לימודי תעודה CISO

לימודי תעודה CISO

דף מקצועי לקהילת חניכי ובוגרי לימודי תעודת ה-CISO בישראל.

שאלות ותשובות על מסלול ה-CISO להכשרת בכירים באבטחת מידע והגנת הסייבר 28/10/2020

מעלה גם כאן לטובת מי שמתלבט/ת בשאלה "איך עושים את השינוי ונכנסים חזק לניהול הבכיר בעולם הסייבר?".
תוכנית הלימודים המתקדמת, המקצועית, והאיכותית ביותר בישראל להכשרת CISO, בכירי אבטחת מידע והגנת הסייבר, בשיתוף עם מכון מגיד ובית הספר למנהל עסקים של האוניברסיטה העברית.
לפרטים נוספים והגשת מועמדות יש לשלוח מייל לכתובת [email protected].

https://www.youtube.com/watch?v=Tr_mLuifM7Q&t=425s
מכון מגיד מיסודה של האוניברסיטה העברית
CyTech Consulting Ltd

שאלות ותשובות על מסלול ה-CISO להכשרת בכירים באבטחת מידע והגנת הסייבר תוכנית הלימודים המתקדמת, המקצועית, והאיכותית ביותר בישראל להכשרת CISO, בכירי אבטחת מידע והגנת הסייבר, בשיתוף עם מכון מגיד ובית הספר למנהל עסקים של האוניברסיט...

05/05/2020

כסף זה חשוב אבל כסף הוא תוצאה ולא מטרה או דרך.

על אף שרבים, רבים מידי, מנסים לגרום לי להפסיק לשתף מידע וידע ללא תמורה, אני אמשיך ואף ביתר שאת לשתף ולהביא לכל מי שרוצה ללמוד את כל מה שאוכל, כי אני מאמין גדול שידע הוא נכס שמשביח אך ורק אם משתפים אותו עם כמה שיותר אנשים.

אתמול בערב יצאה ISACA עם תעודת ההסמכה החדשה בתחום הפרטיות Certified Data Privacy Solution Engineer (CDPSE).
ההסמכה לוקחת את ISACA ועולם ההסמכות לרמה הבאה בתחום הפרטיות, כפי שאמרנו בעבר במסגרת פורום CISO ישראל, התחום הזה עתיד להיות תחום מקביל ונפרד לאבטחת המידע ו-ISACA היא הראשונה ללכת בכיוון הזה. אם לסמוך על ניסיון העבר השוק כולו, כולל ISC, SANS, EC-Council ואחרים ילכו בעקבותם.

אז למה זה מעניין אותנו ה-CISOs?

1. קודם כל אנחנו דואגים לחברי הפורום ולמקצועיות של כולנו כ-CISOs. תעודות הסמכה מספקות לנו אישור לידע ורמה מקצועית, מייצרות שפה משותפת בינלאומית, ושמות אותנו בקו אחד מוביל עם יתר ה-CISOs בעולם.

2. ISACA פתחה את תקופת ה-Early Adoption בין היום לבין ה-31 למרץ 2021. מי שירכוש ויגיש את הטפסים בתקופה הזו יוכל לקבל הכרה בניסיון הרלוונטי מ-ISACA ויהיה זכאי להסמכה. בלי מבחן ובלי קורס, על בסיס ניסיון וכמה מעניינים תהיו בעיני ISACA.

3. כמו שאמרנו במספר הזדמנויות במסגרת הפורום, תחום אבטחת המידע חווה 2 עשורים של צמיחה מטורפת, ומאז 2018 וה-GDPR גם תחום הפרטיות מתחיל את הצמיחה שלו. עומדים לפנינו 2 עשורים של צמיחה וחשוב שכולנו נהיה שם כשזה קורה.

