שחר תורג'מן - מנהיג ללשכת המסחר

שחר תורג'מן - מנהיג ללשכת המסחר

שחר תורג'מן, מועמד לנשיאות לשכת המסחר. יו"ר התאגדות רשתות המסחר באיגוד לשכות המסחר וחבר נשיאות הלשכה.

10/04/2024

עשינו את זה. ניצחנו בבחירות לנשיאות לשכת המסחר, תודה רבה!

אני רוצה להודות, מעומק ליבי, לכל מי שלקח ולקחה חלק במסע הזה, ובראש ובראשונה לכם המצביעים היקרים, חברי וחברות הלשכה, שנתתם בנו אמון מלא ואמרתם את דברכם.

אני שמח וגאה בשותפיי לדרך, שנבחרו לכל שמונת המקומות הראשונים לנשיאות, שייצגו את כל החטיבות והענפים, את כל העסקים - קטנים כגדולים.

ביחד נפעל אל מול האתגרים שנכונו ללשכה בשנים הקרובות. אנחנו נעבוד אתכם ועבורכם ללא לאות, במסירות ובנאמנות רבה.

תודה לנשיא היוצא לין על הפעילות והעשייה הרבה ולאמיר שני על ההתמודדות המכובדת.

הקמפיין נגמר, ועכשיו מתחילה העבודה.

שלכם,
שחר תורג'מן
נשיא לשכת המסחר

09/04/2024

חברים יקרים, נותרו שעתיים בלבד להצביע ואחוזי ההצבעה נמוכים.

צאו עכשיו, עלו על האוטו ובואו להשמיע את הקול שלכם, אלה שעתיד הלשכה חשוב להם באמת - זה העסק של כולנו!

אחוזי הצבעה נמוכים = סכנה אמיתית. אם עתיד הלשכה חשוב לכם, אם תרצו שאנחנו נעמוד לרשותכם ארבע שנים - בואו להצביע או שלחו מיופה כוח.

כל קול קובע. הבחירות יוכרעו על חודו של קול.

ההצבעה פתוחה עד 19:00.
החנייה חינם, מחכים לראותכם.

09/04/2024

זהו יום קריטי ומשמעותי עבור לשכת המסחר ויותר מחצי ממנו כבר מאחורינו, זו החובה של כל אחד ואחת מחברי וחברות הלשכה לממש את זכות ההצבעה שלהם ולהשפיע על העתיד הלשכה והמגזר העסקי של ישראל.

אם טרם יצאתם להצביע, יש עוד כשלוש שעות לפני סגירת הקלפיות, אני והנבחרת שלי מחכים לכם כאן.

בואו לקחת חלק בשינוי, יחד נחזיר את העוצמה ללשכת המסחר.

09/04/2024

הקלפיות נפתחו שוב, מחכים לכם עד השעה 19:00

בואו להצביע, להשפיע ולהכריע את גורל המגזר העסקי לשנים הקרובות.

08/04/2024

אל תתבלבלו, 4 שעות מזמנכם בכדי שנוכל לעבוד עבורכם 4 שנים ולחולל שינוי. שלכם, שחר תורג'מן.

08/04/2024

כבר חודשיים שאני במסע הזה לשכנע אתכם שלשכת המסחר חייבת הנהגה חדשה, רעננה ונמרצת.

22 שנים שלא התקיימו בחירות לתפקיד נשיא הלשכה והגיע הזמן שהלשכה תחזור להיות רלוונטית בעשייה למען החברים והחברות ובעשייה הציבורית.

אני מתרגש ומחכה לראות אתכם מחר בבחירות לנשיאות לשכת המסחר.

הלשכה חשובה לכם, עתיד המגזר העסקי חשוב לכם, זה העסק של כולנו ורק בידנו להוביל שינוי שיגרום ללשכה להיות גורם משמעותי בקבלת החלטות.

בבחירות האחרונות לחברי נשיאות לשכת המסחר הצביעו פחות מתשעה אחוזים מחברי הלשכה - כל קול קובע!

