هواداران باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در ايران

هواداران باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در ايران

Instagram: @mufc_ir

25/09/2016

دوستان سلام.
این اخرین پست من در این پیج هست. یکسال و نیم فعالیت من در این پیج امشب رسما خاتمه پیدا میکنه. یکسال و نیم تلخ و شیرینی که گذشت و خاطراتش برامون باقی خواهد موند.
من عمدا تا برد این هفته صبر کردم تا متهم به تنها گذاشتن تیم در موقع شکست نشم. هرچند تجربه ثابت کرده که دهان ادمهای یاوه گو که بدو شناختن کسی قضاوت میکنند رو نمیشه بست.
خیلی سعی کردم که اینجا فرهنگ هواداری رو ترویج بدم و تاکید کنم طرفدار منچستریونایتد تیمش رو فحش نمیده، بازیکنش رو بی رحمانه نمیکوبه ولی اونچه بعد بازی واتفورد اینجا اتفاق افتاد ثابت کرد که این تلاشها فایده ای نداشته.
من اینجا رو ترک میکنم. چون گلوری هانترهایی رو دیدم که به شکلی فزاینده بعد از خریدهای تابستانی به پیج سرازیر شدند. اونهایی که بیشتر دنبال بردن و جام فتح کردن هستند نه طرفداری. اونهایی که عکس زلاتان رو لایک میکنند و بعد بازی واتفورد پیر و تمام شده میدونندش. پارسال شواینی رو بی مصرف دونستن امسال در فراقش خوزه رو لعن میکنند.
من اینجا رو ترک میکنم چون هواداران اغلب، نه همه، رئال و بارسا هیچ حرمتی رو نگه نمیدارند. من هرگز جز هیچ پیج بارسا و رئالی نشدم و هرگز اونجا سخنی نگفتم. اگر هم درباره تیمشون حرفی بوده در حریم خودمان و در پیج خودمان بوده و بس. ولی حسابی صابون این افراد به تن ما خورد. من سعی کردم با زبان و نقد و تحلیل بگم برای انتقاد باید منطق و دلیل داشت وگرنه چطور میشه مدعی طرفداری بزرگترین باشگاه جهان بود؟
من اینجا رو ترک میکنم از مربی فن هایی که اسم هواداری منچستریونایتد رو یدک میکشن ولی با اولین شکستهای خوزه لبخند به لب شروع به تخطئه اش کردند و اه و فغان پپ راه انداختند. به اونها اکیدا توصیه میکنم که بروند طرفدار سیتی بشن و منچستریونایتد رو لوث طرفداریشون پاک کنند.
من اینجا رو ترک میکنم چون از فحش خوردن، توهین به ناموس و حرف های نژادپرستانه خسته ام. فرهنگ عده ای اینجا موید این هست که چرا خاورمیانه در اتش نفرت و جنگ میسوزه چون شعور کافی برای تعامل رو نداره.
البته همه چیز انقدر سیاه نبوده. من اینجا دوستانی پیدا کردم که ماندگارند. نظراتی خوندم که ازشون آموختم. اشتباهات بیشماری داشتم که آینه عبرت من شدند ولی عشق من به منچستریونایتد رو جلا و صیقل دادند.
من این پیج رو به ادمین اصلیش واگذار میکنم تا ایشان هرچه صلاح میدونند تصمیم بگیرند. فقط وظیفه من خداحافظی از شما عزیزان بود. ایشالله جای دیگر، روزی دیگر به فعالیت برای باشگاه عزیز تر از جانم ادامه میدم.

خداوند یا رو نگهدار همه شما باشد.
منچستریونایتد برای زندگی

Aidin - United for life

18/09/2016

من مدتی این پیج رو رها میکنم. باعث تاسف اینجاست که همه ما ناراحتیم ولی عده ای فعلا دنبال تسویه حساب شخصی و به رخ کشیدن حرفهای قبلی هستند.
کمی فکر میکنم ولی احتمالا پیج رو میبندم و احتمالا به حضور تو یک گروه خصوصی تلگرام بسنده میکنم.
واقعا یک سال و نیم زجر اوری بود. دیگه با این همه کار و مشغله زندگی شخصی که واقعا الان جدی هم شده بهتره تمرکز روی کاری جز انرژی و اعصاب از ادم نمیبره نگذارم.
من این پیج رو با 19000 فالوئر تحویل گرفتم حالا در استانه 23000 هزار فالوئر ترک میکنم.
با ادمین اصلی پیج صحبت میکنم و طی چند روز اینده خبر نهایی رو بهتون میدم.

aidin - United for life

18/09/2016

نمیدونم چه طلسمی گرفتارمون کرده. مربی بهتر میاریم. بازیکن بهتر میاریم. هیچی عوض نمیشه. همون آش و همون کاسه است. میریم تو زمین هیچ فرقی نکردیم. در عوض حریفها غول میشن.

aidin - United for life

18/09/2016

باخت سوم.
واتفوردی که راحت به چلسی و ارسنال و سیتی باخت ما رو برد. 3-1 هم برد.
هیچ توجیهی وجود نداره. ابدا وجود نداره.
خسته شدم واقعا. اینطوری نمیشه ادامه داد. شب خوش.

aidin - United for life

18/09/2016

گل دوم رو هم خوردیم.