אז מה עושים מכאן?
1. נכנסים לקישור של ISACA:
https://www.isaca.org/credentialing/certified-data-privacy-solutions-engineer

2. רוכשים את מסמכי הגשת המועמדות (800 דולר ללא חברים, 695 לחברי ISACA)
3. ממלאים את הפרטים, מחתימים מישהו שיכול להעיד על הניסיון הרלוונטי שלכם ב-5 השנים האחרונות (אם יש לכם תעודת הסמכה של ISACA אתם צריכים ניסיון של 3 שנים), מגישים אונליין ומתישהו בעתיד הקרוב מקבלים אישור או דחיה על הבקשה. קיבלתם אישור - מזל טוב!! אתם מוסמכי CDPSE!!!

קדימה חברים, מוזמנים להתייעץ, לשאול, לכוון ולקבל עזרה עם בדיקת העמידה שלכם בדרישות ומילוי הטפסים.

בהצלחה לכולנו יום בריא ומקסים!!

19/10/2019

מסוג התמונות שמסבירות כל כך הרבה בכל כך מעט :-)

Check Point CCSA/CCSE | Business Class | ערן שחם | לימודי הייטק | קורסים ובחינות סייבר 08/10/2019

חשוב מאוד להצלחה בתפקיד ה CISO להתנסות ב Hands On ולא להישאר תיאורטי. מהיכרותי האישית את ערן והקורסים שלו, ממליץ בחום לכל מי שרוצה להתמקצע כ CISO וכל מי שחשוב לו ללמוד מהטוב ביותר.

Check Point CCSA/CCSE | Business Class | ערן שחם | לימודי הייטק | קורסים ובחינות סייבר הכרות עם הטכנולוגיות של חברת צ'ק פוינט והכנה לבחינות הבינלאומיות

Timeline photos 06/10/2019

From the archives: All three of the most widely used cryptographic schemes can be broken by algorithms designed to run on future quantum computers (left column). Cryptographers have devised a variety of schemes, three of which appear on the right, that are thought to be quantum-secure.
https://www.quantamagazine.org/quantum-secure-cryptography-crosses-red-line-20150908/

Mobile Security Pe*******on Testing List - HackersOnlineClub 24/09/2019

Mobile Security Pe*******on Testing List - HackersOnlineClub Mobile Security Pe*******on Testing List for All-in-one Mobile Security Frameworks including Android and iOS Application Pe*******on Testing.   Mobile Application Security Testing Distributions Appie -...

Forum CISO Israel - Jacky Altal - "The World of a Hacker" - July 2019 08/09/2019

Forum CISO Israel
ההרצאה המרתקת של ג'קי אלטל - עולמו של תוקף.
מפגש פורום - יולי 2019.
https://youtu.be/rdP6hfLMCVE
Jacky Altal
Yossi Sassi
חן חפר
CyTech Consulting Ltd

Forum CISO Israel - Jacky Altal - "The World of a Hacker" - July 2019 We network, we share and we empower each other. This is what Forum CISO Israel is all about. Mr. Jacky Altal shares his wisdom, knowledge and over 30 years i...

Forum CISO Israel - Yossi Sassi - "The World of a Hacker" - July 2019 08/09/2019

Forum CISO Israel
ההרצאה המרתקת של יוסי סאסי - עולמו של תוקף.
מפגש פורום - יולי 2019.
https://youtu.be/2aoCRORBL8g
Yossi Sassi
Jacky Altal
חן חפר
CyTech Consulting Ltd

Forum CISO Israel - Yossi Sassi - "The World of a Hacker" - July 2019 We network, we share and we empower each other. This is what Forum CISO Israel is all about. Mr. Yossi Sassi shared his amazing skillset with us and demonstr...

21/08/2019

Different countries, different rules of privacy

CISO Israel Forum , July 2019 23/07/2019

מכון מגיד מיסודה של האוניברסיטה העברית

פורום CISO ישראל, מפגש 05 - עולמו של תוקף.

