יפה בן עזרא-מילים באהבה. עיצוב והפקת ספרי זיכרון והנצחה ואלבומים למנהלים

יפה בן עזרא-מילים באהבה. עיצוב והפקת ספרי זיכרון והנצחה ואלבומים למנהלים

מילים באהבה - עיצוב והפקה של ספרי הנצחה וזיכרון I
אלבומים למנהלים העומדים לפני פרישה.

29/08/2024

לפני מספר שבועות סיימתי להפיק ספר זיכרון מרגש במיוחד עבור משפחה יקרה שליוותה אותי בתהליך.
הפקת הספר הייתה עבורם דרך להתמודד ולהנציח את זכרה של בתם ולשמור את האהבה אליה בחיים.
היה לי הכבוד לעבוד עם משפחה כל כך חמה ואוהבת, ותהליך העבודה המשותף היה עבורי חוויה מיוחדת ומעצימה.
אם גם אתם מחפשים דרך להנציח את יקירכם, אני מזמינה אתכם ליצור קשר 052-373-6277
#ספרזיכרון #הנצחה #זיכרונות

להלן המלצה ממשפחת קופמן, הפקתי ספר לזכר הבת האהובה:

יפה היקרה 29.08.2024

פגשנו אותך לראשונה לפני למעלה משנה ביקשנו את עזרתך בהוצאת ספר לזכר בתנו האהובה שהלכה לעולמה כבר בפגישתנו הראשונה מצאנו בך אשה רגישה ונעימה.

ליוית אותנו בתהליך מא' עד ת' במקצועיות.

כיוונת אותנו למטרה בעדינות וברגישות.

תרמת לעיצוב הספר הן ברמת התוכן והן ברמת הנראות.

הובלת אותנו להוציא את הזיכרונות החוצה.

כשהתעייפנו מעט ידעת להרפות, אבל גם ידעת לתת דחיפה קלה כדי להמשיך את התהליך שהיה כה חשוב לנו.

ואכן ב"ה ובעזרתך המשמעותית יצא ספר המשקף את דמותה של אביה בתנו.

על כל אלה רצינו להודות לך מעומק הלב ולאחל לך עוד שנים רבות של עשייה מבורכת.

נעם וחיה קופמן

11/05/2024
Photos from ‎יפה בן עזרא-מילים באהבה. עיצוב והפקת ספרי זיכרון והנצחה ואלבומים למנהלים‎'s post 11/05/2024

הכתיבה שבאה מהלב -
לפני יום הזיכרון, הלב מתמלא ברגשות עמוקים וכבדים כשאני נזכרת ביקרים שאינם עמנו יותר, ומבקשת להביע את רגשותיי.
המסע האישי שלי, מעל עשרים שנה, בהפקת ספרי הנצחה וזיכרון, הוא לא פשוט. זהו מסע רגשי של חיבור עמוק והקשבה אמיתית לסיפורים שמרגשים ומעוררים את הלב. במהלך השנים של עבודה בתחום, למדתי להקשיב, להכיל, לחבק ולהיות שם למי שצריך.
אבל...
בימים כאובים אלה של עצב וקושי, הלב מדמם ואני כאשת מקצוע מודעת כמה חשובה היא התמיכה ואני יכולה להציע את שרותי הפקת ספרי ההנצחה ברגישות ובאהבה. אך קשה לי לחשוף את עבדותי ברשתות החברתיות כי הכל כל כך נפיץ ושברירי.
בקשה אחת קטנה, תנו לי את התמיכה, החיזוק והעצה שאני צריכה כדי להמשיך ולהפיץ את האפשרות להפקת ספרי זיכרון והנצחה, כי ספר הוא נכס ומורשת לדורות.
תודה

17/04/2024

הלב בוכה והדמעות זולגות במפגש ראשון שלי עם אב שכול שאיבד את בנו הגיבור, קצין בגולני ב 7.10. לשמוע את סיפור הגבורה, לראות תמונות של בחור חסון עם שמחת חיים ולהקשיב להקלטות הניצולים בזכות הגבורה שלו. מסע חייו יאוגד לספר. אני יוצא עם המשפחה למסע מאתגר כשאני מקשיבה, מחבקת ומכילה. לי זה לא פשוט אבל זכיתי להכיר משפחה מדהימה.