מחר נפגש במלון דיוויד אינטרקונטיננטל לבחור את הנשיא הבא של לשכת המסחר ואת חברי הנשיאות, ואני סומך עליכם שאת הקול שלכם תתנו לי, ולנבחרת שלי.

08/04/2024

גאים להציג בפניכם את ”נבחרת החלומות״, הנבחרת המתמודדת לחברי הנשיאות של לשכת המסחר בראשות שחר תורג׳מן כנשיא הלשכה.

חברי לשכה יקרים, אנו קוראים לכם להצביע לשחר תורג׳מן כנשיא ולנבחרת כולה , למען לשכה חזקה ונמרצת שתוביל שינוי!

יחד ננצח.

05/04/2024

כבר מזמן שהפכנו מ״סטארט-אפ ניישן״ ל״רגוליישן ניישן״, מדינת ישראל היא המקום היחידי בעולם שקל יותר לייבא אליו טיל גרעיני מאשר דאודורנט והגיע הזמן שזה יפסק!

בעזרת נשיאות וצוות מנוסה עם קבלות מהמגזר העסקי, נדאג שממשלת ישראל תחזור להתחשב בשיקולי המגזר העסקי ולערב אותנו בקבלת ההחלטות המהותיות והגורליות.

בבחירות שיתקיימו ביום שלישי הקרוב, 9.4.24 במלון דייויד אינטרקונטיננטל, לנשיאות לשכת המסחר בוחרים ״שחר תורג׳מן״ בפתק התכלת לנשיא לשכת המסחר ובחברי הנבחרת שלי: ישראלה שטיר, אבי אובל, אורי גילת, אביב כרמל, אורן רווח, גבי רוטר, מיכאל לובושיץ, מרים צור - לחברי נשיאות לשכת המסחר.

רק יחד נשיב את העוצמה ללשכת המסחר.

05/04/2024

גם מיכאל לובושיץ, משנה למנכ״ל קרפור בחר במועמד שחר תורג׳מן לנשיא הלשכה והצטרף לנבחרת המתמודדים של חברי הנשיאות בלשכת המסחר.

מיכאל מתמודד לחברות בנשיאות הלשכה וגם הוא חלק מהנבחרת המנצחת שלנו - אל תשכחו לבחור ״מיכאל לובושיץ״ בפתק הלבן לחברי הנשיאות, ובפתק התכלת ״שחר תורג׳מן״ לנשיא הלשכה.

בוחרים במנהיג ללשכת המסחר - בוחרים שחר תורג׳מן

04/04/2024

גם מרים צור, מנכ״לית פדקס ישראלה בחרה במועמד שחר תורג׳מן לנשיא הלשכה והצטרפה לנבחרת המתמודדים של חברי הנשיאות בלשכת המסחר.

מרים מתמודדת לחברות בנשיאות הלשכה וגם היא חלק מהנבחרת המנצחת שלנו - אל תשכחו לבחור ״מרים צור״ בפתק הלבן לחברי הנשיאות, ובפתק התכלת ״שחר תורג׳מן״ לנשיא הלשכה.

בוחרים במנהיג ללשכת המסחר - בוחרים שחר תורג׳מן

03/04/2024

גם אביב כרמל, מייסד ומנכ״ל משותף סקיילין עגורנים בחר במועמד שחר תורג׳מן לנשיא הלשכה והצטרף לנבחרת המתמודדים של חברי הנשיאות בלשכת המסחר.

אביב מתמודד לחברות בנשיאות הלשכה וגם הוא חלק מהנבחרת המנצחת שלנו - אל תשכחו לבחור ״אביב כרמל״ בפתק הלבן לחברי הנשיאות, ובפתק התכלת ״שחר תורג׳מן״ לנשיא הלשכה.

בוחרים במנהיג ללשכת המסחר - בוחרים שחר תורג׳מן

02/04/2024

עוד שבוע זה קורה! הבחירות לנשיאות לשכת המסחר.

חברי וחברות לשכה יקרים, הגיע הזמן להצביע ולהשפיע.