היה לנו את הכבוד לארח אתמול שני ענקי עולם הסייבר ההתקפי – יוסי סאסי וג'קי אלטל - במסגרת הפעילות הדו חודשית של פורום CISO ישראל. יוסי וג'קי הכניסו אותנו לעולמו של ההאקר בכובע הלבן וייעצו לנו כיצד לשמור על מערכות המידע מול האקרים. השורה התחתונה היתה: הרעיון הוא לא לרכוש עוד מערכות הגנה בתחום הסייבר. לפעמים הפעולות הכי קטנות יכולות להאט ולתסכל את ההאקר מבחינת זמן וכסף – מספיק כדי שלא יהיה שווה להאקר להמשיך לנסות לפרוץ למערכות שלנו.

בפורום נכחו למעלה מ 50 מנהלי אבטחת מידע ואנשי סייבר שרובם ככולם בוגרי תוכנית הלימודים הייחודית CISO בניהול והנחיית חן חפר, מנכ"ל סייטק ומכון מגיד של האוניברסיטה העברית.

הפורום נערך בחסות סייטק במקום הקבוע והקסום ג'וב אנד ג'וי במושב סלעית.

מתרגשים לקראת המפגש הבא וגאים לראות בכוחו העולה והצומח של הפורום הייחודי שלנו.

(מוזמנים לשתף בתגובות חוויות מהמפגש המדהים שלנו..)

Equifax to pay $700 million in breach settlement 20/07/2019

Bear in mind that this is a settlement. It could and should have been much worse for the negligence we witnessed with this breach.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7266857/Equifax-pay-700-million-breach-settlement.html

Equifax to pay $700 million in breach settlement Equifax will pay around $700 million to settle with the FTC over a 2017 data breach that exposed Social Security numbers and other private information of nearly 150 million people

Job opportunity: Information Security Engineer 06/07/2019

מומלץ בחום רב

Job opportunity: Information Security Engineer OverviewWe are looking for a talented security engineer to join our cutting edge Israel office IT security team. As Information security engineer you will be required to design, manage and deploy state of the art network and security solutions, with specific responsibility for on premise security, i...

25/06/2019

פתחנו את ההרשמה למסלול CISO 2022, נובמבר 2019❗️❗️
9 חודשים, 300 ש"א, 5 בחינות פנימיות, 3 בחינות הסמכה חיצוניות - הטובים מכולם יתקבלו, והמצויינים מכולם יסיימו ויוסמכו.

חן חפר
מכון מגיד מיסודה של האוניברסיטה העברית
CyTech Consulting Ltd

Lior Marom Avi Alon Alon Hodir Ofer Rosenbloom Yossi Sassi

20/06/2019

ההרשמה נפתחה!!!
מחזור נובמבר 2019 במתכונת הקורס החדשה של 300 ש"א.

החלה ההרשמה לתכנית להכשרת מנהלי אבטחת מידע וסייבר CISO
הכנה מלאה להסמכות CISSP, CISM, CRISC | תכנית מלאה ומקיפה ע"ס 300 ש"א | ראיונות קבלה לתכנית יתקיימו ביולי\אוגוסט | פתיחה 17.11.19
לפרטים נוספים >>>>> http://lp6.me/Mgqu3
חן חפר מנהל האקדמי של התכנית

20/06/2019

חן חפר, מנכ"ל CyTech ומי שמוביל את לימודי מקצוע ה- CISO בישראל, עונה על שאלות נפוצות בנושא:

✨מה החשיבות של תפקיד מנהל אבטחת המידע, ה-CISO, בארגון❓

כל ארגון באשר הוא, הוא גם לקוח וגם ספק, ובשל כך, כל ארגון שותף ברמה זו או אחרת למפת הסיכונים של שרשרת האספקה שלו או של אחרים. בדיוק כמו שתהליך ניהול סיכונים פיננסיים לא יתקיים ללא מנהל כספים, ובדיוק כמו שניהול סיכוני חוק לא יתקיים ללא יועץ משפטי, כך לא יכול להתקיים תהליך ניהול סיכוני מערכות מידע יעיל ומקצועי ללא מנהל אבטחת מידע - CISO.

