אורגיל - סדנאות הרצאות ויזמות

אורגיל - סדנאות הרצאות ויזמות

העברת הרצאות/סדנאות בדרך ייחודית ובגוף ראשון בנושא מניעת אלימות, שימוש בסמים ואלכוהול לבני נוער.

23/01/2023

https://www.facebook.com/1423849694334107/posts/6229589210426774/?mibextid=Nif5oz

קולו של אבא:
תושב רחובות, סא"ל במיל' איציק מואטי, אביו של אורגיל ז"ל, שנרצח במאי 2012 מתחת לביתו שבשכונת שרונה ברחובות, הגיש הרצאה מרתקת לתלמידי בית ספר תיכון קציר בנושא מניעת מגיפת האלימות. ההרצאה החלה דרך רצח בנו ומטרתה להמחיש לבני הנוער על התוצאות הטרגיות בעקבות מקרי האלימות.
צילום: פרטי באישור

19/05/2020

הרצאות/סדנאות בנושא: אלימות, פיזית, מילולית רשת וחברתית.

הרצאות בנושא: סמים ואלכוהול.

08/04/2020

חג שמח וכשר לכולם בריאות אושר והמון נחת ורוגע אמן!!

24/01/2020

2 נערות בנות 16 קפצו ביחד מבניין ומתו! נער בן 12 מתאבד וכותב נמאס לי מהחיים האלה!! והכל ממשיך בשלו. כאילו כלום לא קרה!!!! האלימות המילולית. הרישתית. הפיזית. הכפייתית. החברתית
והחזותית חייבת להפסק!!!! הלוווו תתעוררו לא להתעלם נערים ונערות ילדים וילדות מעדיפים למות ולא יכולים להתמודד עם העול והאלימות שמפעילים כנגדם!!! חייבים לצאת בהסברה ענקית בנושא. כולם חייבים להירתם לנושא ולקחת אחריות של מניעה צמצום פערים מיגור התופעה של ילדים וילדות נשים וגברים שמתאבדים עקב אלימות מכל סוג ולחץ חברתי אכזרי ללא רחמים!!! הכתובת על הקיר אם לא נעשה דבר זה ימשיך וימשיך!!!!

01/01/2020

להלן חדשות האלימות אלכוהול וסמים מיום חגיגות השנה האזרחית החדשה הסלביסטר!
73 ארועי אלימות בהם משטרה התערבה.
64 פצועים מתוכם 3 קשה(דקירות סכין).
201 רשיונות נשללו עקב נהיגה בשכרות.
56 נערים ונערות פונו לבתי חולים עקב צריכת אלכוהול מוגזמת ושימוש בסמים בדגש על סמי פיצוציה!!!
לאן עוד נגיע??? לפנינו עוד מלא חגים בואו נצמצם את היקף התופעה החמורה המדאיגה!!!
להזמנת סדנאות נא ליצור קשר בפרטי או בנייד 0529211222. איציק.

מגן דוד אדום - סכנות צריכת אלכוהול בסילבסטר 01/01/2020

מגן דוד אדום - סכנות צריכת אלכוהול בסילבסטר איבוד הכרה עקב צריכה מופרזת, אלימות ותאונות דרכים. כל הסכנות שהופכות את החגיגה לאסון, בסרטון הבא.

צעיר מראשון לציון נתפס נוהג שיכור בכביש 4 29/12/2019

במקרה נגמר טוב ללא נפגעים!!! יכול היה להיגמר אחרת לגמרי!!! מעניין כמה זמן יישב בכלא על עבירה חמורה כגון נסיעה בשכרות. מבחינתי צריך להאשים בנסיון לרצח!!! מה אתם חושבים??

צעיר מראשון לציון נתפס נוהג שיכור בכביש 4 רישיון הנהיגה נפסל ורכבו הושבת ל-30 ימים.