בואו ב-9.4 למלון הדיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב על-מנת לבחור בבחירות לנשיאות לשכת המסחר. בתקופה כלכלית כל-כך קריטית, זה הזמן להתגייס למען בעלי העסקים בישראל ולבחור במי שהכי מתאים להוביל מאבקים מול הממשלה והרגולטורים. זה הזמן לבחור בשחר תורג'מן!

הקלפיות יהיו פתוחות בין 11:00-13:00 ובין 15:00-19:00.

מצורף בלינק הבא טופס ייפוי כוח לנוחיותכם: https://did.li/driveShaharTurg

נתראה שם!

02/04/2024

גם ישראלה שטיר, נשיאת קבוצת שטיר וסגנית נשיא בלשכת המסחר, בחרה במועמד שחר תורג׳מן לנשיא לשכת מסחר והצטרפה לנבחרת המתמודדים של חברי הנשיאות בלשכת המסחר.

ישראלה מתמודדת לחברות בנשיאות הלשכה וגם היא חלק מהנבחרת המנצחת שלנו - אל תשכחו לבחור ״ישראלה שטיר״ בפתק הלבן לחברי הנשיאות, ובפתק התכלת ״שחר תורג׳מן״ לנשיא הלשכה.

בוחרים במנהיג ללשכת המסחר - בוחרים שחר תורג׳מן

01/04/2024

גם גבי רוטר, יו״ר קבוצת קסטרו בחר במועמד שחר תורג׳מן לנשיא לשכת מסחר והצטרף לנבחרת המתמודדים של חברי הנשיאות בלשכה.

גבי מתמודד לחברות בנשיאות לשכת וגם הוא חלק מהנבחרת המנצחת שלנו - אל תשכחו לבחור ״גבי רוטר״ בפתק הלבן לחברי הנשיאות, ובפתק התכלת ״שחר תורג׳מן״ לנשיא הלשכה.

בוחרים במנהיג ללשכת המסחר - בוחרים שחר תורג׳מן

28/03/2024

איך הממשלה נלחמת ביוקר המחייה? צפו בדברים שנשאתי אתמול בוועידה הכלכלית של ישראל לשנת 2024.

כשאבחר לנשיא לשכת המסחר בעוד כ-10 ימים, אני וחברי הנבחרת שלי נדאג לשים סוף לזלזול המתמשך במגזר העסקי מצד ממשלת ישראל.

נגמרו הימים שהשיימינג מופנה אל אנשי העסקים בישראל – ממשלת ישראל, הגיע הזמן שלך להתבייש.

26/03/2024

על-פי נתוני הלמ"ס, מגזר המסחר והשירותים מהווה כ-69 אחוזים - מעל לשני שליש - מהתוצר הכולל בכלכלה. הפיתוח של מגזר זה מהווה מנוע עיקרי לצמיחה כלכלית. מגזר המסחר והשרותים מספק מעל ל-70% מהמועסקים המגזר העסקי כולו - כשני מיליון מקומות עבודה כאשר 400,000 מקומות עבודה מתוכם התווספו רק בעשור האחרון.

לשכת המסחר חייבת להפוך לשותף אסטרטגי חיוני לממשלה במסעה להאיץ את הפעילות העסקית בישראל - ובשביל זה היא צריכה נבחרת חזקה בנשיאות.

ב-09.04 יש לחברי וחברות הלשכה הזדמנות להשפיע על מעמדה של לשכת המסחר אל מול ממשלת ישראל, אני מפציר בכם בכל לשון של בקשה,אנא תגיעו ב 9 לאפריל 2024 בשעה 11:00 למלון דיוויד אנטרקונטיננטל תל אביב על מנת להצביע עבור הנבחרת של שחר תורג'מן לנשיאות לשכת המסחר.

לא מהמרים על עתיד הלשכה ועל התנהלות העסקים בתקופה הכי מאתגרת שהייתה לנו, בוחרים מנהיג עצמתי ללשכת המסחר.

