77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika

Najbliższe siłownie i obiekty sportowe

Łódzki Klub Łucznictwa Tradycyjnego
Olimpijska

Może Ci się spodobać

Toxic Black

"Aura" spotyka się na zbiórkach w czwartki w hufcu na ul. Olimpijskiej!!!

Photos from 77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika's post 21/02/2024

nasza drużyna wspólnie z kadrą szczepu uczestniczyła w Dniu Myśli Braterskiej⚜️.
Porozmawialiśmy na temat patronów naszych drużyn, a na koniec odbyło się ognisko gdzie wspólnie śpiewaliśmy🔥.

Photos from 77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika's post 14/02/2024

Rada drużyny ciągle się rozwija i nigdy nie staje w miejscu💪💕. Wieści z poniedziałkowej i wtorkowej komisji stopni! Duma!

Photos from 77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika's post 11/02/2024

Weekend, rada drużyny spędziła na dobrej zabawie🤩.
Przy okazji zaplanowaliśmy dla naszych harcerzy super wydarzenia! O czym usłyszycie wkrótce🔥

Photos from 77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika's post 06/02/2024

Niedawno odbyły się warsztaty Namiestnictwa Starszoharcerskiego dla Rad drużyn😍.
Cała nasza Rada uczestniczyła w nich zdobywając nowe umiejętności.
Czekamy na kolejne podobne wartszaty!

17/01/2024

💕💕💕

Dzisiaj urodziny obchodzi Gosia, która jest przyboczną w 77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika

Photos from 77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika's post 14/01/2024

Cudowne wieści!
W ostatnim rozkazie hufca została mianowana nowa drużynowa naszej drużyny💕
Gratulujemy Lenie!🥳

11/01/2024

Nowy rok, nowe... składki!
Zachęcamy do wpłaty za cały rok z góry, warto mieć jedną sprawę z głowy na cały rok!

Photos from Hufiec ZHP Łódź-Polesie's post 04/01/2024
Photos from 77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika's post 24/12/2023

A oto relacja zdjęciowa z Aurowej Wigilii💕💕

24/12/2023

Wesołych świąt Bożego Narodzenia życzy rada Aury!💕
Odpocznijcie i naładujcie energię na nowy rok pełen kolejnych przygód!🤩

Photos from 77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika's post 26/11/2023

Wczoraj odbyły się Manewry Starszoharcerskie na starym poligonie Brus!
Na początku gry podzieleni na dwie drużyny, skupiliśmy się na ulepszaniu swojej bazy. To zadanie było utrudnione przez „wojskowe” patrole. W drugiej fazie gry, drużyny atakowały siebie nawzajem, aby zabrać flagę i tym zwyciężyć całą grę🤩.
Na koniec Manewrów mieliśmy szanse postrzelać do celów z replik broni krótkiej i długiej oraz poznać podstawy taktyki czarnej(CQB) gdzie uwalnialiśmy zakładnika z rąk porywaczy🔥!
Dodatkowo jeden z organizatorów tegorocznych manewrów był nasz zastępowy ćwik Jegor Brzezicki

Photos from 77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika's post 22/11/2023

🚨Komisja Stopni Instruktorskich🚨
Wczoraj nasza przyboczna Lena Woźniak, zamknęła próbę Przewodnikowską.
Gratulujemy👏🥳

19/11/2023

Najlepszego dla naszej przybocznej🥰🥳

Dzisiaj urodziny obchodzi druhna Lena, przyboczna w 77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika

Photos from 77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika's post 13/11/2023

11 listopada wzięliśmy udział w grze miejskiej🤩!
Nauczyliśmy się, jak tworzy się własne państwo, jakie cechy powinien posiadać przywódca i czy każdy z nas jest godny tronu!
Na koniec naszej trasy spotkaliśmy rycerzy.
Ten rajd napewno zapamiętamy na dłużej🔥!

Photos from 77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika's post 29/10/2023

Wczoraj odbyło się ognisko hallowenowe naszej drużyny!
Część obrzędowa była inspirowana obrzędem dziadów😯. Naszym zadaniem było osądzenie człowieka, który porzucił walkę o swój kraj w imieniu obrony swojej rodziny. Na koniec części obrzędowej, „Aura” zyskała nową przyboczną🤩. Gratulujemy i życzymy powodzenia na nowym stanowisku!
Na części nieoficjalnej mieliśmy czas na śpiewanie i jedzenie przygotowanych rzeczy!😍

Przypominamy, że najbliższa zbiórka w czwartek jest odwołana!

25/10/2023

Świetne wieści z KSI! Na pokładzie powitaliśmy dwie nowe instruktorki. Gratulujemy i życzymy, żeby był to tylko początek waszej przygody instruktorskiej!