29/12/2019

בוקר טוב, שבוע טוב וחודש טוב לכולם! התפללתי הבוקר שנפתח שבוע לחודש חדש ללא אירועי אלימות....אז רציתי.....שימו לב אתמול נער בן 18 לאחר שנעלם 18 יום נמצא זרוק בבור דקור בסכינים....שימו לב כמה אכזריות כמה אלימות!!! מתי נצא כולנו בצעקה ענקית לשים סוף לאלימות לסמים ואלכוהול!!! תזכרו תמיד יש קשר חזק מובהק בין שלושת הנושאים!!!!

26/12/2019

בוקר טוב סכסוך שכנים נגמר ברצח!!! אתמול נרצח קב"ט בית המשפט בירושלים. בעבר המשטרה קיבלה תלונות מצד הקורבן על איומים לרצח אבל מה עשתה המשטרה???? שימו לב כמעט כל יום אירוע אלימות והיום זה נגמר שוב במוות!!!

Photos from ‎אורגיל - סדנאות הרצאות ויזמות‎'s post 24/12/2019

אני זוכר את חג חנוכה האחרון בחייו של אורגיל ז"ל! נסענו למסיבת חנוכה והדלקת נרות חנוכה בטבריה. הנערים התבקשו מהמנחה של הערב לומר מה מסמל בעבורם הדלקת הנר. כולם התביישו ולא הרימו יד לענות. לומר מה מסמל בעבור הנר. פתאום אורגיל מרים יד מבקש רשות דיבור לוקח המיקרופון ואמר " עבורי הדלקת הנר זה האור שההורים שלי מאירים לי את הדרך לחיים טובים בדיוק כפי שהקב"ה האיר את הדרך של היהודים בתקופת המכבים כנגד היוונים". כן זה היה אורגיל חכם חד עם יכולת ביטוי מבריקה וסוחפת. אחריו עשרות ידים הורמו לאוויר וביקשו את המיקרופון בעקבות ההשראה שאורגיל נתן להם. חבל מאוד שאורגיל לא איתנו עקב נערים אלימים חיות אדם שרצחו אותו באכזריות רבה עקב פגיעה בכבודם!!! עצוב לי שמאז אנחנו חוגגים בלי אורגיל. בעל הדלקת נר אני מרגיש את הכאב בגוף שהוא לא איתנו!!! מכל הסיפור העצוב שלי אני רוצה להגיד לכולם די לאלימות מכל סוג!!! אלימות זה רע זה גרוע זה אסור!!!!

24/12/2019

שאלה לדיון??
פרשת האונס הקבוצתי של נערה בת 14 מאזור השפלה. חשד כי נאנסה על ידי 9 בני נוער בני גילה 14 עד 16 השופט החליט היום לשחרר את כל החשודים למעצר בית ואף להחזיר את רובם לשגרת היום, לימודים וכו'...למרות שבוע שעבר השופט אמר שיש חשד סביר לביצוע המעשה!!! כמי שמכיר את מע' המשפט מקרוב נכנס לתמונה עו"ד עובדים סוציאליים הגנת הילד (קטין ) וכולם ביקשו שילדים כאלה צרכים שיקום עקב גילם הצעיר ואינם צרכים לעמוד לדין בגין המעשה הנתעב והאלים שביצעו! אני שואל בקול רם האם זה נכון?? שיקום לפני עונש? מה עם הילדה שנאנסה ?? היא תשתקם גם? או שכל חייה יהיו גיהנום?? מה המסר כאן? נבצע עבירה בית משפט ישלח לשיקום והכל טוב??? אולי בית משפט בהחלטה כזאת מעודד עוד עבריינים צעירים???? מה אתם אומרים תכתבו את דעתכם בבקשה בנימוס ובהדדיות ובקבלת דעה של השונה מימכם וללא התלהמות!!!

23/12/2019

שיא נוסף, ילדה בכיתה ג' בבית ספר יסודי שלפה סכין ואיימה על המורה

22/12/2019

חג חנוכה שמח לכולם, שקט ונעים!

19/12/2019

איזה כייף לקבל פרגון לאחר סדנא לתלמידי י"ב בנושא גיוס לצה"ל!!!