07/04/2024

להנציח את זכרו של היקר מכל שאיננו עוד, זו משימה הדורשת תעצומות נפש ואומץ. המסע מטלטל כאשר יודעים שזיכרונות מתוקים לא יחזרו עוד...
החלטת המשפחה להפיק ספר הנצחה וזיכרון אינו תהליך קל משלב החשיבה על כך ואיסוף החומרים ומצריך מאמצים נפשיים כבירים וזמן. בשלב זה ברגישות ובנעימות אני מבינה מתי לקדם ומתי לעצור.
המסע בהפקת ספר זיכרון מהול בשמחה ובהתרגשות וזאת לצד כאב הנותן מקום של אהבה וכבוד להנציח את סיפור חייו המעניינים והמלאים. לשם כך, חשוב לבחור את איש המקצוע אשר ילווה את בני המשפחה יד ביד ברגישות ובתחושת ביטחון.
באמצעות תהליך ליווי אישי, קשוב, מחבק ומכיל בני המשפחה יחד איתי מנציחים את דמותו של האהוב באופן רגיש ואוהב.
אני עוברת עם בני המשפחה את המסע ברגישות, גמישות, שיתוף, שלווה ונותנת מרחב המאפשר להם להרגיש בנוח לשתף ולהיחשף.
עבודתי נעשית במקצועיות, אחריות, באמינות ובקשר אישי וחם המאפשר לי להתחבר עם בני המשפחה כאילו הכרנו מאז ומעולם.
ספר הוא נכס המהווה מורשת לדורות.

◀️ עוברת בכם המחשבה להנציח את היקר לכם מכל שאיננו עוד, או מכירים משפחות שכולות המעוניינות להנציח?
מוזמנים להפנות אליי לפגישת היכרות ללא עלות (ניתן להתרשם בלינק לאתר בתגובה הראשונה).

Photos from ‎יפה בן עזרא-מילים באהבה. עיצוב והפקת ספרי זיכרון והנצחה ואלבומים למנהלים‎'s post 25/03/2024

בא לי לשתף אתכם בעוצמות שאני נדרשת בעבודתי בעיצוב ספרי הנצחה וזיכרון. המסע שאליו אני יוצאת עם בני המשפחה אינו קל ולעיתים אף מאתגר, אבל אני שם, לצאת עם בני המשפחה יד ביד, להרכין ראש, ולהבין שהפקת ספר זיכרון הינו שלב נוסף בעיבוד האובדן של היקר מכל.
בימים אלו אני במסע עם שתי משפחות, משפחה אחת שאיבדה את הבת בגיל העשרה ומשפחה שניה שאיבדה את בתם, אמא לשני ילדים קסומים.
את העוצמות אני מקבלת מהמשפחות היקרות, נוצרים יחסי עבודה טובים עם תקשורת מאפשרת. המשפחות יודעות שאני זמינה אליהם באשר יבקשו.
התברכתי ביכולת להכיל, ללוות, לחבק, להקשיב ולהבין שזה חלק מעבודתי שאני כה אוהבת ועוסקת בה מעל 20 שנה.
מילים באהבה 052-3736277

Photos from ‎יפה בן עזרא-מילים באהבה. עיצוב והפקת ספרי זיכרון והנצחה ואלבומים למנהלים‎'s post 23/03/2024
Photos from ‎יפה בן עזרא-מילים באהבה. עיצוב והפקת ספרי זיכרון והנצחה ואלבומים למנהלים‎'s post 18/03/2024