שלכם,

שחר תורג'מן

https://shacharturjeman.co.il/

21/03/2024

אתמול נפגשנו כולנו יחד, חברי הנבחרת שלי ואני לדון בעתיד הלשכה ולשוחח על מצב המגזר העסקי בישראל. אני כל כך מרוצה מהדינמיקה שבין חברי הקבוצה, מהעניין והמגוון הרחב של תחומי העיסוק, מהניסיון הניהולי של השנים הרבות וכמובן מתחושת השליחות ושותפות הגורל, אל מול הגזרות שצפויות לנו בתקופה זו מול ממשלת ישראל.

כולנו יחד מבינים שרק מאוחדים כאגרוף אחד, נוכל להצליח לעשות פה שינוי אמיתי, להשיב את העוצמה ללשכת המסחר ולהנהיג אותה למקום שבו היא אמורה להיות.

ב-9.4 אנחנו מחכים לכם במלון דייויד אינטרקונטיננטל, בפתק התכלת בוחרים לנשיא הלשכה ״שחר תורג׳מן״, ובפתק הלבן לחברי נשיאות הלשכה בוחרים בישראלה שטיר, אבי אובל, אורי גילת, אביב כרמל, מיכאל לובושיץ, מרים צור, אורן רווח וגבי רוטר.

מצפה לראות אתכם בוחרים ומשפיעים,
שלכם - שחר תורג׳מן.

20/03/2024

מתוך תחושת שליחות אמיתית, כל השנים האלו - היה לי הכבוד להיות אחד מהקולות הבולטים למען המגזר העסקי במאבקים השונים מול ממשלות ישראל.

לצערנו, אלו היו שנים לא פשוטות. מגפה עולמית, מבצעים ומלחמה כואבת שעוד נמשכת. במהלך תקופת הקורונה ותקופת הלחימה הובלתי את המאבקים בשם המגזר העסקי מול ממשלות ישראל עבור פיצויים, מענקים, הלוואות בערבות מדינה פטור מארנונה ועוד... מתוך ההבנה שאם לא נעשה את זה אף אחד לא יעשה זאת עבורנו.

בקרוב מאוד כשאהיה נשיא לשכת המסחר, אמשיך לנהל את המאבק בשם המגזר העסקי, כי הגיע העת להנהגה חדשה ורעננה ללשכת המסחר, כזו שתשיב את העוצמה ללשכה ותוביל את כולנו למציאות עסקית טובה יותר.

19/03/2024

הוצפתי בהמון תגובות מחברי הלשכה, מאז שהודעתי על התמודדותי לנשיא הלשכה.
רובן ככולן היו חמות ומפרגנות, אוהבות ומאמינות, אבל אם יש משהו שחזר על עצמו מכם, חבריי ללשכת המסחר - הוא הצורך בשינוי אמיתי, בהנהגה, בעוצמה כזו שתגרום לממשלה לא רק לספור אותנו אלא גם לראות בנו שותפים להחלטות הרות גורל למגזר העסקי.

זה לא רק אני, זה אנחנו, חברי הלשכה, הנבחרת שלי, רק יחד נצליח להשיג את היעדים האלו.

תודה על התמיכה שלכם.

18/03/2024

אני מתכבד להציג לראשונה את הנבחרת שתצעיד את הנשיאות לשיאים חדשים.
כל אחד ואחת מחברי הנבחרת מייצג שנים של ניסיון שמצטבר ליותר מ-200 שנות ניהול, לצד מומחיות בתחומים רבים ומגוונים, ויחד אנו נפעל למען כל החטיבות והענפים.

אנו מייחסים חשיבות רבה לשותפות ולעבודת צוות. כולנו יחד אנשים שמאמינים בעבודה משותפת, ובכוונתנו לפעול למענכם ואיתכם. מדובר בנבחרת החלומות, ולא הייתי יכול לבקש הרכב טוב יותר מהאנשים שמרכיבים אותה.

חברים יקרים,
הבחירות האלו קריטיות מתמיד. מול האתגרים במשק הישראלי, יוקר המחייה הגואה והגזירות שעתידה הממשלה להטיל על המגזר העסקי - חייבים לבחור בנבחרת מצוינת, נחושה ומגוונת.

