Szkoła Podstawowa im.Mikołaja Kopernika w Lubanowie

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Szkoła Podstawowa im.Mikołaja Kopernika w Lubanowie, Elementary School, .

30/08/2024
Photos from Szkoła Podstawowa im.Mikołaja Kopernika w Lubanowie's post 21/06/2024

Dziś odbyło się zakończenie roku szkolnego 2023/2024.
Na uroczystym apelu zostały wręczone nagrody i stypendia dla uczniów wyróżniających się w nauce i stypendia za sukcesy w zawodach sportowych.
Uczniowie klasy VIII odebrali świadectwa ukończenia szkoły.
Nie było to jedyne pożegnanie dzisiaj.
Po wielu latach pracy, na zasłużoną emeryturę, odeszły: p. Dorota Szulawa - pedagog szkolny, p. Zofia Lis z obsługi szkolnej oraz nasza Pani Dyrektor Małgorzata Sikora, która w naszej szkole pełniła tę funkcję przez ostatnie 20 lat.
Dziękujęmy za wspólne lata pracy🙂.

21/06/2024

Finał konkursów ekologicznych.🌍♻️
Przez cały rok trwały w naszej szkole konkursy ekologiczne. Uczniowie przynosili plastikowe zakrętki i baterie. 20. 06.2024 r. podsumowaliśmy cały rok i wyłoniliśmy zwycięzców:
I m. Martyna Gnap, Michał Czerwonka, Anna Pawlak,
II m. Jakub Kudyba, Julian Doryń, Aleksander Zając.
Wszyscy uczestnicy otrzymali nagrody ufundowane przez szkołę.
Organizatorem konkursu była p. A. Grzybowska

21/06/2024

Ostatnie lekcje w szkole 😉.

Photos from Szkoła Podstawowa im.Mikołaja Kopernika w Lubanowie's post 20/06/2024

"Czas rozwinąć skrzydła..." - takie motto towarzyszyło dziś na pożegnaniu klasy VIII.
Uczniowie zatańczyli Poloneza i wystąpili w przedstawieniu, parodiując swoich nauczycieli. Było sentymentalnie, ale również zabawnie,
tak jak w ciagu roku szkolnego😉.
Klasa VII tradycyjnie pożegnała starszych kolegów.
Po części artystycznej rodzice i uczniowie zaprosili wszystkich obecnych na słodki poczęstunek.
Życzymy naszym uczniom wspaniałych wakacji oraz owocnych sukcesów w dalszej edukacji.🙂

20/06/2024

Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2023/2024:
-godz. 8.00 Msza Święta w kościele,
-godz. 9.00 apel w SP Lubanowo.

Photos from Szkoła Podstawowa im.Mikołaja Kopernika w Lubanowie's post 17/06/2024

Akcja"Nie pijemy, nie palimy, zdjęcia robimy i dobrze się bawimy" zakończona!🙂
Od 20.maja odbywała się akcja o charakterze profilaktycznym.
Dzieci uczestniczyły w warsztatach profilaktycznych na temat szkodliwości palenia papierosów i picia alkoholu. Efektem warsztatów są prace plastyczne.
Chcieliśmy rozbudzić też w dzieciach nowe hobby, jakim jest fotografowanie📸. Udało nam się, bo otrzymaliśmy fantastyczne zdjęcia i powstała wystawa, którą można oglądać w naszej szkole.
Wszyscy uczestnicy warsztatów otrzymali upominki ufundowane przez Gminną Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Szkołę Podstawową w Lubanowie.
Organizatorem akcji była p. A. Grzybowska

17/06/2024

6.czerwca uczniowie naszej szkoły: Zofia Kejs, Gabriela Stefaniak i Gabriel Karbowski wzięli udział w Wojewódzkim konkursie przyrodniczym: ,,Co wiemy o lesie?".
Nasza szkoła zajęła III miejsce.
Konkurs odbył się w Szkole Podstawowej w Baniach.
Gratulujemy🙂.

Photos from Szkoła Podstawowa im.Mikołaja Kopernika w Lubanowie's post 07/06/2024

6. czerwca dzieci z klas I - III pojechały na wycieczkę nad morze.
W Rewalu zwiedzili Park Wieloryba i Bajkową Chatę. W Trzęsaczu Muzeum Multimedialne oraz ruiny kościoła.
Był też spacer nad morzem oraz pamiątki. 🙂🙂🙂

🥳🎈Dzień Dziecka🥳🎈 w naszej szkole przebiegał pod hasłem zabaw i gier sportowych.😀
Najmłodsi skorzystali z malowania twarzy i dmuchanych zamków, natomiast starsi uczniowie rywalizowali na boisku szkolnym i wykazywali się w pracy zespołowej.
Nauczyciele również przyłączyli się do zabaw i dzielnie walczyli o punkty na boisku 😉.
Nie zabrakło także słodkości i przekąsek.
W tym miejscu dziękujemy państwu C. i R. Wojtyłom oraz pani P. Wojtyle za organizację ciekawych zabaw i udostępnienie zamków dmuchanych, p. A Sobinie za pomoc przy słodkościach i rodzicom za upieczone ciasta.

