בימים אלו לומר אמרה אחת חזקה -'עם ישראל חי'.

בבקשה מכם שימרו על עצמכם והרבו לשתות היום יותר מתמיד מי קנגן שיעשירו אתכם בנוגדי חמצון ויתרמו לחסינות הגוף. אוהבים
שרון ומאיה אשד.

Photos from ‎קנגן מים חיים‎'s post 26/10/2023

לחץ נפשי!
אחת הדעות הרווחות ביותר גורסת כי לחץ הינו אבי כל המחלות ולכן חשוב לשמור על רמת מתח חיונית אך אם זאת מתונה.
אי שתיית מים בצורה מספקת ולאורך זמן מובילה לתחלואות שונות כמו דלקות בדרכי השתן, התייבשות אסטמה, אלרגיות, מיגרנות, לחץ דם וכו' כך שהיעדר שתייה מספקת של מים מהווה סטרס מיותר על גופנו.
מי קנגן הם מים שקלים לשתייה, בעלי מטען שלילי (שמאד בריא לגוף), בסיסים (שעוזרים לגוף להלחם ביתר החומציות) ומלאים בנוגדי חמצון.
בקיצור בזמנים של לחץ חשוב מאד לשתות הרבה מי קנגן במהלך היום על מנת שנוכל לדאוג לגוף להרגיש חזק ורענן יותר.
בברכה קנגן מים חיים.

Photos from ‎קנגן מים חיים‎'s post 30/09/2023

ד"ר מרקולה כותב בספרו: "ריפוי ללא מאמץ", עמ' 55

"מסנן מקלחת:
"כאשר אתה מתקלח, מים באים במגע עם העור שלך וגם עם הריאות שלך, כאשר אתה נושם אדים. כשהמים האלה מזוהמים, הם עלולים לגרום לנזק כמעט כמו שתיתם אותם".
התקנת מסנן למקלחת תפחית משמעותית את החשיפה הכימית שלך. למשך שארית חייך, זה ייחוס על גופך בדרכים רבות. הגוף שלך לא יצטרך לעשות ניקוי רעלים מהכימיקלים האלה, ההורמונים שלך לא יופרעו, והסיכון שלך לפתח מחלות הנגרמות על ידי הסביבה יקטן מאוד".

אַזהָרָה! ההשפעות של כלור על העור שלך
האיבר הגדול ביותר של גוף האדם הוא, כמובן, העור. העור, יחד עם מבנה העצם, ממסגר את הגוף, וחשוב לא פחות, מגן על האיברים הפנימיים הפגיעים יותר מפני נזקים הנובעים מכוחות חיצוניים כמו טראומה ומזהמים, לרבות חיידקים, קרני UV, כימיקלים וכו'.
למרות שהגוף, במיוחד העור, נתון כמעט ללא הרף למתקפה ולזיהום הטראומטי הזה, רובנו מודעים להתקפות הללו, ואנו מנסים למזער את ההשפעות ככל האפשר.
ובכל זאת, כמה מאיתנו מבינים שהמקלחת המהבילה שכולנו נהנים ממנה בבוקר כשאנחנו קמים, או בלילה אחרי יום ארוך, קשה ומיוזע, גורמת להתקפה ערמומית על העור שלנו?
מי המקלחת שלך לאט, לאט מרעילים אותך ואת משפחתך!
כמעט כל העיריות משתמשות היום בכלור כדי לחטא את המים המתוקים שלהן. זאת במטרה להגן עלינו, בין היתר, מהשפעותיהם של מי ביוב מטופלים הממוחזרים כל הזמן בחזרה לאספקת המים שלנו.
יעילותו של כלור כחומר חיטוי היא תוצאה ישירה מהעובדה שכלור הוא רעל הורג חיידקים. למרות שרמות הכלור המוסף למי הברז שלנו נמדדות בקפידה, עצם נוכחותו במים שלנו מהווה בעיה כאשר אנו מתקלחים. אותה מקלחת חמה הופכת את הכלור במים לאדים וגזים שפוגעים בעור שלנו, כמו גם במערכת הנשימה, הכליות ואיברים שונים אחרים בגופנו.

למה כלור כל כך מזיק במקלחת שלך?
הכלור במי המקלחת שלנו מתעבה הרבה יותר מהר ממה שעושים מים. כשאנחנו מתפנקים במקלחת המרגיעה והמהבילה ההיא, אנחנו מוצפים בגז כלור. במקרה של העור שלנו, המים המהבילים האלה פותחים את הנקבוביות שלנו ומאפשרים לכלור המאוד, עכשיו בצורה הרבה יותר מרוכזת, להיכנס לגופנו דרך הנקבוביות הפתוחות, ולגרום לנזק שלו.