پ.ن: من کل نیمه دوم رو بخاطر افتضاحی اینترنت از دست دادم. شرمنده نمیتونم تحلیل یا خبری بگذارم بعد بازی.

aidin - United for life

18/09/2016

خب راشفورد گل زد

1-1 مساوی. اوووووف. مردیم از استرس.

aidin - United for life

18/09/2016

نیمه اول تمام شد.
درست هست موقعیت های خوبی داشتیم ولی اصلا خوب نیستیم. پاسها دقت خوبی ندارند.
داور هم کلا با ما نیست.

Aidin - United for life

18/09/2016

خب مارسیال بیرون رفت و یانگ بجاش اومد به بازی.

Aidin - United for life

18/09/2016

حرکت روی مارسیال کاملا خطا بود. او اصلا نمیتونه انگار ادامه بده. فعلا سریال سر بریدن ما ادامه داده.

Aidin - United for life

18/09/2016

به نظر حرکت روی مارسیال خطا بود و نتیجه اش:

واتفورد یک
منچستریونایتد صفر

Aidin - United for life

18/09/2016

عجب شوتی زد پوگبا.
اینم به تیر افقی خورد.

31 دقیقه بدون گل.

Aidin - United for life

18/09/2016

24 دقیقه.
بازی نفسگیری بوده. هردو تیم یک موقعیت عالی رو از دست دادند.

Aidin - United for life

Timeline photos 18/09/2016

ترکیب بازی امروز.
فکر میکنم 4-1-3-2 بازی میکنیم. راشفورد فکر کنم کنار زلاتات هست. فلینی جلو مدافعان و پوگبا، مارسیال و رونی پشت مهاجمان هستند.

Aidin - United for life

Timeline photos 18/09/2016

این فاز فیل جونز هم نفهمیدیم چیه بخدا. بازی نکرده دوباره مصدوم شده. او یک ماه دور از میادین خواهد بود.

Aidin - United for life

Timeline photos 18/09/2016

سوال روز: نان تست درست کردن روخو بدتر هست یا دفاع کردنش؟

Aidin - United for life

Timeline photos 18/09/2016

بازی امروز منچستریونایتد و واتفورد ساعت 15:30 بوقت تهران و کابل برگزار میشه. بازی که با توجه به نتایج رقبا 3 امتیاز اهمیت بیشتری از نحوه بازی تیم داره.

Aidin - United for life

17/09/2016

خب خوشبختانه مصدومیت بیلی و شاو رفع شده و همراه تیم به واتفورد سفر کردند.
بازی فردا ساعت 15:30 بوقت تهران و کابل خواهد بود.

Aidin - United for life

Timeline photos 17/09/2016

به نظر من حرفهای اسکولز درباره نقش پوگبا و چگونگی بهبود عملکردش در منچستریونایتد خودش ارزش یک یادداشت رو داشت.
نکته ای که هم اسکولز و هم نویل بعد شکست منچستر سیتی اشاره کردن شلختگی میانه میدان منچستریونایتد بود. اسکولز بدرستی گفته که پوگبا بازیکن توانمندی که کسی ازش انتظار نداره 4 یا 5 بازیکن رو دریبل کنه و گل بزنه، چون نه مسی است نه اساسا برای اینکار خریداری شده. اسکولز دو پیشنهاد داشت. اول اینکه پوگبا بازی رو ساده بگیره. بیشتر به انتقال توپ و به مهاجم و اضافه شدن به جلو فکر کنه تا دریبل زدن. دوم اینکه حضور یک هافبک مکمل هولدینگ در کنارش رو ضروری میدونه.
نقش هافبک هولدینگ صرفا کمک به امور دفاعی و تخریب بازی حریف نیست. کنترل ریتم بازی رو به عهده داره و اولین فرد از انتقال درست توپ از عقب به جلو زمین هست.
کاری که خود اسکولز در اون استاد بود. ولی حالا در ترکیب منچستریونایتد کریک گزینه مناسبی محسوب میشه و حتی شواینی. این دو با کاراکتر ارام ولی با صلابت و قدرت رهبری میتونن این نقش رو بخوبی ایفا کنند. متاسفانه باشگاه شواینی رو کنار گذاشته ولی کریک که در دسترس هست. فلینی در انجام وظایف تدافعیش موفق عمل کرده ولی همه میدونیم در امر انتقال اصلا آپشن مناسبی نیست.
یک امر دیگه که باید بهش اشاره کرد فقدان بالهای کناری تخصصی در منچستریونایتد هست. از میان بالهای تیم والنسیا و یانگ تخصص بازی در کنار خط رو داره که الان والنسیا دفاع راست تیم هست. ولی ماتا، مارسیال، لینگارد، مخیتاریان اصولا بازیکن لب خط نیستند. حتی بکارگیری راشفورد در کنار خط و دور از دروازه مثل بازی سیتی کار معقولی نیست.
حتی اگر بیشتر کنکاش کنیم رونی هم بازیکن پست 10 تخصصی نیست که پرداختن بهش یادداشت جداگانه ای میطلبه.
متاسفانه به لطف ون خال تیم پر از بازیکن غیر تخصصی است. بالهایی مثل نانی که خلاق بودند هرچند بی ثبات فروخته شدند. نمیشد انتظار داشت خوزه با عصای موسی بیاد و همه مشکلات رو حل کنه. نمیشد انتظار داشت که نیمی از تیم رو عوض کنه. باید صبور بود.
من بهش حق میدم. او ویرانه ای تحویل گرفته. او یاداوری کرد که بعد چهار برد متوالی بالای ابرها نبود و تنها از نتایج راضی بود. من بازهم تاکید میکنم که من ترجیح میدم تیم رو رو به پیشرفت ببینم نه چشم به جام بدوزم.

