רחלי גזית - ציור במשיכת מכחול אחת, סדנאות יצירה ופריטים מעוצבים

רחלי גזית - ציור במשיכת מכחול אחת, סדנאות יצירה ופריטים מעוצבים

מוסמכת להדרכת ציור במשיכת מכחול אחת OSCI , סדנאות יצירה נ

מדריכה מוסמכת לציור במשיכת מכחול אחת OSCI , סדנאות יצירה ניידות, מדבקות אותיות וכיתובים בעברית, כתבות יצירה בעיתונות ותכניות יצירה בטלוויזיה

From Raw Materials to Versatile Tape: Clear Packing tape manufacturing journey🤗 23/09/2023

ייצור סלוטייפ

From Raw Materials to Versatile Tape: Clear Packing tape manufacturing journey🤗 We have exciting new content everyday. Please don't forget to subscribe to our channel. thank you.Please visit our sponsors:Quality and Affordable Web Hostin...

גברת כוורת - רחלי גזית- החיים ויצירות אחרות 26/08/2023

פססטטט, פסססטטט... אני כאן כדי להזכיר שעוד 3 שבועות ראש השנה. והדרך הכי טובה להתחיל להתכונן אליו היא לקרוא את הפוסטים שאני מעלה לבלוג עם רעיונות והסברים.
הנה הראשון:

גברת כוורת - רחלי גזית- החיים ויצירות אחרות ערב לפני ראש השנה אני נכנסת ללחץ: איזו יצירה אפשר לעשות שתהיה גם מהירה וגם מרשימה? כוורת ממקלות ארטיק היא הקישוט האולטימטיבי לכבוד ראש השנה

הכי כיף לדפדף - רחלי גזית- החיים ויצירות אחרות 22/08/2023

כשאני שומעת שהמילים שלי, שכתבתי בפוסט הזה, מהדהדות דרך אנשים אחרים - אני יודעת שכתבתי משהו טוב.
סקראפבוקינג על מלא, מקווה שתצטרפו לטרנד.
פוסט שעלה בבלוג

הכי כיף לדפדף - רחלי גזית- החיים ויצירות אחרות הכי כיף לדפדף באלבומים אמתיים. זה לא דומה לגלילה האינסופית בטלפון. זו חוויה מלאת הפתעות שמוציאות מהצופה קשת של רגשות.

עמדת ברכות לחתונה - רחלי גזית- החיים ויצירות אחרות 31/07/2023

מדי פעם אני חוטאת בעיצוב חתונות, או חלקי חתונות. יש לי המון תנאים כדי להסכים לעשות את זה, אבל 2 החשובים ביותר - חיבור אישי לזוג ושהם ידעו להעריך יצירה בעבודת יד.
כאן 2 התנאים התגשמו ונולד פוסט חדש בבלוג.

עמדת ברכות לחתונה - רחלי גזית- החיים ויצירות אחרות לפני כמה חודשים תומר ושי התחתנו. הצעתי להכין להם עמדת ברכות לחתונה. כזו שכולה יצירה, אהבה, שמחה ושיתוף - כל מה שאני מאחלת להם.

הפתעה ליום הולדת - רחלי גזית- החיים ויצירות אחרות 26/07/2023

מה עושים כשיום הולדת מסתיים? מחלקים שקיות הפתעה למשתתפים.
פוסט חדש בבלוג שלי.

הפתעה ליום הולדת - רחלי גזית- החיים ויצירות אחרות לקח לי קצת זמן לחשוב על הפתעה ליום הולדת עגול שחגג החצי, אבל מצאתי. לסיום הכנתי שקיות הפתעה ליום הולדת שחולקו לחברים באהבה

הדרכה להכנת כרטיספר - רחלי גזית- החיים ויצירות אחרות 20/07/2023

נו, 2 פוסטים בשבוע זה כבר קאמבאק רציני. לא יודעת מה אתכן, אני- התרשמתי! (אם אין אני לי- מי יחמיא לי?!)
הדרכה להכנת הכרטיספר.