19/12/2019

בוקר טוב הבוקר מתקיים בבית המשפט ברוסיה ערעור על עונשה של נעמה יששכר. אני כמו כל עם ישראל מתפלל שתושחרר לאלתר לביתה לחייק משפחתה!!!! יחד עם זאת אני מצפה מכל אזרח, הורים, תלמידים ובוגרים להעביר את המסר החד והברור שכל הסיפור העצוב והקשה הזה נוצר עקב אחזקה וצריכת סמים!!!(ע"פ הפרסום בתקשורת). אני בטוח שנעמה למדה את הלקח הזה ועדיין עוברת סיוט ממושך בכלא הרוסי!! יש מקרים גרועים יותר מזה שנגמרים במוות בגלל סמים!! לא לפני שיורדים לשפל המדרגה עד לאשפתות!!! מאחל לנעמה שתחזור הביתה ותחבור אלי להסברה שצריך למנוע צריכת סמים בדגש על בני הנוער שלנו!!!! שוב, מתפלל בכל ליבי שתושחרר מהכלא היום!!!

18/12/2019

סאגה שחוזרת על עצמה באופן קבוע עו"ד שמייצג את הנערים שאנסו נערה בת 14 מאשים את הרשתות החברתיות ואת הליברלית בקרב בני הנוער וטוען לא היה אונס היה הכל בהסכמה מלאה!!! פשוט מקומם הסכמה מלאה 9 נערים בני 14 ו 15 נערה בת 14!!! אז למה זה הגיע לבית המשפט כי היא הסכימה ......עו"ד
פליליים הם המנוף לפשיעה במדינת ישראל מעניין אילו זאת הייתה הילדה שלו האם הוא היה מדבר כך!!! במקומם ביותר שהוא מבקש לשחרר הנערים המיידי על מנת שלא יפסידו ימי לימודים.....

18/12/2019

בוקר טוב לכולם.
הבוקר כהרגלי עולה לרכב מסיע את הילדה לבית הספר הרדיו מכוון על גלי צה"ל וכמובן כולם מדברים פוליטיקה בחירות מינוי פרקליט המדינה רעש גדול על סדר היום!!! בסוף המהדורה כבדרך אגב ולא חשוב ובוער מדווחים על 9 נערים בשפלה שאהבו וסחטו נערה במשך חודשים מאיימים עליה שיפיצו את תמונותיה ברשת!!! אני צועק הלוווווו עוד שיא ועוד שיא אלימות אלימות אלימות פיזית מינית רשתית חברתית פסיכולוגית.....אבל זה שולי לא מעניין בסוף המהדורה תכף יעלם ונשכח ...מה עם הילדה בת ה 14 המסכנה שנפלה קורבן להתעללות???? מה עם הילדים הנערים שחצו קו אדום???? אסור לעבור לסדר היום זה יכול לקרות לכולם לא להיות אדישים!!!!

27/11/2019

חג סיגד שמח לכל העדה האתיופית.

27/11/2019

בוקר טוב עם ישראל. מאחל לכולם יום טוב שקט מקסים ללא אירועי אלימות, שיהיה הכל בנועם ובאהבה בכל מקום ובכל סיטואציה.

20/11/2019

שיא חדש הסנפת קוקאין בבית ספר יסודי!!! תלמידים בני 11 עד 12 מעלים בסטורי סרטונים שלהם שהם מסניפים קוקאין שיא חדש שהגענו אליו! התוכנית חי בלילה חשפה את הפרשה מדינה שלמה מזועזעת והמשטרה חוקרת.
אני חושב שניתן לצמצם את התופעה המחרידה המתפשטת כאש בשדה קוצים בכל המדינה.
1. מעורבות ההורים בדגש מלא על התנהגות חריגה של הילדים.
2. לבקר מידי פעם בילקוטים / תיקים של הילדים.
3. איך ובאיזה כסף קונים את הסמים?.
4. העלאת הנושא לשיח בקרב תלמידים ע"י הרצאות /סדנאות וליצור אוירה תמידית של מניעה בנושא.
כולם חייבים להיות שותפים למלחמה באלימות סמים ואלכוהול.
לפרטים בנושא הרצאות סדנאות. ניתן ליצור קשר בפרטי ובנייד .