ב-9.4 מגיעים ובוחרים במנהיגות חדשה ללשכת המסחר.
מצפה לראותכם (או את באי כוחכם!) בדיוויד אינטרקונטיננטל.

שלכם,
שחר תורג'מן

17/03/2024

הגיע הזמן שתרגישו חלק מלשכת המסחר ותראו בה גוף מאוחד שנותן לכם הרבה יותר! שתוכלו לקיים בו עסקים אחד עם השני, ליהנות ממתחם עבודה שיתופי לחברי הלשכה שמגיעים לתל אביב ולהיות חלק ממועדון צרכנות מוביל.

כשאהיה נשיא לשכת המסחר, יחד עם הנבחרת שלנו, אנחנו נצרף את חברי הלשכה, עובדיהם ובני משפחותיהם לאחד מ-5 מועדוני הצרכנות המובילים בישראל.

הגיע הזמן למנהיגות שתשיב את העוצמה ללשכת המסחר.

לחצו כאן להרשמה לאחד המפגשים >> 10/03/2024

חברי לשכת המסחר היקרים, כאן שחר תורג'מן

בבחירות הקרובות לנשיאות לשכת המסחר שיערכו ב-4.9, אני מציע את מועמדותי ומתכבד להזמינכם לסדרת מפגשים בהם נדבר על עתיד הלשכה, על החזון ועל המצע שלנו ונחשוף את הנבחרת הנפלאה שלנו לנשיאות.

אנו רוצים לשמוע אתכם, להבין מהם האתגרים של כל ענף, חטיבה, חבר וחברה - ובחשיבה משותפת להוביל לפתרונות!

לחצו כאן להרשמה לאחד המפגשים >> לפרטים ולהרשמה >>

Photos from ‎שחר תורג'מן - מנהיג ללשכת המסחר‎'s post 08/03/2024

בהתרגשות גדולה השקנו השבוע את קמפיין הבחירות שלי לנשיאות לשכת המסחר.

אחרי שנים רבות של עשייה וניהול מאבקים עיקשים כיו״ר איגוד רשתות המסחר פנינו לשנים מאתגרות למגזר העסקי.
יחד, אני וחברי הנשיאות נפעל להחזיר את עוצמה והרלוונטיות ללשכת המסחר , בהנהגה משותפת ונחושה למול כל אתגר.

תודה לכל מי שהגיע ותודה לתמיכה האדירה של חברי הלשכה הבכירים.
בברכת יחד ננצח!

07/03/2024

אתמול שלחתי לשר הפנים משה ארבל מכתב הדורש הפחתה מהותית בארנונה לעסקים.

ה-07.10.2023 טלטל את המדינה כולה והטלטלה הזו בוודאי לא פסחה על המגזר העסקי, אשר מניע את הכלכלה.

ומה ממשלת ישראל עושה? ממשיכה להעלאות את הארנונה הדרקונית לעסקים. ממשלת ישראל הנוכחית חרטה על דגלה להלחם ביוקר המחיה וצעד אחד צעד היא מוכיחה שהיא עושה בדיוק את ההפך.

כשאבחר לנשיא לשכת המסחר בעוד כחודש ימים, אוודא שלנו חברי לשכת המסחר והמגזר העסקי תהיה העוצמה הנדרשת לבטל גזרות כאלו, שהקול שלנו ישמע ושנוכל לעשות פה עסקים אחרת.

הגיע הזמן למנהיג בלשכת המסחר.

25/02/2024

שנים שממשלות ישראל מטפחות את יוקר המחייה ומאשימות את המגזר העסקי.

הגיע הזמן לשים לזה סוף, הגיע הזמן למנהיגות ללשכת המסחר.

22/02/2024

השבוע סיפרתי לענת דוידוב בתוכנית "איפה הכסף" על מכתב ששיגרתי לשר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ כיו"ר התאגדות רשתות המסחר, בפנייה לקיום פגישה דחופה בטרם נעילת תקציב 2024 אשר מסתמן כי עתיד להמיט אסון כלכלי כבד על המדינה.