הדרכה להכנת כרטיספר - רחלי גזית- החיים ויצירות אחרות הדרכה להכנת כרטיספר (כרטיס ספר). כרטיס פופאפ עם תבליט ספר. כרטיס שנפלא כמות שהוא ויכול גם להוות בסיס להמון שינויים. להכנת הכרטיס נזדקק ל:

Photos from ‎רחלי גזית - ציור במשיכת מכחול אחת, סדנאות יצירה ופריטים מעוצבים‎'s post 25/03/2022

בעוד שבועיים יושק ב DREAMLAND- ארץ החלומות של נתנאלה מוצר מגניב לאריזת מתנות קטנות ולעיצובי שולחן: סטאק ניירות אריזה וקארסטוקים לקישוט בעיצוב של נתנאלה. איך אני יודעת שהוא מגניב? כי קיבלתי אחד כדי להתחיל לשחק איתו ולראות מה אני יכולה להוציא ממנו. אזחשבתי למה לחכות עד היריד? למה לא להתחיל להראות מה אני מכינה ולתת טיפים ליצירה שאני משתמשת בהם הרבה?
אז הנה הראשון:
לא חייבות להשתמש בפאנץ' (מנקב צורות) כדי לנקב צורה שלמה. אפשר להכניס את רצועת הנייר לפאנץ' דרך התחתית (ולא דרך הפתח הייעודי) ולנקב רק את קצה הנייר.
כך ניקבתי דוגמת ראש תגית לרצועה הצרה וקשרתי אותה לרצועת האחיזה שהוספתי לאריזה (נייר האריזה, הידית והתגית- כולם מתוך המארז).
מקווה שתמצאו את הטיפ שימושי ותרגישו חופשי להשאיר לי טיפ בתגובות 😍

התפר הזה - רחלי גזית- החיים ויצירות אחרות 12/04/2021

פוסט יצירה שמוקדש לרגע הזה בו יום הזיכרון העצוב מתחבר לעום העצמאות השמח. רגע שמכיל בתוכו את כל העולמות בהם אנו חיים וכל מנעד הרגשות שחיים בתוכנו.

התפר הזה - רחלי גזית- החיים ויצירות אחרות איך מתקשרים את התפר שבין יום הזיכרון ליום העצמאות, לילדים באמצעות יצירה? נשאלתי על ידי הפקת התוכנית "אנחנו כאן" (הטלוויזיה החינוכית)

01/04/2021

כשצילמנו את התכנית הזו, לערוץ בית+, היה יום כמו היום: לפעמים יותר שמש, לפעמים פחות, די קריר (ולכן הביגוד החורפי) ומלא רוח. מי שתכנן את הצילומים בחוץ לא לקח בחשבון את הרוח ולכן אותגרתי בציוד שהתעופף לי מהשולחן וסאונד מלא רעשים, קטעים מסוימים צולמו שוב ושוב אבל בסוף הצלחנו. אז קבלו את התנצלותי על סאונד מלא הרעשים ותנועות ההססניות שנגרמו מהניסיון לחשוב איך אני מרימה דברים מהשולחן בלי שהכול יעוף?!
אבל אם נתעלם מכל אלה- יש כאן יצירה אביבית, שאני מאד אוהבת ושאני יוצרת אותה, בגרסאות שונות, שוב ושוב, עד היום.
https://www.racheligazit.com/pablished-craft/

הרגע האחרון - איך לעצב לפסח ולהישאר בחיים - רחלי גזית- החיים ויצירות אחרות 25/03/2021

יש לי עוד דרך ללמוד על שליחת ניוזלטרים. בינתיים עלה פוסט חדש לקראת פסח. מוזמנות.ים לקרוא, להגיב, לשתף ובעיקר לעשות:
https://www.racheligazit.com/last-minute-passover/

הרגע האחרון - איך לעצב לפסח ולהישאר בחיים - רחלי גזית- החיים ויצירות אחרות כמעט תמיד אני מגיעה אל הרגע האחרון עם ההכנות לחג. אוכל, עיצוב, מתנות... למי שכמוני ריכזתי כאן כמה רעיונות חגיגיים שמכינים ברגע האחרון

15/03/2021

כל כך הרבה זמן בלי סדנאות והנה אני מתחילה להשלים פערים: 3 ימים, 6 סדנאות ופואפ ריענון אחד.
לסדנת טושי הנקודות ביום רביעי נותרו מקומות אחרונים ועכשיו נודע לי ש Netanella Kahalon Levi מתכוונת לתת לכל משתתפת מתנה יומן/פלאנר שהוציאה לאור. היומנים שלה ממש נוחים (אני יודעת כי אני משתמשת בו) ומלאים במדבקות לקישוט, אז זה גם פרקטי, גם יפה וגם כיף. בקיצור - בואו בהמוניכן. בעצם לא בהמוניכן כי ההרשמה כבר כמעט נסגרה :-)

כל הפרטים בדף האירוע: https://fb.me/e/32niQvLZI
וההרשמה לסדנאות באתר של נתנאלה:
https://www.netanella.com/%D7%97%D7%93%D7%A9.aspx
הסדנאות בחסות Guri Linero - גורי לינרו

