זוהרה אומנות ההקשבה לרחשי הלב. Videos

Videos by זוהרה אומנות ההקשבה לרחשי הלב.. משברים מנפצים זוגית לנהל את התחושות הגועשות חוסר אוני?

ניצול יחסי עובד מעביד.
מתוך מופע סיום...

אשת חיל מי ישמע??
כשאת עובדת עם בוס, שהוא בטוח שהוא אלוקים, מנסה לנצל אותך, להקטין, להשפיל....!!
את נפגעת נעלבת קופאת במקום....!!
זה הרגע שאת לא יכולה להגיב..את מרגישה "אשמה" ...מתביישת בעצמך ...אפילו לספר לסביבה את מפחדת...איך מתמודדים עם כל התחושות??
לרוב עוזבת את מקום העבודה מבלי לתת שום הסבר...

גבול הטראומה...מי ישמע??
זכיתי להשתתף בחוג תיאטרון קהילתי..הרמנו מופע הזדמנות לקלף, שכבות כאב בתהליך צמיחה . התיאטרון הוציא ממני יכולת לבתא את מה שלא הצלחתי אז...לפני הרבה שנים..

הקטע הזה על הבמה, פרץ כמו סופה. חשיפה...ריפוי....כלים..

#פרויקט_מקיפאון_יצירה_עשיה
#אשת_חיל_מי_ישמע??

Other זוהרה אומנות ההקשבה לרחשי הלב. videos

ניצול יחסי עובד מעביד. מתוך מופע סיום... אשת חיל מי ישמע?? כשאת עובדת עם בוס, שהוא בטוח שהוא אלוקים, מנסה לנצל אותך, להקטין, להשפיל....!! את נפגעת נעלבת קופאת במקום....!! זה הרגע שאת לא יכולה להגיב..את מרגישה "אשמה" ...מתביישת בעצמך ...אפילו לספר לסביבה את מפחדת...איך מתמודדים עם כל התחושות?? לרוב עוזבת את מקום העבודה מבלי לתת שום הסבר... גבול הטראומה...מי ישמע?? זכיתי להשתתף בחוג תיאטרון קהילתי..הרמנו מופע הזדמנות לקלף, שכבות כאב בתהליך צמיחה . התיאטרון הוציא ממני יכולת לבתא את מה שלא הצלחתי אז...לפני הרבה שנים.. הקטע הזה על הבמה, פרץ כמו סופה. חשיפה...ריפוי....כלים.. #פרויקט_מקיפאון_יצירה_עשיה #אשת_חיל_מי_ישמע??

רגעים של נחת... צבעים ומסרים... סדנא ציור אינטואיטיבי, חוויה מרגשת ומעוררת השראה יצירתית ונגיעה בצבעים, המהווים כלי לביטוי עצמי, השתתפות פעילה של כל חברי הקבוצה העצימה, וחיברה אותנו לביחד, פתיחות, התעוררות. בית יד לבנים נהריה זוהרה ויולט איתן

המעגלים של זוהרה ויולט איתן מה בין טיהור ליצירה? ניסיתם לצייר את הטוהר שבכם?? לפגוש את הקרן המאירה בתוכנו את הטוהר! לצמוח ולשמוח...זו התחושה שליוותה אותנו במעגל. תודה נשים נפלאות "בסימן יום האישה הבנלאומי". מנחה זוהרה

ציור אנטואיטיבי זמן איכות...

מרכז האור לצמיחה רוחנית
איך הצלחנו לגייס תורמים - לשפץ ולחדש את בית המדרש אור לציון בעיר עכו?? ולהקים את "מרכז האור" לצמיחה רוחנית.