✨האם קיימת הסדרה ברורה למקצוע ה-CISO❓

בישראל של 2020 סביר להניח שנתחיל לראות את היסודות הראשונים להסדרת מקצוע ה-CISO. לא כל מי שלמד במסגרת כלשהיא, סימן נוכחות ושילם עבור קורס, יוכל עוד לשאת בכותרת CISO. מערך הגנת הסייבר בישראל, שעושה עבודת קודש בנושאים אלו ואחרים, עובד בימים אלה על הסדרת המקצועות בתחום וביניהם מקצוע ה-CISO. במסגרת העבודה הזו סביר שמערך הגנת הסייבר יאמץ את הדרישות הבינלאומיות הנהוגות בשוק העולמי כיום של CISO בעל ידע טכנולוגי ועסקי כאחד, ובעל הסמכות בינלאומיות מוכרות כמו אלו המוצעות במסלול הכשרת ה-CISO שלנו עם מכון מגיד של האוניברסיטה העברית.

CyTech Consulting Ltd
מכון מגיד מיסודה של האוניברסיטה העברית

24/05/2019

You are invited to join NIST, U.S. DoT and partners for a June 25-26, 2019 workshop exploring safety for automated driving systems-equipped vehicles! https://go.usa.gov/xmGab

Photos from ‎לימודי תעודה CISO‎'s post 23/05/2019

ממשיכים להוביל את קהילת ה- CISO הבכירה של ישראל❗️
פורום CISO Israel של פירמת הייעוץ הבינלאומית CyTech התכנס השבוע במשרדי החברה בכפר סבא.
במפגש השתתפו כ-35 חברי פורום המכהנים בתפקידי מפתח בתעשיית הסייבר בארגונים שונים בישראל ובחו"ל.

את המפגש פתחה עינבר בן ציון רגרמן, עו"ד ו-CISO, בהרצאה מרתקת על תזכיר חוק הסייבר והסבירה מה מסתמן בתעשייה בעקבות החוק החדש, ומה יידרש מה- CISO כדי שיצליח בתפקידו תחת החוק החדש.
בחלקו השני של המפגש, חן חפר, מנכ"ל CyTech סקר את החדשנות בעולם הרכבים אוטונומיים, האתגרים, והשינויים הצפויים שישפיעו על עולם ה- CISO וקהילת אבטחת המידע.
המפגש הסתיים בהשקה חגיגית של תכנית המנטורים של הפורום. מטרת התכנית היא ליצור חיבורים מקצועיים והפריה מקצועית בין חברי הפורום, להעצים זה את זה וליצור רשת קשרים חזקה שתלווה את החברים בחייהם האישיים והמקצועיים גם יחד.

אנו מברכים על הדיונים המקצועיים, ההפריה הדדית, החשיבה המשותפת ושיתוף המידע והידע בין חברי הפורום.

נתראה בחודש יולי למפגש הבא!

חן חפר
CyTech Consulting Ltd

Brutemap : Let's Find Someone's Account Using Pe*******on Testing Tool 22/05/2019

Brutemap : Let's Find Someone's Account Using Pe*******on Testing Tool Brutemap is an open source pe*******on testing tool that automates testing accounts to the site's login page, based on Dictionary Attack.

Photos from ‎לימודי תעודה CISO‎'s post 21/05/2019

Addis Ababa, Ethiopia

After an intense, fascinating week, we successfully completed our preparations for the prestigious CISSP exam, as well as the first part of three towards being certified CISOs of CyTech and Machon Magid of the Hebrew University.