הפקת אלבום כהוקרה והערכה למנהלים ועובדים על פועלם מתועדים באלבום תודה, באהבה. אנו אוספים תמונות, מסמכים, קטעי וידאו, מילות תודה וברכה, זיכרונות וחוויות ושוזרים אותם אלבומי הוקרה שהופקו על ידי: שמעון פרס ז"ל, אהוד ברק, יצחק (בוז'י) הרצוג, משה קראדי מפכ"ל המשטרה לשעבר, מנכ"ל מקורות,
מנכ"ל יקבי רמת הגולן, מנהל תנובה אלון תבור, מנהל תנובה תל-יוסף, בנק אגוד, מנכ"ל בראשית,
מנכ"ל חברת הוט ועוד.
לפרטים נוספים אשמח לעמוד לרשותכם - יפה בן עזרא טל. 052-3736277

18/03/2024

ספר זכרונות...
לזכרה של אמי שרה יעקובי האהובה:
סיפור אמיתי - המפגש עם הדודה לאחר 55 שנה. נכתב באפריל 2007
בשנת 2006 נפטרה אמי היקרה שרה ז"ל, לאחר פטירתה הוצאתי ספר לזכרם של הוריי. בתחקירים, בראיונות שקיימתי ותמונות שאספתי מאלבומים עזובים, מצאתי דודה, אחותה של אמי, שלא נפגשו מאז עלייתה של אמי לישראל ב- 1951. במשך כל התקופה של 55 שנה הדודה חיה בארצה הרחוקה עם חלק מילדיה ובני משפחותיהם. לא היו לנו תמונות ולא סיפורים, לא טלפונים ולא מכתבים.
בת דודתי החיה בארץ לא פגשה את אמא שלה 21 שנה ואת אחותה 13 שנה.
באחד הימים, קיבלתי שיחת טלפון מבת דודתי שבה שיתפה אותי בהפתעה ואני צרחתי משמחה , התברר כי דודתי, אחות אימי שלעולם לא פגשנו, הגיעה לישראל יחד עם הבת ובעלה ועם נכדתה. השמועה פשטה בקרב המשפחה הרחבה.
לאחר שבוע, בשבת, נסעתי עם משפחתי ואחיי לבקר את דודתי ובני משפחתה. לא ידעתי למה לצפות, דפקתי בדלת וכולי נרגשת. את הדלת פתחה בת דודתי ומאחורי כתפה עמדה אישה כבת 70, שיער כסוף, רזה ומתבוננת בי, הייתי המומה לרגע. הדודה מתקרבת אלי, הדמעות מתחילות לזלוג ללא שליטה אצל כולנו. הדודה מדברת לעצמה בשפתה, שפה שאיני מבינה, ואז הגיע החיבוק, הרגשתי שאני בחלום, מתחבקות ובוכות, בוכות על המפגש הראשוני, בוכות על השנים האבודות, בוכות על אמא שלי שנפטרה שנה לפני והם לא זכו להיפגש במשך 55 שנה, בוכות משמחה על המפגש המיוחד והנדיר. בוכות ומנשקות אחת את השנייה וממאנות להיפרד. היה זה חיבוק ארוך של געגוע. הדודה לא מרפה, מלמלת ואני מבינה בין המילים, מבינה את הגעגועים, את הסיפורים שלא סופרו, את הזמן שחלף לו מבלי שוב. את השנים היפות מילדות לזקנה, שנות דור או שנים. ואני משיבה בחיבוק, משיבה אהבה, כאילו אומרת לדודה, זה בסדר גם אמא נמצאת פה אתנו, רואה אותך, אוהבת אותך, מתגעגעת אליך ואל השנים העלומות שהלכו מבלי שוב. והדודה לא מרפה, עיניה אדומות. עיניה התרחקו לעבר ביתה החיה בישראל, שואלות שאלות כה רבות ואין תשובות...
ישבנו כולנו במרפסת סביב שולחן ערוך בכל טוב. כולנו צמודים זה לזה כאילו בעוד רגע, רגעים נפלאים אלו ימוגו ולא יחזרו שוב. ספר הזיכרון שהפקתי היה מונח על בירכיה של אחות אימי, והיא ביד רועדת התחילה לדפדף בעמוד הראשון ולפתע זרם של דמעות פרץ מזוג עיניה החכמות, כולנו נרגשים והדמעות זולגות, שקט, לא נאמרת מילה. אמי ניצבת בתמונה גדולה, אישה יפיפייה עם שמלה נוצצת, האומרת, אחותי היקרה, אני פה ולא הולכת לשום מקום...
אנו מדפדפות בספר וכל תמונה מקפיצה את כולם, כי בכל תמונה ניבטות דמויות מוכרות, זכורות בזיכרון מעורפל. התמונות ממשיכות לספר, והיד מעבירה עוד דף בכבדות, ודמעה זולגת, המילים לא מרפות והגעגוע זועק לו בין התמונות ובים המבטים, והיד לא מרפה ומדפדפת, מעלעלת, הזיכרונות ממשיכים לצוף.
הכל הזוי, כאילו הספר מספר פה סיפור שהוא בין מציאות לדמיון, והספר עושה את שלו, הכל נפרץ, הקרבה בין כולם רבה והזיכרונות לפתע הם זיכרונות מתוקים עם טעם של עוד, זיכרונות המציפים את כולנו. הדודה המעלעלת בספר בוכה ודמעה של געגוע יורדת על דפי הספר, מתמוססת ומשתלבת עם הנייר, התמונה והזיכרונות השקופים...