25/07/2019

לאן נגיע???
ילד בן 6 נדקר ברחובות. אמא מסרסרת בבתה בת ה 12, נערים ישראלים בחופשה בחו"ל אונסים תיירת בריטית. ואנחנו כאן שומעים אומרים ואייי אוי יו יו ועוברים הלאה לאייטם הבא! האלימות אצלנו תופסת תאוצה אף אחד לא מטפל ועוסק באמת במיגור האלימות! כולם עסוקים בבחירות בפוליטיקה כולם מצהירים הצהרות ואף אחד לא מדבר על המצב החברתי הבעייתי המורכב בנושא האלימות!!! המשטרה עייפה וללא מנהיג, הפרקליטות עסוקה בלבזבז כסף על תיקים של פוליטיקאים ואימפוטנטטית בהגשת כתבי אישום נגד עבריינים ורצים מהר לבצע עסקאות טיעון. בית המשפט השופטים במדינת ישראל מנומנמים ועייפים כרסם מלאה במשכורות שמנות ומתוקות וגם הם דוחפים לסגור תיקים ולהגיע לפשרות! עד לאן נגיע מה באמת יעיר את החברה שלנו כנגד האלימות!!!

19/02/2019

בוקר טוב לכולם.
לפני שנה , בת רצחה את אביה בן ה 70 בדקירות סכין בדם קר ובקור רוח וזאת בשל דאגת האב לביתו שאם תצא מהבית היא עלולה לשתות שתייה חריפה. הבת מוגדרת ע"פ הדוח בתקשורת כאלכוהוליסטית. פרקליטות המדינה תבעה את הבת על רצח האב ומהר מאוד לאחר התערבות עו"ד פלילי כתב האישום מומר להריגה ע"פ רצונם של כל הצדדים כולל משפחת הנרצח. הטענה המרכזית לכך היא שהבת אלכוהוליסטית ונמצאת בטיפול ובנוסף רצון עז לשקמה (ע"פ דברי העו"ד המייצג את הנאשמת בתיק). כפי שאנו יודעים כל העסקאות המוצעות לבית המשפט נסגרות בקלות השופט חותם מיד (חותמת גומי). אני לא מופתע כלל מההסדר ואני כותב לכם ציבור יקר על מנת שנתעורר ונבין שמערכת המשפט שלנו רקובה וחייבת שינוי מהותי ללא היכר על מנת למנוע את הפשעים של מע' המשפט במדינת ישראל. מה המסר כאן בסיפור תשתה אלכוהול תתמכר כתוצאה מכך תהיה אלים תדקור תרצח באכזריות רבה והמערכת תבוא לקראתך לא תואשם ברצח בשל מצבך המורכב ומיד מומר להריגה ובנוסף שיקום גמילה לימודים ואז תצא לחופשי לרחוב הביתה לחיים שגרתיים ופסטורליים. ומה עם האבא המת חייו נלקחו כי הוא דאג לבת. עונשו נגזר ואף אחד לא ישלם על הרצח המזעזע כי הילדה נוהגת לשתות אז נסלח על כך??? די לא נמאס מעיוותי הדין שלנו במדינה ? אילו האב היה שופט אני בטוח במאה אחוז שהיה משפט רצח ולא היה עסקת טיעון. אילו היו משנים את שיטת המשפט ומתקיים משפט עם חבר מושבעים כמו בארה"ב לא היה סיכוי שרצח כזה היה עובר באישום של הריגה. אבל אצלנו הקומבינות המשפטיות קיימות בין השופטים לעו"ד הדין ולפרקליטות ....איבדנו את זה לגמרי כל משפט רצח מסתיים בהריגה והעבריין יושב כמה שנים מועטות בכלא ויוצא לחופשי. לראיה רצח מ 2016 תהילה נגר היום נסגר עסקת טיעון והרוצח הואשם בהריגה והשופט כמו בובה חותם ומאשר את העסקה. ותהילה המסכנה מה איתה??? לא נורא המת מת והרוצח חי יילא בואו נשקם אותו מסכן חייו קשים אז יש לו רישיון מהמדינה לרצוח!!!!