הנזק לעור כולל:
יובש חלקי,
גירוד,
אקנה,
פריחות,
וחוסר איזון של חיידקים טבעיים ובריאים על העור.
מכיוון שהוכח שכלור גורם נזק לתאי הגוף, עלולות להיגרם גם בעיות חמורות יותר, ארוכות טווח. השפעות ארוכות טווח כאלה עשויות לכלול תסמינים אסתמטיים, נזק לכליות, ומכיוון שכלור הוא מסרטן ידוע, אפשרות לסרטן.
עובדה נוספת לגבי הכלור במי המקלחת שלנו היא שהכימיקל הזה למעשה גורם לעור שלנו להזדקן בטרם עת. כלור עלול לגרום לקמטים ולעור יבש וכתמי שהוא לא רק לא מושך ולא נוח, אלא גם לא בריא. אזורים מסוימים בעור מושפעים יותר מאחרים, כאשר הפנים, הגב והבטן הם המושפעים ביותר.
הפתרון:
Anespa של Enagic:
הבחירה הטובה ביותר והאיכות הטובה ביותר מפעיל מי יונים מינרליים לשימוש ביתי וספא ה-Anespa מרגיש כמו אתר נופש במעיינות חמים כל יום שכן למי יונים מינרליים יש השפעה מרגיעה על העור והשיער שלך.

שמור על עור צעיר וגמיש עם מי יונים בריאים ומינרלים. Anespa נותנת עיסוי יעיל תוך כדי אמבטיה, כל יום והופך את העור שלך ליפה.
טיפוח שיער, בדרך הטבעית!
יש מעט דברים טובים יותר ממקלחת נעימה ומרגיעה להאיר הבוקר שלך או לשטוף את הלחץ של היום.
מערכת ספא ביתית של Enagic® ANESPA
הוא התוספת המושלמת לחדר האמבטיה שלך. יחידת ANESPA מסירה כלור ממי המקלחת או האמבטיה ומערכת המחסניות הכפולה שלה מכילה מרכיבים טיפוליים בעלי אפקט של מעיינות חמים מרגיעים!
פשוט גאוני.
האם ידעת שהעור שלך הוא האיבר הגדול ביותר בגוף שלך? למרות שעדיין לא נעשה מחקר כדי לבדוק עד כמה העור שלנו סופג, עלינו לנקוט משנה זהירות בבחירת מה למרוח על העור והקרקפת שלנו.
מחקר שנערך לאחרונה על ידי קבוצת העבודה הסביבתית מצא 16כימיקלים שנמצאים בדרך כלל במוצרי קוסמטיקה ומוצרי טיפוח הגוף הנמצאים בדגימות דם ושתן של עשרים בנות.
Kangen Water® הוא הדבר הטוב ביותר עבורך מבחינה פנימית. עכשיו הגיע הזמן לשקול מה עדיף מבחינה חיצונית.
המקלחת היא מקום נהדר לברוח בו, אבל קשה להירגע כשמבינים כמה כימיקלים שאתה שופך על הגוף שלך, מהסבון ועד השמפו.

לדברי ד"ר ז'קלין קרוהן, , "ברגע שחומר כימי חדר לשכבת הקרנית (שכבת העור השטחית ביותר), הוא נע דרך האפידרמיס ואל הדרמיס. אז אספקת הדם העשירה של הדרמיס מעבירה בקלות את הכימיקל לזרם הדם."
ה-ANESPA:


אנספה
1. מחסנית לטיהור מים
המשימה הראשונה היא לסנן מרכיבים מזיקים של המים: כלור, נגזרות כלור, פנולים, משקעים, ריח, טעם, פסולת אורגנית וחיידקים מכל הסוגים.
Enagic משיגות את הסינון על ידי שימוש במסנן פחם פעיל רב-שלבי המכיל פחם פעיל גרגירי אנטיבקטריאלי וסידן סולפיט.
2. מגנט ניאודימיום
מגנט איכותי זה יכול לפרק את מולקולות המים לאשכולות קטנים יותר כדי להפעיל את המים ולשנות את המים למים מגורים מעט. יחד עם זאת, זה עוזר למים לספוג טוב יותר מינרלים.