All the credit goes to the course participants - ten senior management and information security team members from Africa’s banking industry, who took a week off their demanding jobs in order to invest in themselves, both personally and professionally, by joining CyTech’s training and mentoring program. This week was full of topics and discussions that went beyond the formal CISSP training program, and that is exactly the added value you get by choosing CyTech to prepare for the certification exams. Our students learned first hand that “we are not ISC2!”, a saying that reflects our flexibility in being able to use ISC2’s official literature, and add to it our original official literature and to our unique and personal training methods to best prepare our students to achieve their goal – the CISSP certification.

The CISSP is the most highly valued and respected certificate in the world of the CISO and information security. One of CyTech’s strategic goals is to promote the role of the CISO in Israel and in the world. We will do this through teaching others for the certification exams (CISSP, CISM, CRISC, etc), by forming a strong social network connecting experts in our field, and by creating a methodology that will work in every organization for all CISOs worldwide.

CISSP Israel
CyTech Consulting Ltd
מכון מגיד מיסודה של האוניברסיטה העברית
ECS Ethiopia

Photos from ‎לימודי תעודה CISO‎'s post 21/05/2019

אדיס אבבה, אתיופיה.

לאחר שבוע אינטנסיבי ומרתק סיימנו את ההכנה לקראת בחינת ההסמכה היוקרתית CISSP, ואת החלק הראשון מתוך שלושה לקראת הסמכת ה- CISO של סייטק ומכון מגיד מבית האוניברסיטה העברית.
הקרדיט כולו מגיע למשתתפים בתוכנית, עשרה מנהלים בכירים וחברים בצוותי אבטחת מידע ומערכות מידע מהתעשייה הבנקאית של באפריקה, שלקחו שבוע שלם של הפסקה מהעבודה הלא פוסקת שלהם כדי להשקיע בעצמם, בקידום אישי ומקצועי באמצעות תוכניות ההדרכה והמנטורינג של סייטק.
השבוע היה עשיר בתכנים ובדיונים שכללו הרבה הרבה מעבר להסמכת ה- CISSP הפורמאלית, ובכך הערך המוסף הכל כך מיוחד שמקבלים אלה שבוחרים בסייטק להכנה לבחינת ההסמכה. משתתפי התוכנית נכחו להכיר מקרוב את האימרה של סייטק:
"אנחנו לא ISC)2)!". האימרה הזו מייצגת את החופש שלנו לקחת את הספרות הרשמית של ISC)2), ולצרף אליה ספרות רשמית ומקורית שלנו, ואת ההדרכה האישית הכל כך מיוחדת שאנחנו יודעים לתת לכל אחד ואחת ממשתפי התוכניות שלנו עד להשגת היעד – הסמכת CISSP.

CISSP היא תעודת ההסמכה הנחשבת, היוקרתית והמכובדת ביותר בעולם ניהול אבטחת המידע וה-CISO. סייטק שמה לעצמה כיעד אסטרטגי לקדם את מקצוע ה-CISO בישראל ובעולם כולו באמצעות הכנה לבחינות הסמכה כמו ה-CISSP, מתוך היכרות וניסיון עתיר שנים באופן שייצר רשת חברתית חזקה בין מומחים בתחום ובמקביל ייצר מתודולוגיות עבודה שיתאימו לכל ארגון, לכל CISO בכל תרבות, יבשת ותעשייה בעולם.
סייטק מעצבת את מקצוע ה-CISO בעולם דרך ההדרכות, הייעוץ והמחקר שמבוצעים על ידי צוות המורכב מהחומר האנושי האיכותי והטוב ביותר בתעשייה.
חן חפר
מכון מגיד מיסודה של האוניברסיטה העברית
CISSP Israel

ECS Ethiopia

19/05/2019

CyTech is promoting the CISO role in Africa and taking it to the highest level – with the CISO certification from Machon Magid and the Hebrew University’s school for Business Management.

As part of their training for the CISSP bootcamp at Addis Ababa, Ethiopia, our participants were offered to take a few of the exams from the CISO program we offer in Israel, and thereby start the training and certification process towards the lucrative CISO certificate.