Aidin - United for life

Timeline photos 17/09/2016

دیوید مویس بزرگترین و ابلهانه ترین شوخی روزگار با منچستریونایتد بود.
نمانیا ویدیچ هم حرف ریو فردیناند رو تایید کرد که مویس از او و فردیناند خواسته تا فیلم بازی فیل جاگیلکا مدافع اورتون رو ببینند و ازش دفاع کردن یاد بگیرند.

Aidin - United for life

Timeline photos 17/09/2016

والتر ماتزاری ( سرمربی واتفورد) : زلاتان ازون دسته بازیکنانی که من اونها رو ابدی و فناناپذیر میدونم.

Aidin - United for life

16/09/2016

یک مربی خوب معمولی کم هوش میخواید، همین اقای برانکو.

Aidin - United for life

16/09/2016

اقا یک مشکلی من دارم با فیسبوک. سر خود یک سری کامنتها رو اسپم تشخیص میده و پاک میکنه.
مثلا تو نوتیفیکیشن میبینم کامنت گذاشته شده ولی هیچی نمیبینم تو کامنتها. راه حلی داره این مشکل؟

Aidin - United for life

Timeline photos 16/09/2016

1- هفته قبل توتو اسپرت حرف انداخته بود که دارمیان و خوزه مورینیو به تیپ و توپ هم زدن و دارمیان اینده ای در منچستر یونایتد نداره که دیشب خوزه با بازی دادن به دارمیان باعث شد زمستان تمام بشه و روسیاهی به توتو اسپرت بمونه.
2- فلینی بیچاره همیشه قربانی باخت میشه. ولی کسی تا حالا دقت کرده چقدر روخو بازیکن افتضاحی واسه ما بوده؟ دیشب هیچکدوم از 4 سانترش به مقصد نرسید. نه تکل موفق داشت نه دوئل هوایی موفق.
شما رو به چالش یافت روخو در صحنه گل هم دعوت میکنم.

Aidin - United for life

Timeline photos 16/09/2016

کمک داوری که این صحنه رو افساید نمیگیره یا تعمدی تو کارش هست یا باید به گاری ببندیش زمین شخم بزنی.

Aidin - United for life

16/09/2016

غمگینم. مثل ادمینی که هنوز نمیدونه درباره باخت تیمش چه تیتری بزنه.