3. מחסנית קרמית
למחסנית שכבה של מילוי קרמי. שכבת המילוי הקרמי עבה בערך פי 3 משאר המוצרים בשוק. כדורי קרמיקה של Futumata Radium** מעיינות חמים וצ'יקוטן*
מגנט ניאודימיום
מגנט איכותי זה יכול לפרק את מולקולות המים לאשכולות קטנים יותר כדי להפעיל את המים ולשנות את המים למים ממריצים מעט. יחד עם זאת, זה גם עוזר למים לספוג טוב יותר מינרלים.

3. מחסנית קרמית
למחסנית שכבה של מילוי קרמי. שכבת המילוי הקרמי עבה בערך פי 3 משאר המוצרים בשוק. כדורי קרמיקה של Futumata Radium** מעיינות חמים וצ'יקוטן*

*צ'יקוטן עשוי מפחם לבן מבמבוק יפני. זה סופג זיהומים.

26/09/2023

🌦️ שלום לכולם! 🌦️

שמנו לב שמזג האוויר מתנהג מעט בלתי צפוי לאחרונה, ונע בין חם לקר! 🌞❄️ זה כאילו אמא טבע לא יכולה להחליט! 🤷‍♀️

מכיוון שאכפת לנו מהרווחה שלכם, ואנחנו רוצים להזכיר לכם לשמור על עצמכם היטב במהלך תנודות מזג האוויר הללו. שמירה על בריאות היא חיונית, לא משנה אילו הפתעות מזג האוויר יזרום לנו.

הנה טיפ פשוט: שמרו על עצמכם! 💧 שתיית יותר מים היא אחת הדרכים הקלות והיעילות ביותר להישאר בריאים, במיוחד כשמזג האוויר עושה את שלו. זה עוזר לווסת את טמפרטורת הגוף שלך ושומר על הרגשה נהדרת.

אז, קח את שלך והפוך אותו לבן לוויה הנאמן שלך. בין אם שמש או קריר בחוץ, להישאר רווי מים זה תמיד רעיון טוב. בואו לדאוג לעצמנו ולהסתגל לכל מה שמזג האוויר יביא בדרכנו! ☀️❄️

12/09/2023

מיוצר ביפן.
מפעל אינג'יק אוסקה ממוקם בהושידקיטה, בעיר קטאנו, בחלק הצפון-מזרחי של מחוז אוסקה יפן. זהו מתקן ייצור המשתרע על פני 43,000 רגל מרובע. כל הרכיבים העיקריים של המוצרים שלנו, החל מלוחות אלקטרודות ועד מסננים פנימיים, כולם מיוצרים במפעל שלנו באוסקה.
המפעל עומד בתקני איכות הייצור הגבוהים ביותר וקיבל אישורים רבים של ארגון התקינה הבינלאומי (ISO), כולל ISO9001, ISO14001 ו-ISO13485.
שאתה קונה אינג'יק אתה קונה איכות יפנית בלתי מתפשרת.
על בריאות לא מתפשרים רק הטוב ביותר, בדיוק כמו שמגיע לך!!!

22/08/2023

הנה עובדה מהנה בשבילכם:

שימוש במי קנגן חזקים לשטיפת הפירות והירקות שלך יכול לשפר את הטעם שלהם. למים המדהימים האלה יש לא רק את היכולת לפרק שמן, אלא גם מחוללים פלאים בניקוי התוצרת שלך. זה מסיר ללא מאמץ לכלוך ושאריות ריסוס מפירות וירקות טריים.
קנגן מים חיים
052-4348843

רפואת יתר - המגזין ערוץ 10 21/08/2023

רפואת יתר - המגזין ערוץ 10 הטיפול התרופתי המוגזם במחלת הסוכרת במקום פשוט לפנות לדרך הטבעית שמאזנת את רמות הסוכר בדם.

רפואת יתר - המגזין ערוץ 10 21/08/2023

האמת נחשפת לאט בבטחה.
היפנים יודעים זאת כבר הרבה מאוד שנים ומשתמשים ברפואה מונעת - בריאות ללא כדורים . ולכן יצרו את מכשירי הקנגן הבייתיים ולא רק לבתי חולים.

רפואת יתר - המגזין ערוץ 10 הטיפול התרופתי המוגזם במחלת הסוכרת במקום פשוט לפנות לדרך הטבעית שמאזנת את רמות הסוכר בדם.