Photos from ‎יפה בן עזרא-מילים באהבה. עיצוב והפקת ספרי זיכרון והנצחה ואלבומים למנהלים‎'s post 18/03/2024

ספר זיכרונות מבית אמא...
בית של אהבה וגעגוע
בית של ריחות בישול יום שישי
בית של אמא מלכה
אמא זה בית

18/03/2024

כל קמט מספר סיפור...

זיכרון הוא מהות, היסטוריה. הזיכרון הוא אני.
בגיל עשרים הפנים חלקות וללא קמטי הבעה. אנו חיים טוב.
במהלך השנים יש לנו מחויבויות שונות ובגיל חמישים ומעלה כל החיים והזיכרונות שלנו חרוטים ומוטבעים בכל קמט המופיע במצח וסביב העיניים.

למרות המחויבויות והעיסוקים שיש לנו במהלך השנים, הרבו לחייך, חשיבה חיובית ללא טינה ושנאה, ותרוויחו קמטים רכים וידידותיים יותר.

ספרי זיכרונות יפה בן עזרא 052-3736277

18/03/2024

עבר עוד שבוע ואני נוקשת על דלתו ושוב פותח לי את הדלת האיש הנחמד והכפוף מעט בן ה 94 עם נעלי בית וחיוך קטן מבוייש שמח לראות אותי. לחצנו ידיים. הוביל אותי בהליכתו האיטית אל חדר העבודה. התיישבנו לראיון והוא כאילו כבר יודע על מה הוא יתחלק איתי, כי כל השבוע היה עסוק בהתרגשות אל חזרה לסיפורי מחוזות ילדותו.

על שולחן העבודה נפרסה מפה גדולה ודהויה של אירופה. הוא מחזיק בידו הרועדת את זכוכית המגדלת ואומר בקולו הרפה תראי היכן נולדתי בואי תתחברי אל מחוזות ילדותי ואני כפופה יחד איתו והוא מעביר את האצבע ממחוז למחוז בפולניה ובהתרגשות מספר לי ומצייר באצבעו את נתיב חייו הצעירים ואני יחד איתו מעבירה את האצבע על המפה והוא מהנהן ומחייך את חיוכו המבוייש...
וכך המשכנו וריחות הילדות עלו מהמפה הדהויה אל הכתב בסיפורים קטנים ומרגשים.