The offer was accepted with enthusiasm and excitement. The participants were eager to continue studying with CyTech, especially after this past week where we shared our teaching methods and expertise. Today they will take the exams for domains 1 and 3 of our CISO program.

Later on this year, we will conduct two more bootcamps in Ethiopia that will cover the rest of the material of the CISO program, including preparation for the CISM and CRISC certification exams.

Good luck to the new candidates of the CISO program!
We are proud of you and of the hard work you are putting into becoming the very best in this field.

חן חפר
מכון מגיד מיסודה של האוניברסיטה העברית
CISSP Israel
CyTech Consulting Ltd
ECS Ethiopia

16/05/2019

סייטק לוקחת את מקצוע ה- CISO ביבשת אפריקה לרמה הגבוהה ביותר - הסמכת ה- CISO של מכון מגיד ובית הספר למנהל עסקים של האוניברסיטה העברית.
כחלק מלימודי ההכנה לקראת בחינת ה-CISSP באדיס אבבה, אתיופיה, הוצע למשתתפים בבוטקאמפ להיבחן גם לחלק היחסי של הסמכת ה-CISO שסייטק מעבירה בישראל, ומכאן להתחיל בהליך ההכשרה והסמכה של המשתתפים לתעודת ה-CISO היוקרתית.
ההצעה התקבלה בהתלהבות ואהדה רבה לשיטות הלימוד והמקצועיות שהופגנו במהלך הבוטקאמפ, וביום שישי הקרוב ייבחנו המשתתפים בבוטקאמפ על דומיינים 1 ו- 3 של תוכנית ה- CISO.

בהמשך השנה יתקיימו שני בוטקאמפס נוספים באתיופיה שיכסו את יתרת חומר הלימוד ואת שתי ההסמכות CISM ו-CRISC.
בהצלחה למועמדים החדשים שלנו באפריקה להסמכת ה- CISO! גאים בכולכם ובעבודה הקשה שאתם משקיעים בלהיות הטובים ביותר.

חן חפר
מכון מגיד מיסודה של האוניברסיטה העברית
לימודי תעודה CISO
CISSP Israel
CyTech Consulting Ltd
ECS Ethiopia

15/05/2019

לומדים ונהנים!!

לאחר הרצאה שהעביר ליאור מרום, דירקטור, מנהל תפעול ופיתוח עסקי של CyTech בנושא Risk Identification במסגרת קורס CISO במכון מגיד נפגשו הסטודנטים לבירה, צחוקים וכייף.

גאים בחבורה המגובשת של הסטודנטים שלנו שיודעים גם להנות!

CyTech Consulting Ltd

13/05/2019

Account Manager

✨✨🆕Responsible for developing long-term relationships with a portfolio of assigned customers, connecting with key business executives and stakeholders.
Liaise between customers and cross-functional internal teams to ensure the timely and successful delivery of our services according to customer needs.

Requirements:⬇️
🔹 Proven account management/sales/ Business Development experience- mandatory
🔹 Good familiarity with the world of information security / IT - advantage
🔹 Experience in delivering client-focused solutions based on customer needs
🔹 Demonstrated ability to communicate, present and influence credibly and effectively at all levels of the organization, including executive and C-level.
🔹 Proven ability to manage multiple projects and clients at once.
🔹 Excellent listening, negotiation and presentation skills.
🔹 Excellent verbal and written communications skills
🔹 High- level English- Mandatory
➡️
[email protected]
CyTech Consulting Ltd

12/05/2019

בואו לעבוד איתנו❗️
ל- CyTech פירמה בינלאומית לייעוץ, מחקר והדרכה בתחום אבטחת מידע והגנת הסייבר דרוש/ה יועץ/ת אבטחת מידע.

