ציפי אדלר פסיכותרפיסטית ומאמנת- קשב, ריכוז, פחדים, טראומות ויחסים

ציפי אדלר פסיכותרפיסטית ומאמנת- קשב, ריכוז, פחדים, טראומות ויחסים

משלבת פסיכותרפיה דינמית, פסיכותרפיה גופנית- SE (SOMATIC EXPERIENCING) ומאמנות ב-ADHD ובחיים בנוסף משלבת טכניקות טיפול וידע טיפולי נוסף, פירוט בהמשך...

אני מזמינה אותך ללכת בדרך יישומית ובריאה.

דרך שמשלבת מספר טכניקות טיפול וידע מגוונים וגם מסתמכת על מערכת הריפוי הטבעית שבגופנו. השילוב יוצר שינוי מהיר לטובה וחוסך כסף וסבל מיותר.
אני פסיכותרפיסטית דינמית בוגרת התוכנית התלת שנתית בבר-אילן, SEP ב-SE מתחום הפסיכותרפיה הגופנית (מטפלת בכירה בטראומות/סטרס/מתח מהמכון הבינלאומי SOMATIC EXPERIENCING) ומאמנת אישית ב-ADHD, עצמאית מ-2004 בקליניקה פרטית.

ב

שיטת טיפול חדשנית בסטרס ובטראומה - טנא 19/03/2023

שיטת טיפול חדשנית בסטרס ובטראומה - טנא החוויה הסומטית (SE): שיטת SE טיפול חדשני בסטרס ובטראומה הגוף שלנו זוכר הכול – ואם עובדים איתו נכון, הוא יכול לפתוח צוהר ללא-מודע ולעזור לנו להגיע לתובנות חדשות. SE, שיטת ט...

24/11/2022

חובה לצפות ולהפיץ....

מטפלת ומאמנת בקשיי קשב, ריכוז, פחדים, טראומות, חרדות, מתח, רגשי, קשיי התנהגות וקושי במערכות יחסים.

רקע: אני פסיכותרפיסטית ומאמנת בעלת קליניקה פרטית כעצמאית משנת 2004 במרכז. משלבת בעבודתי פסיכותרפיה דינמית/ פסיכותרפיה גופנית/ אימון אישי בחיים וב-ADHD ועוד שילוב שיטות טיפול וגם מהרפואה הטבעית. במבט לאחור על חיי, אני יכולה לראות כיצד חוויות חיי הכשירו אותי להיות מטפלת ומאמנת ולעזור לאנשים לרפא ולהשיג את מטרותיהם ולהעביר הלאה את מה שקיבלתי בנדיבות.

למשל! בתחום קשיים בקשב וריכוז שאותגרתי לא אחת ואו מחלת קרון שחליתי בה והצלחתי להירפא בדרך של לימוד, חקירה וטיפול הולם. קיבלתי החלטה לעשות הכל להחלים כליל ולא לתלות את חיי בתרופות, כשנרפאתי התחלתי לעזור, לטפל ולאמן את סביבתי הקרובה ואט אט התרחבו המעגלים עד לפתיחת הקליניקה וכך גם עוד אתגרים שצלחתי במסע.

בתחום המקצועי בעברי הרחוק, עסקתי הרבה שנים בתחום ניהול הכספים. לאורך כל התקופה הזו רכשתי השכלה בתחום הטיפול והאימון ומצאתי עצמי משמשת באופן לא פורמלי כעובדת סוציאלית, בכל מקום עבודה שעבדתי בו, נוסף על משרתי, כולל בשירותי הצבאי.

*התגובות החמות שקיבלתי, על השינוי לטובה שהתחולל בחיי אלה שפנו לעזרתי, גרם לי להבין מה הייעוד שלי, או אז החלטתי להפוך עיסוק זה למקצועי. בשנת 2004 פתחתי את הקליניקה שלי כעצמאית ועד היום.

Telephone

Website