26/02/2021

ביקור פתע של שני שובבים הריץ אותי הבוקר אל שולחן העבודה ליצור שני סלים למשלוחי מנות עם תגי ברכה תואמים. אז נכון שקצת נלחצתי מלוחות הזמנים, אבל היה כיף לשרוע קצת הנייר אחרי שהזנחתי את סוג היצירה הזה לאחרונה.
פורים שמח חברים😍🎉🥳🤠

01/12/2020

כדים, רבותי, כדים

25/11/2020

כל שנה בחנוכה אני כותבת פוסט על הקושי שבלחדש עיצובים ורעיונות מאותם 4 סמלי חג. השנה התווסף גם הצורך למצוא דרך חדשה לקשט דגם ,ישן".
חנוכיית המתכת הייתה מבוקשת בקרב גננות ומפעילי ילדים ולכן הוחלט להחזירה לייצור גם השנה (בנוסף לדגמים החדשים לגמרי שיקבלו פוסט נפרד).
חשבתי שכבר מיציתי את כל הרעיונות איך לקשט אותה בעבר, אבל אז נחו עיני על השבלונות הדביקות ועל צבעי התלת ממד החדשים של סירקה וצ'יק צ'ק התהווה לו קישוט ממש קליל ומיוחד והוא אפילו מעט בולט מעל בפני החנוכייה מה שהופך אותו למעניין אפילו יותר.

בין שלל הדגמים החדשים שהכנו השנה, החלטנו לחזור גם על אחד הדגמים המבוקשים משנים עברו - חנוכיית המתכת.
בהיותה ממתכת היא, כמובן, לא דליקה ובנוסף היא נוחה לעבודה מכיוון שהיא מגיעה שטוחה ולאחר שמסיימים לקשט פשוט מקפלים אותה כדי שתקבל צורת חנוכייה ותעמוד.
כדי לקשט אותה צריך בסה"כ 2 חומרים (צבעי תלת ממד ושבלונה דביקה), אפס כישרון (כי יש שבלונה) וטיפת סבלנות (לחכות לייבוש).
או כמו שאומרים הילדים בגן: קלי קלותה :-D

15/09/2020

עוד כרטיס מהיר מהיר
והפעם - רימונים

10/09/2020

נקודות הופכות לתפוחים
טיפות לדבורים
והנה אגרת ברכה לראש השנה

03/08/2020

סדנאות הטושים שלי אצל netanella.com נתנאלה.קום- חומרי יצירה ומוזה מתמלאות כל כך מהר שאני כלל לא מספיקה לפרסם אותן, לכן החלטנו לפתוח עוד תאריך בשבוע הבא וגם הוא כבר כמעט מלא 🙀
אז אם בא לכן סדנה בת שעתיים, בעלות של 70 שח בלבד (בזכות החסות של חברת Guri Linero - גורי לינרו) עם טושי זיג ראש מכחול שהם נראים כמו טוש אך מתפקדים כצבעי מים ואפשר לצבוע איתם, להחתים איתם ולהכין מהם רקעים מגניבים.
אם בא לך מכל הכיף הזה- לינק להרשמה בתגובה הראשונה
אני אהיה שם

23/07/2020

טושים, טושים, בואי נקנה רק טושים
במקום עוד מכונות של מלחמה
*
למה טושים? מה ההבדל בין הראשים השונים? מה התכונות של סוגי הדיו ולמה זה בכלל צריך לעניין אותנו? טושים זה רק לילדים, לא? כל התשובות בסדנה בת שעתיים ובמחיר המצחיק של 70 ש"ח בלבד, בחסות Guri Linero - גורי לינרו
יתקיימו ביום רביעי הבא 29.7.2020, בחנות של נתנאלה בחולון.
להרשמה (שימו לב ללחוץ על התאריך הנכון ועל השעה הרצויה):
https://www.netanella.com/%D7%91%D7%95%D7%90%D7%99-%D7%A0%D7%99%D7%A4%D7%92%D7%A9.aspx
Netanella Halevi-Giladi

אמוס ישראל - עבודות יצירה יצירות לקיץ חימר קל מלאכת יד 16/06/2020

מחרתיים יום הסושי - אז הכנתי :-)
חימר קל שלג נותן אפקט מדהים של אורז והחימר הקל הרגיל משלים את יתר הפרטים.