Photos from ‎קנגן מים חיים‎'s post 17/08/2023

האם אתם רוצים את האמת?
או להמשיך לשתות את השקרים
שמוכרים לכם בקשר למים?
אם את האמת, שלחו הודעה או התקשרו וניתן לכם אותה.
מאיה 052-4348843
שרון 053-2760081

Photos from ‎קנגן מים חיים‎'s post 12/08/2023

השריית הירקות ה'אורגנים' שלי כשעה במי קנגן חזקים של 11.5pH -
הסיר קוטלי חרקים, חומרי הדברה, קוטלי עשבים וכו'. מכיוון ש-11,5pH מי קנגן הם קטנים מאוד בצבירים,
ואילו מי ברז רגילים גדולים מדי בצבירים וזו הסיבה שהם לא מסירים את הרעלים הללו..
משמעותם של כל ה'ריסוסים' האלה היא מוות - מוות לחרקים, אבל בטווח הארוך כמובן מאוד לא בריא גם לבני אדם,
כי הצטברות של ה'הריסוסים' הללו היא אחת הסיבות לכך שגוף האדם נעשה רעיל יותר ויותר עם הזמן.
קוטלי חרקים רבים עלולים לגרום להרעלה לאחר בליעה, שאיפה או ספיגה דרך העור. התסמינים עשויים לכלול דמעת עיניים, שיעול, בעיות לב וקשיי נשימה. האבחנה מבוססת על תסמינים, בדיקות דם ותיאור אירועים סביב ההרעלה.

חומרי הדברה עלולים לגרום להשפעות בריאותיות שליליות קצרות טווח, הנקראות השפעות חריפות, וכן לתופעות לוואי כרוניות שעלולות להתרחש חודשים או שנים לאחר החשיפה. דוגמאות להשפעות בריאותיות חריפות כוללות עיניים צורבות, פריחות, שלפוחיות, עיוורון, בחילה, סחרחורת, שלשול

קוטלי העשבים/ חרקים/ מזיקים מכילים חומרים כימיים מזיקים הגורמים לרעילות סביבתית ולבעיות בריאותיות שליליות בבני אדם. כימיקלים מזיקים אלו גולשים לקרקע ולמקורות התת-מימיים ונשארים לתקופה ארוכה. חשיפה ארוכת טווח לכימיקלים תגרום לפגמים רב מערכתיים בבני אדם.

למידע מפורט יותר, עיין בהדגמה זו:

https://www.youtube.com/watch?v=gRtQc75PgI8

מי קנגן ידוע גם כבעל אשכולות קטנים של 5 עד 6 מולקולות מים, כתוצאה מתהליך האלקטרוליזה. מה שהופך אותם למים סופר מרווים.

אתה יכול לטעום את ההבדל כבר בכוס הראשונה שלך. מי ברז הם בדרך כלל 12 עד 15 מולקולות לכל אשכול. זה יותר מגודל כפול ממי קנגן.

צבירים קטנים פירושם גם שהגוף שלך יכול לספוג בקלות את המינרלים שבמים האלה לתוך התאים שלך תוך שניות בלבד.

מי אוסמוזה הפוכה, מזוקקים ומי ברז ישתפכו בבטן ולעיתים קרובות ישטפו את מינרלים מגופכם מכיוון שהם חסרים את התכונות החשובות הללו.

המטען החשמלי של מכונת Kangen מסדר מחדש מינרלים בריאים הכלולים באופן טבעי במי הברז שלך. כתוצאה מכך, מי קנגן מכילים מינרלים חיוניים, כמו סידן, מגנזיום ואשלגן, בצורה יונית הניתנת להטמעה מידית בגוף.
(בברכה פיטר האופנגל- פלורידה)
לפרטים נוספים:
שלחו הודע/ התקשרו
052-4348843 מאיה.
053-2760081 שרון.

28/07/2023

מתוך "אני ג'ורג'ינה" בנטפליקס.
(הצצה מרגשת ומפורטת לחייה של ג'ורג'ינה רודריגס – אם, משפיענית, אשת עסקים – ובת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו).
בתמונות ניתן לראות בבירור את הK8 על הדלפק במטבח של משפחת רונאלדו!
האם זאת פרסומת? ברור שלא.
הם פשוט בחרו לשתות את המים הטובים ביותר, כלומר קנגן!
ברור שהם חסידים של אורח חיים בריא, זוכרים את הסרטון הוויראלי עם הקוקה- קולה?
גם אלופים בוחרים באיכות שיא ואני בטוח שהם יודעים למה, הם בדיוק כמו כולם, הם עדיין צורכים מים כל יום.
לפרטים נוספים והסברים התקשר/י או שלח/י הודעה ל: 053-2760081