Aidin - United for life

Timeline photos 15/09/2016

ترکیب بازی

Timeline photos 15/09/2016

امشب برای اولین بار در جامی به میدان میریم که کمتر از جامهای دیگر براش اهمیت قائلیم. ولی خوزه مورینیو اعلام کرده که یورولیگ رو جدی میگیره. هرچند واضح هست از چرخش تیم غافل نیست.
رونی بخاطر بازی کردن در تمام بازیهای ملی و باشگاه به هلند نرفته. به شاو و والنسیا هم استراحت داده شده. من بعید میدونم زلاتان از ابتدا بازی کنه و راشفورد در نوک حمله قرار میگیره.
خیلی کنجکاو هستم ترکیب خط میانی امشب رو ببینم. از مثلث خط میانی این فصل منچستریونایتد، رونی-پوگبا-فلینی هیچکدام هافبک صرف نیستند. درست است که در قیاس با دوره ون خال تیم موقعیتهای بسیار بیشتری خلق میکنه و خبری از بازیهایی با یک شوت در چارچوب نیست، ولی مشکل گلزنی همچنان بیداد میکنه چون امر دلیوری و انتقال درست انجام نمیشه.
وقتی جلو سیتی هررا به پست هافبک دفاعی اومد، تیم ریتم بهتری پیدا کرد. بنظرم ما نیاز به هافبکهای تخصصی داریم. بد نیست اگر امشب اشنایدرلین و هررا رو در هافبک دفاعی ببینیم و پوگبا رو پشت مهاجم. مارسیال،ممفیس و ماتا هم احتمالا در دو سمت بازی خواهند کرد.
امشب احتمالا، نه قطعا، میتونه نقطه عطفی باشه در تغییرات ترکیب منچستریونایتد. امیدوارم خوزه دست به ازمایش تازه ای بزنه و جواب مطلوبی در رسیدن به ترکیب ایده الش بگیره.

Aidin - United for life

Timeline photos 15/09/2016

بدون شرح....

Aidin - United for life

Timeline photos 15/09/2016

منچستریونایتد امروز در اولین بازیش در یورولیگ ساعت 21:30 دقیقه بوقت تهران و کابل با فاینورد در رتردام هلند بازی خواهد کرد.
متاسفانه امشب ساعت بازی برای من 3 صبح است و فردا عازم محل کار هستم. با عرض معذرت نمیتونم بازی رو پوشش بدم.

Aidin - United for life

Timeline photos 14/09/2016

خوزه مورینیو در تبلیغ ابجو مشهور هاینکن.
نوش سرمربی...

Aidin - United for life

Want your business to be the top-listed Gym/sports Facility in Tehran?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Videos (show all)

منچستریونایتد ۲۰۱۵/۱۶
گلزنی آنتوني مارسيال در اولین بازی خود برای #منچستر_یونایتد
valdes against hull city
این ویدئو مال سال 2011 هست که مسابقه ی پانتومیمه بین بازیکنای منچستر و اونز و گیگز باید جواب سوال رونی رو بدن!خیلیا قبلن...
ویدعوی تعویض اندرسون بخاطر مشکل تنفسیش!AoN
لس‌آنجلس گلکسی 0-7 منچستر یونایتد
guard of honor
کلیپ 5 گل برتر پل اسکولز؛

Website

Address

Tehran
Other Sports Venues & Stadiums in Tehran (show all)
Fans of bmx Fans of bmx
Tehran

باشگاه فرتاش باشگاه فرتاش
بزرگراه رسالت , خیابان امیر هدایتی (کرمان شمالی), کوچه ی خانعلی شرقی, پلاک 6
Tehran

Karate Academy Karate Academy
Tehran

آکــــــــــــادمی کــاراته | Karate Academy

Sport City Complex - شهر ورزش بوستان ولایت Sport City Complex - شهر ورزش بوستان ولایت
انتهای بزرگراه نواب، ابتدای بزرگراه تندگویان، بوستان ولایت (فرودگاه قلعه مرغی قدیم)، درب شماره چهار، شهر ورزش
Tehran

شهر ورزش بوستان ولایت؛ مجموعه ای بی نظیر و مجهز برای عل?

ارتش آبی ارتش آبی
Tehran

♥ استقلال کشتی عشق است یا رب ناخدایش باش ♥

360 GYM 360 GYM
360 Gym , Azadi Street , Safa St, Roshanaee St GHEYTARIEH
Tehran

As u see 360 GYM is a gym :) we make your body smile . and we take care of your body u dont need to take care of it anymore cuz we are professional. just spend some energy and driv...

کهکشـــــان ســــــرخ کهکشـــــان ســــــرخ
Tehran

کهکشـــــان ســــــرخ91 پرطرفـــــدارتــرین تیم اسیا

I Love Barça عشق بارسا I Love Barça عشق بارسا
Tehran

پیجی برا همه عاشقای بارسا

Arash mir esmaili table tennis academy Arash mir esmaili table tennis academy
مجیدیه/شانزده متری دوم/مجموعه ارش میر اسماعیلی
Tehran

با مربیگری علیرضا دلیل مجیدیه شمالی/خیابان شانزده متری دوم/مجموعه ورزشی ارش میر اسماعیلی

Javan Sport Club Javan Sport Club
جوان یک: نیاوران، نرسیده به چهارراه مژده، پلاک 336
Tehran, 19356

مجموعه های ورزشی، تناسب اندام و زیبایی جوان

باشگاه بدنسازی حسین رضا زاده (آتش نشانی) باشگاه بدنسازی حسین رضا زاده (آتش نشانی)
بزرگراه کاشانی/بعد از خیابان جنت آباد/خیابان شهید بهمنی نژاد/ایستگاه ۲۷ آتش نشانی
Tehran