הממשלה ממשיכה להאיץ את מנגנון יוקר המחייה בישראל, באמצעות הטלת גזירות ומיסים רבים ואנחנו נשלם את המחיר. תקציב שאין בו צמיחה,שמעלה את המע"מ, שלא פותר את התור בנמלים או נותן מענה לאבסורד הפטור ממע"מ על ייבוא אישי מתחת ל75 דולר.

ממשלת ישראל כבר קיבלה ממודי'ס כרטיס צהוב, ורגע לפני שתקבל את הכרטיס האדום, אני קורא לשר האוצר לשבת איתנו נציגי המגזר העסקי, בטרם אישורו הסופי של התקציב.

האזינו לראיון המלא בקישור הבא >> https://shorturl.at/cdsv5

21/02/2024

איך הגענו למצב שממשלת ישראל לא מצאה לנכון להתייעץ עם האיגודים המרכזיים במגזר העסקי בטרם העברת תקציב המדינה לשנת 2024? מדוע לא הוצגו על ידי הממשלה מנועי צמיחה כלכליים משמעותיים עבור המגזר העסקי? ואיך הגענו למצב שכל הגזרות שבתקציב זה ובראשן העלאת המע״מ באחוז שלם, עוברות בקלות בלתי נסבלת?

אבל השאלה הגדולה ביותר שכדאי שתשאל: מתי אנחנו כלשכת המסחר הפכנו לפחות רלוונטיים בעיני ממשלת ישראל בדיאלוג על עתיד הכלכלה והמסחר בישראל?

20/02/2024

הם ימשיכו להאשים אותנו, המגזר העסקי, ביוקר המחיה, אבל אנחנו לא נמשיך לשתוק!

ועדת הכספים אישרה את תוספת המע״מ של 1% החל מינואר 2025. מי לדעתכם ישלם אותו? ברור שהאוכלוסיות המוחלשות בישראל.

במקום להראות דוגמה אישית, ולקצץ במיליארד השקלים של משרדי הכלום ושום דבר, הממשלה ממשיכה לדאוג שיהיה פה יקר לכולנו.

יש עוד זמן לשנות, עוד לא אמרנו את המילה האחרונה.

Videos (show all)

שעתיים אחרונות להצבעה!
זהו יום קריטי ומשמעותי עבור לשכת המסחר ויותר מחצי ממנו כבר מאחורינו, זו החובה של כל אחד ואחת מחברי וחברות הלשכה לממש את ...
יום לפני הבחירות
כבר חודשיים שאני במסע הזה לשכנע אתכם שלשכת המסחר חייבת הנהגה חדשה, רעננה ונמרצת.22 שנים שלא התקיימו בחירות לתפקיד נשיא ה...
גאים להציג בפניכם את ”נבחרת החלומות״, הנבחרת המתמודדת לחברי הנשיאות של לשכת המסחר בראשות שחר תורג׳מן כנשיא הלשכה.חברי לש...
גם מיכאל לובושיץ, משנה למנכ״ל קרפור בחר במועמד שחר תורג׳מן לנשיא הלשכה והצטרף לנבחרת המתמודדים של חברי הנשיאות בלשכת המס...
גם מרים צור, מנכ״לית פדקס ישראלה בחרה במועמד שחר תורג׳מן לנשיא הלשכה והצטרפה לנבחרת המתמודדים של חברי הנשיאות בלשכת המסח...
אביב כרמל
שחר תורג׳מן - מנהיג ללשכת המסחר
גם ישראלה שטיר, נשיאת קבוצת שטיר וסגנית נשיא בלשכת המסחר, בחרה במועמד שחר תורג׳מן לנשיא לשכת מסחר והצטרפה לנבחרת המתמודד...
גם גבי רוטר, יו״ר קבוצת קסטרו בחר במועמד שחר תורג׳מן לנשיא לשכת מסחר והצטרף לנבחרת המתמודדים של חברי הנשיאות בלשכה. גבי ...

Website