סיפורי חיים - מילים באהבה 0523736277

18/03/2024

חזרתי אליו, אל הקשיש החביב. דפקתי בדלת והוא פתח בחיוך רחב. לא הייתה המבוכה של הפגישה הראשונה.
נכנסתי לחדר העבודה הקטן וחיכה לי אלבום עב קרס ישן ודהוי. הוצאתי מהתיק סורק ומחשב נייד. ידו פונה בהתרגשות לאלבום יקר הערך, הוא מביט בי במבט האומר...אני חוזר למחוזות הילדות. לרגע נדמה היה שעומד לפני אותו נער מפולין, והאלבום נפתח והוא מצביע ואומר הנה אמי תראי כמה שהיא יפה ואכן מן התמונה נבטת מבטה של נערה צעירה עם כובע משנות העשרים, נערה יפה תמונה ישנה כל כך אך מאחוריה סיפור מעניין ומסקרן.
כך תמונה תמונה והוא מסביר לי את הסיפור מאחורי כל תמונה ישנה בחן הנלווה לקשיש בן 94 .
סרקנו את התמונות. המסמכים הנדירים. הפספורט משנת 1940. תעודת מסע...עוד ועוד ואני מתרגשת יחד איתו.

סיפורי חיים. יפה בן עזרא 0523736277

Call now to connect with business.

18/03/2024

מתבשל לו סיפור חיים לספר...
לראשונה היום פגשתי זוג מדהים. הוא בן 94 והיא בת 80 פלוס. אנשים יפים. זקופים וגאים. נכנסתי לבית נאה ובו תמונות עבודות יד של הבת המעטרות את קירות הבית. ישבתי איתו סביב שולחן בחדר עבודה נעים כאשר אני מפעילה את מכשיר ההקלטה.
המבטים בתחילת הראיון היו מהוססים, הדיבור אינו שוטף.
לאט לאט עם כל שאלה שלי המבט שלו מתיישר, עיניו בורקות והמילים שוטפות והסיפורים מרתקים. היה מעניין ומרתק. ריחות ילדות משנות 1937-8.
אני יושבת מולו ולא מאמינה שאיש יקר זה הוא בן 94, צלול כל כך וקולו נרגש. כך זה נמשך כשעתיים והוא לא מתעייף אבל לי זה הספיק עד לפגישה הבאה...
מחכה למפגש הבא, לנבור במסמכים, לעבור על אלבומים ישנים ולשמוע את הסיפורים המעניינים מאחורי כל תמונה. תמונות של פעם שאני כל כך אוהבת...
המשך יבוא...
לתיעוד סיפור חיים לספר, יפה בן עזרא 052-373-6277

Photos from ‎יפה בן עזרא-מילים באהבה. עיצוב והפקת ספרי זיכרון והנצחה ואלבומים למנהלים‎'s post 18/03/2024

תיעוד רגעים, חוויות וזיכרונות של רגעים ושל שלבים בחיינו ואפילו חיים שלמים.
על מנת שנוכל יחד ליצור את המתנה המרגשת מכל, נכיר לעומק ונאסוף יחד את התמונות, הסיפורים מאחורי התמונות, ברכות ומסמכים רלוונטיים ליצירת אלבום מעוצב, ייחודי שנשמר לאורך זמן. אלבומי זיכרונות, תיעוד סיפורי חיים וסיפורים אישיים,

בטאצ' אישי ואנושי.

יפה בן עזרא - 0523736277

18/03/2024

היו ימים...
מר אהוד ברק קיבל אלבום המעוצב על ידי עם תמונות העמק והגלבוע.

18/03/2024

היו ימים...
מר יצחק בוג'י הרצוג, היום נשיא המדינה, קיבל מתנה ממני אלבום אישי עם תמונות העמק והגלבוע שעיצבתי במיוחד עבורו...