התפקיד כולל:
🔹עבודה יצירתית ומגוונת עם לקוחות החברה בארץ ובחו"ל.
🔹ליווי ארגונים לעמידה בדרישות רגולציה בינלאומיות באבטחת מידע והגנת הפרטיות.
🔹כתיבת מסמכי מדיניות, נהלי עבודה, דוחות עבודה וסקרי סיכוני אבטחת מידע.
🔹ליווי פרויקטים טכנולוגיים מגוונים
🔹ניתוח ואפיון פתרונות הגנת סייבר בחברות בינלאומיות.
🔹הגברת המודעות לאבטחת המידע בין משתמשי קצה.
🔹הובלת פרויקטים בינלאומיים בתחומי אבטחת מידע ועולם הסייבר.

דרישות:
🔹לפחות 5 שנות ניסיון מקצועי טכנולוגי בלפחות אחד מארבעת התחומים: תשתיות IT, תקשורת, מסדי נתונים ואפליקציות.
🔹אנגלית ברמה גבוהה מאוד בדיבור, כתיבה ועמידה מול קהל.
🔹היכרות עם פתרונות טכנולוגיים להגנת הסייבר – יתרון.
🔹יכולת תקשורת בינאישית, ייצוגיות וממלכתיות.
🔹עבודה בצוות מולטידיסיפלינרי.
🔹נכונות לנסיעות עבודה לחו"ל.
🔹כישורי ניהול וקבלת החלטות.
🔹ניסיון בעבודה תחת לחץ.
🔹יחסי אנוש מצוינים.

קו"ח במייל: [email protected]
CyTech Consulting Ltd

06/05/2019

אתמול, נערך שיעור אותו העביר מר אבי אלון Avi Alon במסגרת תכנית הכשרת ה- CISO של האוניברסיטה העברית במכון מגיד, נסיבות הערב בהם נורים טילים אל עבר הדרום וכן אל עבר שפלת החוף, מזמנות לנו הצצה אל עבר "הלא מובן מאליו".
והנה שעה שבבית לרבות בביתו של אבי (אזור יבנה), אזעקות, המשפחה בממ"ד, הדאגה זהה אצל כולם, ובכל זאת נעשית מבחינתו מלאכת השגרה, והיא העברת התוכן של השיעור, לא מתוך התעלמות מהמציאות דווקא מתוך קבלתה, ברוגע, ובמידה המשדרת עוצמה ערכית.
טכניקות בהערכת סיכון, זהו נושאו של השיעור, אולם הנה טכניקה שאיננה כתובה באף ספר אלא בחוברת דברי הימים השייכת לאוניברסיטה של החיים.

אבי מסר כי "למרות הדאגה והמתח, ולאחר ששלחתי להם מילות עידוד ותמיכה,
היה חשוב לי להמשיך את ההרצאה ולהשלים את המשימה שמוטלת עלינו – חיזוק החוסן של המדינה, בחלקת האלוהים הקטנה שלנו, ולימוד הגנת סייבר זו החלקה שלנו...
אנחנו כאן, ולא טילים ולא הפחדות יסיטו אותנו מלהשלים את משימתנו, לא נוותר על אמונותינו וערכינו ולא ניכנע לפחד ולטרור.
חזרתי לביתי בתחושה שהעברתי לבנות שלי מסר וערכים חשובים : את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק" !
מכון מגיד מיסודה של האוניברסיטה העברית
CyTech Consulting Ltd

3 professional football players take on 100 children ⚽️ 27/04/2019

ככה זה כש-100 בקרות אבטחה שהטמעת לא משתוות לשלושת האיומים המרכזיים שלך 🤣

https://youtu.be/xg_VDaGnTNk

3 professional football players take on 100 children ⚽️ 👍 IF YOU LIKE THE VIDEO, PLEASE SUBSCRIBE THE CHANNEL ! :)

Videos (show all)

מסכמים סיום מסלול  CISO 2020
Phishing Emails
Strong Passwords
מידע רגיש מחייב דרכי טיפול מתאימות
"פישינג"
גלישה בטוחה באינטרנט
מדיניות "שולחן נקי"
הגברת מודעות לשימוש בסיסמאות חזקות

Telephone

Website