אמוס ישראל - עבודות יצירה יצירות לקיץ חימר קל מלאכת יד גורי לינרו קולור בעמ הוקמה בשנת 2003 והיא מיזוג של שתי פעילויות: גורי אופיס, שהייתה חברה ותיקה וממוסדת, בתחום הציוד המשרדי, בעלת גב כלכלי של גורי יבוא והפצה, ולינרו קולו...

שבועות שאנחנו מחכים לאורחים, שבועות... 25/05/2020

יום ארוך היה אתמול, במהלכו צולמו מספר רעיונות לעיצוב שולחן שבועות לחברות גורי לינרו וסירקה מכשירי כתיבה. כל רעיון נובע משעות של תחקיר מידעני ומקורות השראה. לשלב את הסנה הבוער בעיצוב השולחן זה רעיון חדש מאד ובאותה הנשימה גם מאד מסורתי (שזו מילה אחרת ל'ישן מאד' 😜 ), לא הדבר המובן מאליו כשזה מגיע לשבועות ויחד עם זאת כל כך מתבקש.
מקווה שתאהבו, שתלייקקו, שתבצעו ושתחזרו לספר (ואם תסכימו - גם להראות תמונות).

חג כפול ומכופל לנו השבוע - חג שבועות אותו נחגוג סוף סוף כמעט ללא מגבלות.
לחג מספר שמות כמו גם מנהגים ומסורות. וכל שם, מסורת ומנהג נתנו לנו השראה לעיצוב שולחן אחר, מיוחד, מקסים (סליחה שאנחנו מתרגשות, אבל סוף סוף אפשר לארח :-)), מתאים לשולחן בסגנון מזנון או לשולחן ערוך והכי חשוב - קל הכנה!
*
השולחן הראשון - בהשראת השם 'חג מתן תורה'
כתרים מוזהבים במראה עשיר ככתר תורה מחימר שלג ודבק נצנצים ותאורת שולחן מיוחדת המזכירה לנו את הסנה הבוער באש, מעמד אשר היווה הכנה למעמד הר סיני, הלא הוא מעמד מתן התורה .
*
מעט חומרים, מעט עבודה ומקסימום רושם.
*
אל תשכחו להציץ לנו מחר כי יום חדש- רעיון חדש.

05/05/2020

הדרך הכי קלה והכי יצירתית לארוז את הנישנושים להפסקה. נפלא למי שלא רוצה שמזונות שונים יגעו אחד בשני, למי שרוצה להפריד מתוק ממלוח, למי שרוצה לחלק את האכל לשתי הפסקות שונות וגם למי שפשוט רוצה שהאריזה תהיה מפתה, יצירתית ומחוייכת. רחלי בפינת היצירה של התכנית 'אנחנו כאן' בחינוכית 23.

11/04/2020

חדש בערץ היוטיוב שלי - ליצן מרקד בעזרת מגנט. קצת יצירה, קצת מדע וקצת משחק.
לינק בתגובה הראשונה

07/04/2020

מה חומר היצירה שיש לכולנו בבית עכשיו ובכמויות?... גלילי נייר טואלט, אז הכנתי מהן
יצירה של בובות על מקל להמחזה ומשחק. אם תעשו את ארבעת הבנים, כמוני - הם ישמשו אתכם בליל הסדר, אבל בהחלט ניתן ליצור איזה דמויות שרוצים ולשחק עמן בחול המועד ובכל השנה

יצירת בובות ארבעת הבנים - פסח בימי קורונה 06/04/2020

הבטחתי ואני מקיימת (ובחיי שזה לא היה קל: המצלמה שבקה, הרזולצייה נפגעה, הסאונד עשה בעיות, החצובה איבדה יציבות ולסיום סיומת פייסבוק לא נתנה לי להעלות את הסרטון... בקיצור - היה כיף :-D ). אבל עברנו את פרעה ופנינו אל ליל הסגר אז למה לא לעשות זאת עם קצת צבע וצחוק?!
אם יש לכם שאלות - אני כאן.
אם בא לכם לשתף כי אולי עוד מישהו ימצא בזה עניין...
ומה שבטוח- הישארו בבית,
שימרו על עצמכם
ושיהיה פסח בריא ושמח !

יצירת בובות ארבעת הבנים - פסח בימי קורונה מה חומר היצירה שיש לכולנו בבית תמיד ובימי הקורונה אפילו יותר ?... גלילי נייר טואלט, אז הכנתי מהם יצירה של בובות על מקל להמחזה ומשחק. אם תעשו את ארבעת הבנים, ...