Photos from Szkoła Podstawowa im.Mikołaja Kopernika w Lubanowie's post 29/05/2024

Dzień zaczęliśmy od pożegnania ośrodka "Jodełka" w Świętej Katarzynie.
Dziś zwiedziliśmy Ogrodzieniec i Park Doświadczeń Fizycznych. Doskonałą przygodą był też zjazd na torze saneczkowym. Stamtąd udaliśmy się do Częstochowy, gdzie zwiedziliśmy Bazylikę Jasnogórską i Muzeum na Jasnej Górze.
Teraz w doskonałych humorach wracamy wesołym autobusem do domu 😀😀.
W tym miejscu chcielibyśmy podziękować Wójtowi Gminy Banie za wsparcie finansowe, a kierowcom PKS Szczecin za bezpieczną podróż. 🙂

Photos from Szkoła Podstawowa im.Mikołaja Kopernika w Lubanowie's post 28/05/2024

Trzeci dzień wycieczki zaczęliśmy od zwiedzenia Jaskini Raj w Chęcinach.
Następnie udaliśmy się na Zamek Królewski, gdzie przewodnik opowiedział nam o zwyczajach i życiu w średniowieczu. Ciekawostką jest to, że w tym miejscu odbywały się zdjęcia do filmu "Pan Wołodyjowski". Kolejnym punktem wycieczki był skansen wsi kieleckiej w Tokarni. Tutaj zobaczyliśmy dom lekarza, szkołę, kościół, wiatrak i zabudowę gospodarczą. Ostatnim punktem dzisiejszego zwiedzania były Kielce. Tam przeszliśmy Aleją Sław, byliśmy też na Kadzielni, przy Pałacu Biskupów, na rynku zwanym kielecką starówką i widzieliśmy jedyny w Polsce pomnik dzika.
Dzień zakończyliśmy integracją przy ognisku, gdzie dołączył do nas "na żywo" nieobecny kolega-Kuba Matczak. 😆

28/05/2024

3 czerwca w naszej szkole będziemy świętować Dzień Dziecka.
Uczniowie przychodzą do szkoły o godzinie 9.00.
Będzie dużo atrakcji: zabawy, gry sportowe oraz słodki poczęstunek.
Dzieci dojeżdżające przyjeżdżają rano. Zakończenie przewidziane około godz. 12.00.

Photos from Szkoła Podstawowa im.Mikołaja Kopernika w Lubanowie's post 27/05/2024

Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zwiedzania Parku Miniatur.
Zobaczyliśmy tam najciekawsze budowle z sześciu kontynentów m.in. Plac św. Piotra, Sagradę Familię, wieżę Eiffla, Tadż Mahal, WTC, Wielki Mur Chiński, Biały Dom itp.
Następnie wzięlismy udział w warsztatach pszczelarskich, gdzie dowiedzieliśmy się o życiu i znaczeniu pszczół. Spróbowaliśmy przepysznego miodu i samodzielnie wykonaliśmy świeczkę z miodu pszczelego.
Kolejnym punktem dnia było Muzeum Minerałów. Tam zobaczylismy piękne okazy minerałów i braliśmy udział w pokazie szlifowania kamieni. Każdy uczestnik otrzymał na pamiątkę wylosowany kamień.
Przewodnik pokazał nam Dom Zakonny Sióstr Klauzurowych Bernardynek w Świętej Katarzynie.
Ostatnim punktem dzisiejszego dnia było zdobycie Łysicy-najwyższego szczytu Gór Świętokrzyskich.💪💪💪
Pogoda nam dopisuje🌞, humory również😄 i z niecierpliwością czekamy na kolejny dzień.

Photos from Szkoła Podstawowa im.Mikołaja Kopernika w Lubanowie's post 26/05/2024

Szczęśliwie dojechaliśmy do Ojcowa i zwiedziliśmy przepiękny Ojcowski Park Narodowy. Najstarszy, a zarazem najmniejszy park w Polsce.
Przeszliśmy się po Jaskini Nietoperzy, później oglądaliśmy Ostańce:Bramę Krakowską, Igłę Deotymy, Rękawicę i Maczugę Herkulesa. Byliśmy też przy źródełku miłości i zwiedziliśmy przepiękny, renesansowy zamek w Pieskowej Skale.
Na zamku uczniowie wybijali średniowieczne, srebrne monety.
Wieczorem udaliśmy się do ośrodka wypoczynkowego w Świętej Katarzynie, aby nabrać siły na kolejny dzień.

Photos from Szkoła Podstawowa im.Mikołaja Kopernika w Lubanowie's post 24/05/2024

Dziś przypada 6.rocznica nadania naszej szkole imienia Mikołaja Kopernika. Jest to okazja do wspólnej zabawy i integracji całej społeczności kopernikańskiej.
W ubiegły piątek uczniowie pogłębili wiedzę na temat Patrona Szkoły, poznali ciekawostki z jego życia i utrawilili wiedzę na temat teori heliocentrycznej. 🌞
Dzieci wycinały, kleiły, malowały i śpiewały.
W tak wesołym nastroju świętowaliśmy Dzień Patrona 🙂.

Videos (show all)

Ostatnie lekcje w szkole 😉.Część artystyczna przygotowana przez uczniów i wychowawcę kl. VIII p. A. Grzybowską.
Występ klasy II z okazji Dnia Mamy.