Photos from ‎קנגן מים חיים‎'s post 23/07/2023

ס ו כ ר ! ! !
משקאות שונים וכמות הסוכר שיש בהם. זוועה לכל אחד ובעיקר לילדים.
הורים יקרים זאת האחריות שלכם, אם תלמדו את הילדים מה באמת צריך לשתות שזה "קנגן מים חיים"
הם יודו לכם.
לא לשכוח שאנחנו בגוף מה שאנחנו שותים ואוכלים.
שלחו הודעה או התקשרו ותקבלו את כל המידע איך "קנגן מים חיים" יכולים לשנות את חייכם.
053-2760081

מים בטעם ובריאות | אינדקס עסקים 21/07/2023

כתבה שפורסמה באינדקס עסקים.
קרדיט ותודות להילה קומם מ 'אוצר תרבות'

מים בטעם ובריאות | אינדקס עסקים שרון ומאיה אשד מחדרה פותחים מרכז טיפול במכשירי קנגן מים חיים של חברת ENAGIC

11/07/2023

מכשיר הקנגן הוא בהחלט לא מכשיר לכל אחד/ת
בדוק/י אם את/ה עונה על אחד מהסעיפים שלמטה.

03/07/2023

מי מאתנו לא שמע או מכיר - חבר , קרוב משפחה או סתם מכר ואולי השכן שסובל מידי פעם או אולי באופן כרוני מכאבי גב ?!
המסר הבא הוא מסר חשוב לבריאות שלנו והסבר מדהים לנושא כאבים שונים בגוף ובמיוחד בגב .
ממה זה נגרם ומה הפתרון הפשוט והקל.
צפו בסרטון!
ואם לא עובד לכם מכל סיבה שהיא....כמו לא מצליחים להגיע לכמות הנדרשת , כמו 'לא טעים לי' ועוד.....
אתם צריכים מי קנגן!
לפרטים נוספים והסברים שלחו הודעה.

30/06/2023
Photos from ‎קנגן מים חיים‎'s post 30/06/2023

הכי קשה ,אני מניחה שזה לרוב האנשים, כשלא מאמינים לך.
כשאני מספרת לאנשים על נפלאות שימושי מי קנגן של חברת אינג'יק היפנית , אני משתדלת לא להתלהב ולא לספר על הניסים והנפלאות שהמים יכולים לעשות... כבר מזמן ראיתי שאף אחד לא מאמין.
מהנהנים לי עם הראש מתוך נימוס ועוברים הלאה.
היכולת שלי באופן אישי לקלוט אנשים היא בדרך כלל מאוד טובה. ואני פשוט רואה על הפרצוף שלהם ' הבחורה /גברת ' בסרט פרטי משלה וכמו שלפני שנים כשעוד היינו לוקחים סרטי וידאו מבלוקבסטר - וידאומט המחשבה שלהם : 'לכי תחליפי סרט'.
אז למי שעדיין לא לקוח שלנו סביר שאינו יודע ,כחלק מהשירות הייחודי שלנו ,יש לנו קבוצת וואטסאפ שבה אנחנו ממשיכים לתת תמיכה , טיפים , תזכורות ועוד אבל !
החלק הכי אהוב עלי זה לקוחות שמספרים על השימוש שעשו במים השונים המיוחדים מהמכשיר וחוו הצלחות, שינויים ותרומה רבה לחיי היום יום.
אז ,אני כבר סוף סוף יודעת שמאמינים לי :-)
לפרטים נוספים על השימושים האפשריים שתומכים בבריאות מוזמנים לפנות אלנו .
0524348843 מאיה

29/06/2023

כולם יודעים שלהיות "הכי" זה מחייב!
זה דורש תכונות מסויימות או מאפיינים מסויימים.
ולכן אינג'יק (יפן) כבר 50 שנה היא "הכי" בעולם בכל מה שקשור למערכות להשבחת מים.
מים מלאים בנוגדי חמצון, מרווים, קלים לשתיה ומאד טעימים.
אם את/ה רוצה לדעת איך המים האלו יכולים לשנות את חייך צור קשר.
052-4348843 מאיה

Photos from ‎קנגן מים חיים‎'s post 27/06/2023

העמידו כלבים להתחרות עם ברדלס, המטרה הייתה לבדוק מי מהיר יותר.