06/04/2020

טיזר קטן של אחה"צ.
ההדרכה עצמה בעריכה ותעלה בשעות הקרובות כדי שתספיקו להכין אותה עוד לפני ליל הסדר (אי"ה ומרפי גם)

26/03/2020

מאחורי הקלעים של היצירה הזה אספר שכשהכנתי אותה היה לי בראש משחק אחר, משהו עם קוביות שזורקים ולפי התוצאה מקדמים את התיבה בנהר. אבל אז אדיר, Adir Kaduri מנהל המכירות של החברה ראה את זה וזרק לי - למה לא מגנט? ואני חשבתי - למה לא, באמת?! וכך נולד לו המשחק הזה.
מקווה שתאהבו ותשתפו

23/03/2020
Photos from ‎רחלי גזית - ציור במשיכת מכחול אחת, סדנאות יצירה ופריטים מעוצבים‎'s post 21/02/2020

נקודות בקרית מוצקין הצריף
ככה נכנסים לשבת ברגוע 😍

Photos from ‎רחלי גזית - ציור במשיכת מכחול אחת, סדנאות יצירה ופריטים מעוצבים‎'s post 17/02/2020

הרבה זמן לא הראתי עבודות של תלמידות בציור במשיכת מכחול, אז היום נראה לי יום טוב להראות קצת מהיופי שנוצר בשיעורים תוך כדי קשקשת וקפה.

מן החלון פרח עציץ, כל היום הגנה יציץ 04/02/2020

כולה עציץ קלקר, אבל לוק של קרמיקה אלגנטית לפחות :-)

עציצי פלסטיק פשוטים - בואו נדבר על זה רגע:
אלה מכלים שמטרתם להיות תחנת ביניים בין המשתלה לבית, ולפיכך הם אינם עמידים, אינם חזקים, חורי הניקוז שלהם גדולים והם אינם צבעוניים ויפים.
מצד שני טו' בשבט בפתח ולהביא הביתה שתיל מהגן, רצוי בתוך כלי מקושט, זה צו השעה.
מצד שלישי: תקציב היצירה בגני הילדים אינו גדול (בלשון המעטה) וגם כשמדובר על הפעלה בבית מארח אין צורך לפשוט את הרגל.
אז נשאלת השאלה: "נו, אז איך יוצאים מהמלכוד ומאפשרים לילדודס להביא הביתה יצירות מעשה ידיהם/ן להתפאר ועדיין לעמוד במגבלות התקציב?"
טוב ששאלת! בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, עם מוצרים זולים ורעיונות יצירה מתאימים 😊

יש לנו עציצי קלקר שקל ונח לקשט למראה יוקרתי ועציצי במבוק ידידותיים הניתנים לעיצוב ממש בקלות. דפדפו בתמונות, ובתיאור של כל תמונה ניתן למצוא את שלבי היצירה.
ספרו לנו אילו רעיונות יצירה נוספים מעציצים עולים לכם/ן בראש?

Photos from ‎Guri Linero - גורי לינרו‎'s post 03/02/2020

יצירה שלי שממש התאהבתי בה.
כל כך התאהבתי שאפילו חיברתי לה חמשיר :-)

24/01/2020

הבטחתי ולכן אקיים - הסדנאות של גורי לינרו עולות צפונה בחודש פברואר. מקווה שהצפון בכוננות :-)

נשאלנו לא מעט האם הסדנאות הנודדות שלנו מגיעות לצפון? ואנחנו,משתדלים כל הזמן להיות קשובים לרצונות והבקשות שלכן אז הכנו לכן את לוח הסדנאות "פברואר הצפוני" :-)
או כמאמר השיר 'צפונה':
נעבור את חיפה ולא נעצור,
נעבור את עכו ולא נעצור,
נעבור את ראש הנקרה ולא נעצור,
נעבור את צור, ולא נעצור...""
(רק שאנחנו נגיע עד חצור - נעצור :-) )
לינקים ישירים להרשמה לסדנאות - כאן למטה, בתגובות

Photos from ‎רחלי גזית - ציור במשיכת מכחול אחת, סדנאות יצירה ופריטים מעוצבים‎'s post 23/01/2020

כל בו חצי חינם קניון שרונים, הלכתי לעשות קניות לשבת ובמקום אוכל רואה רק נקודות מול העיניים...
רק לי יש תחושה קלה כאילו סדנת טושי הנקודות משתלטת לי על החיים? ומי מנחש/ת איזו מטרייה, מבין כולן, קניתי לבסוף?... 😊

Videos (show all)

יצירה לפסח בימי הקורונה וגם לא