18/03/2024

היו ימים...היה לי הכבוד להכין אלבום מתנה למר שמעון פרס ז"ל מטעם המועצה האזורית הגלבוע ולהעביר לו באופן אישי לו עד עם תמונות העמק.

16/03/2024

"זיכרון אחד שמח"- מנציחים את הזיכרונות המחויכים של הנופלים.
פרויקט שעשיתי בשיתוף מאקו.

מילים באהבה - אלבומים למנהלים ולעובדים 15/03/2024

סרטון הוקרה למנהלים העומדים לפרוש ממקום עבודתם.

מילים באהבה - אלבומים למנהלים ולעובדים אלבומי תודה, באהבה - למנהל ולעובד לפעמים כל מה שנדרש זה לומר פשוט תודה!תרומה, עבודה של שנים, השקעה בחברה, פשוט לומר תודה.הפקת אלבום תודה כהוקרה והערכה למנהלי...

Photos from ‎יפה בן עזרא-מילים באהבה. עיצוב והפקת ספרי זיכרון והנצחה ואלבומים למנהלים‎'s post 15/03/2024

בא לי לחלוק איתכם...

לאחרונה סיימתי 2 ספרי הנצחה וזיכרון לאב ובנו. האבא נטע הדרי נפל במלחמת ששת הימים והבן אוהד הדרי נפל בדרכו למילואים. העבודה עם רחל סיוון אשר שכלה את בעלה ואת בנה הייתה מרגשת מאוד. באמצעות הספר של נטע נחשפתי לסיפור אהבה בין נטע ורחל הצעירה והיפה. במכתבים הדהויים נטע מביע בצורה מרגשת את אהבתו וגעגועיו לרחל. כל המכתבים נסרקו והוכנסו לספר לזיכרון עד. ישראל, בעלה של רחל הקדיש באהבה פינת הנצחה עם נוף לעמק.

15/03/2024

מחמם את הלב לקבל כזו המלצה מלקוחה - אני ממש מתרגשת. המלצה זו מהווה עבורי הוכחה לכמה אני אוהבת את עבודתי ואת האנשים שלהם אני מתעדת ומעצבת את הספרים היקרים כל כך - כי ספר הוא נכס.
12.12.2013
לכבוד
ציונית יפה בן עזרא
עין חרוד מאוחד
ברצוני להביע בפניך את הערכתי הרבה על עצוב הספרון של אבי, יוסף שטינברכר, לקראת יום הולדת ה-90 החל החודש.
הגעתי אליך ממש באקראי, אחרי שמצאתי את מספר הטלפון בגב חוברת לזכרה של נעמה הררי, אותו קיבלתי מבתה דינה.
מרגע, ששוחחנו טלפונית, ותוך חודש ימים העמדת לפני דוגמא לחוברת מדהימה אשר מביאה לידי ביטוי את קורות חייו, אישיותו, תכונותיו של אבי, והמשפחה המקסימה, שאמא ואבא יצרו עבורנו.
קראת בשקיקה את חומר הגלם, שהבאתי לך והפחת בו "צבע, ריח וטעם".
במהלך עבודתך ראיתי כי את חוקרת לעומק ולומדת את התכנים, שמופיעים בחומר הכתוב, מתרגשת ומרגשת בהחלטותיך מה להוסיף, איפה להכניס תמונה, איזה קו יבוא איפה, מה תהיה האות הכתובה ואיזה אריזה יקבל הספרון.
לעונג היה לי לעבוד איתך והתוצאה מדברת בעד עצמה.
יפה , המותג שלך "מילים באהבה- כי ספר הוא נכס" מציינים באמינות את עבודתך המקצועית והמוערכת.
בכבוד רב
נועה גפני הבת של יוסף שטינברכר
כפר יחזקאל

Call now to connect with business.

Videos (show all)

Telephone