כולם היו מופתעים כאשר הברדלס החליט שלא לצאת ממקומו למירוץ, הם פנו למארגן המירוץ בטענה, מדוע הברדלס לא השתתף במירוץ?!

המארגן השיב להם "לפעמים להוכיח שאתה הטוב ביותר יכול להיות מעליב"

אנחנו לא צריכים לרדת לרמה של אנשים אחרים בכדי לגרום להם להבין שאנו חזקים יותר, עדיף לשמור את האנרגיה שלנו עבור מי שראוי לה.

ברדלס משתמש במהירות שלו כדי לצוד, לא כדי להוכיח לכלבים שהוא מהיר יותר.

מכשיר הקנגן הוא בהחלט הברדלס,
של מכשירי המים, אין לו שום מתחרים!!!
אם כבר יש לכם, תהיו גאים.
אם עדיין אין לכם.
אנחנו יכולים לעזור לכם לתקן את זה.😉
צרו קשר ונעשה את זה
מאיה 052-4348843

25/06/2023

אנחנו על המפה 🇮🇱. תמונה מאתר החברה באירופה.
לכל מי שרוצה, שרות למכשיר שלו כולל ניקוי עמוק (החברה ממליצה, לפחות פעם בשנה ניקוי עמוק למכשיר) על מנת שישמור על ביצועים גבוהים.
מוזמנים ליצור קשר.
053-2760081
[email protected] שרון

24/06/2023

מי קנגן עשירים בנוגדי חמצון !!!
הרבה מכל פרי או ירק או כל מקור אחר!!

כיצד תוכלו לשדרג את מי הברז שלכם למים שאינם רק מסוננים ובטוחים לשתייה – אלא גם עשירים בנוגדי חמצון הנלחמים ברדיקלים החופשיים בגופכם, שהם המקור מספר אחת למחלות קשות.

צור איתנו קשר עכשיו למידע נוסף
"קנגן מים חיים"
מאיה 052-4348843
💦

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Haderah?
Click here to claim your Sponsored Listing.

נעים להכיר

"קנגן מים חיים" הינה מפיץ מורשה של חברת אינג'יק יפן .

מאז 1974 חברת אינג'יק היא חלוצה בבניית מכשירי מים מיוננים.

"שנו את המים שלכם שנו את החיים שלכם" זאת לא רק סיסמא....

לא עוד - מים מינרלים מבוקבקים , ברי מים מפוקפקים מלאי הצטברות חיידקים וכו'

Videos (show all)

היום הנושא כבר ידוע ! ישנו קשר ישיר בין גוף-נפש .טיפול מלא בעצמנו יכול לשפר משמעותית את הרווחה הכוללת שלנו.ישנם שחושבים ...
אכן תקופה לא קלה עם המון רגשות גם של עצב  שמחה,  בילבול  ובעיקר קצת חוסר ודאות שיכול ל'נגן על העצבים ' , אז למי שזוכר פע...
היום יותר מתמיד 💦💧 על ידי בחירה לשתות מי קנגן, אתם מסייעים לגוף שלכם לחזור למצב מאוזן.  זוהי דרך רעננה, נקייה ,טעימה ונה...
קבוצה יקרה, ההלם לא מפסיק להכות בנו כל יום מחדש. מקווים ומאחלים לכל אחד ואחת מכם, שאתם ,כל קרובי המשפחה והחברים שלכם בטו...
תפסיקו לתת לילדים שלכם סוכר, מה שילדים באמת צריכים זה קנגן מים חיים!!!
מי מאתנו לא שמע או  מכיר -  חבר , קרוב משפחה או סתם מכר ואולי השכן שסובל מידי פעם או אולי באופן כרוני מכאבי גב ?!המסר הב...
להפוך את חדר הרחצה הרגיל שלך למעיין טבעי. אממממ..... הייתכן ?רחצה במעיין טבעי היא ללא ספק חוויה מרעננת ומרגיעה .ויחד עם ...
גרנט קרדון האחד והיחיד עם מכשיר המים שלו.האם לא מגיע גם לך?לפרטים נוספים התקשר!מאיה 052-4348843
סיפור הצלחה של לקוח שלנו.שיקום מופלא אחרי בעיות לב.צרו קשר:מאיה 052-4348843

Category

Website

Opening Hours

Monday 09:00 - 20:00
Tuesday 21:00 - 20:00
Wednesday 21:00 - 20:00
Thursday 21:00 - 08:00
Friday 09:00 - 15:00
Sunday 09:00 - 20:00