Photos from ‎אורגיל - סדנאות הרצאות ויזמות‎'s post 27/12/2018

היום העברתי הרצאה בבית הספר התיכון עירוני ג' בעיר מודעין. במסגרת יום ללא אלימות שאורגן ע"י משטרת ישראל ועיר ללא אלימות.
שם סיפרתי את סיפורו של אורגיל ז"ל וקיימנו שיח עם התלמידים בכל הקשור למניעת אלימות!!

27/11/2018

בוקר טוב לא מבין מה קורה איך לא עוצרים וחושבים על 2 מקרי אלימות שמסתיימים במוות אכזרי ילדות בנות 12 ו13 נרצחות !!! כולם שומעים חדשות מתכווץ הלב וחוזרים לשיגרה!!! אני זועק לכולם להפעיל לחץ על כל מוסדות המדינה הרלוונטים לנושא לרבות המשטרה ומע' המשפט הגיע הזמן לשים קץ לרצח בישראל הגיע הזמן להחמיר בענישה ולתבוע על רצח לא לסגור עסקאות עם רוצחים להכניס להם את העונש המרבי בחוק!!! שימו לב לשני המקרים תראו איך התיקים יגמרו בפסק דין הריגה , עסקה או באי שפיות!!!!
יהי זכרם ברוך של 2 הקורבונות המסכנות שמתו בלי סיבה ובאכזריות ע"י רוצחים נבלות בני עוולה!!!

Photos from ‎אורגיל - סדנאות הרצאות ויזמות‎'s post 05/11/2017

עוד הרצאה במסגרת "אורגיל נלחמים באלימות'" והיום בחטיבת החילוץ וההצלה של פיקוד העורף. כמובן דרך סיפורו הטרגי של בני אורגיל ז"ל שנרצח ע"י שלושה בני עוולה.
כמובן הדגש המרכזי במהלך ההרצאה איך למגר ולהמנע מאלימות!!! אירית מואטי צליל אדוארד-מואטי צביקה גרפלאיציק איציק מואטי

סדנאות והרצאות בנושא אלימות סמים ואלכוהול.

לאחר רצח בני אורגיל ז“ל, הבנתי והחלטתי שעיקר העיסוק שלי יהיה מניעת אלימות סמים ואלכוהול בדגש על בני נוער.

אורגיל ז“ל נרצח ב 6/5/12 י“ד באייר תשע“ב ומאז אני מוצא את עצמי בכל במה אפשרית ומבקש להעלות לשיח הציבורי את נושא האלימות סמים ואלכוהול. כשהשתחררתי מצה“ל ופשטתי מדים הבנתי מיד מהי התעסוקה שלי ומה שגרת היום שלי ולכן הקמתי את חברת אורגיל - הרצאות סדנאות ויזמות כשהרעיון הוא להפיק מיזם ערכי חינוכי , להגיע לכל בתי הספר/פנימיות, לכל מקום שיש בן מרכז חינוכי לתלמידים נוער מכל שכבות החברה במדינת ישראל להעביר להם סדנה ייחודית ולרתום את בני הנוער לצד המונעים אלימות סמים ואלכוהול..

”ופתאום בא החושך“ הרצאה על אירוע הרצח של אורגיל ז“ל - עוסקת באירוע עצמו בהתמודדות עם השכול השקוף והתהליך המשפטי שעברנו כמשפחה.

בנוסף אני עוסק בהכנה של תלמידים ותלמידות בכיתה י“א ו י“ב (מלש“ב) לצו ראשון והכנה לשרות משמעותי , פיקודי בצה“ל.

Telephone

Website