20/10/2023

Zapraszamy na halloweenowe ognisko drużyny już 28.10 na ul Ciechowskiego o godz. 16! ❣️❣️
Przypominamy, że zbiórki odbywają się w każdy czwartek w godzinach 18-19.30 w hufcu na ul. Olimpijskiej!

Photos from 77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika's post 24/09/2023

Dla "Aury" niedziela była BARDZO pracowita!
Najpierw spotkaliśmy się na pierwszej w tym roku harcerskim zbiórce drużyny, podczas której każda grupa przeżyła rok życia typowego HSa!🤯 Potem odbyła się gra namiestnictwa, poprzez krótką podróż szukaliśmy swojego kierunku 🔥. A na koniec wzięliśmy udział w apelu hufca!
Za rok 2022/2023 "Aura" otrzymała miano srebrne z wyróżnieniem! To był świetny rok, lecz mamy nadzieję że następny będzie jeszcze lepszy!❤🥳
Do zobaczenia na następnej zbiórce - już w najbliższy wtorek💫

26/08/2023

Wczoraj przyboczna Aury ukończyła pomyślnie kurs drużynowych starszoharcerskich!❤

21/08/2023

Gratulujemy naszej przybocznej i trzymamy kciuki za kurs metodyczny!❤

Kursanci z naszego szczepu ukończyli kurs przewodnikowski! Gratulujemy!

Photos from 77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika's post 06/08/2023

W Tucznie spotkało nas jeszcze mnóstwo wspaniałych chwil, które zostaną w naszych sercach na zawsze ❤. Dziękujemy, że byliście z nami podczas poobozowej relacji zdjęciowej i do zobaczenia we wrześniu!

HSi organizowali również tegoroczny festiwal! Całą drużyną pracowaliśmy nad sceną, a kadra poprowadziła konkurs piosenki. Z "Peronem" Jamala HSi zdobyli wyróżnienie🔥

Photos from 77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika's post 05/08/2023

WĘDRÓWKA to dla wielu najlepsze wspomnienie obozowe. Chociaż w naszym przypadku mowa tutaj o dwóch wędrówkach!🤩

Pierwsza z nich wiodła trasą dookoła jeziora Tuczno. Podczas niej zwiedziliśmy m.in. cmentarz żydowski z XIX w.

Druga była zdecydowanie większym wyzwaniem, bo w tym roku zdecydowaliśmy się na nocną wędrówkę!💫🌙 Około godziny 2 wyruszyliśmy z bazy w stronę naszego celu - Drawieńskiego Parku Narodowego! Odpoczęliśmy tuż za nim, dzięki gościnie leśnika, w leśniczówce w Jeleniach. "Ciszę nocną" ogłosiliśmy około 6, a po odpoczynku i śniadaniu ruszyliśmy z powrotem do Parku! Wędrowaliśmy czerwonym szlakiem w Drawieńskim PN, który prowadził nas piękną, leśną ścieżką położoną nad malowniczymi jeziorami.

Nocna wędrówka była dla nas dużym wyzwaniem, lecz okazała się świetnym pomysłem! Podróżując nocą mieliśmy okazję zaobserwować nocne życie zwierząt, obejrzeć wschód słońca oraz budzący się do życia las. Dla wielu z nas wędrówka ta była idealnym polem do refleksji.

Photos from 77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika's post 31/07/2023

Dzięki naszej drużynowej na obóz przyjechały Laboratoria Przyszłości, by przeprowadzić dla nas zajęcia! HSi mieli okazję stworzyć własne projekty przy użyciu długopisów 3D, na własnej skórze przetestować technologię VR, czy otrzymać prezent wykonany na ich oczach przez drukarkę 3D!

Photos from 77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika's post 30/07/2023

Przygoda w Tucznie dobiegła końca... ale wyczekujcie relacji zdjęciowych z najważniejszych dni obozu!

A oto dzielna rada drużyny, która przez ostatnie trzy tygodnie dawała z siebie wszystko, by zapewnić HSom niezapomniany obóz! I jak najbardziej jej się to udało ❤

Photos from 77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika's post 26/07/2023

Ogniska w Tucznie❤🔥

25/07/2023

❤❤❤

Kilka dni temu pożegnaliśmy zuchy! Tak się prezentowaliśmy w pełnym składzie

Photos from 77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika's post 25/07/2023

Na ostatnich zajęciach graliśmy w laser games i rozmawialiśmy o sprzęcie wojskowym!

Photos from 77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika's post 19/07/2023

Aurowy masterchef w tym roku przerósł wszelkie oczekiwania... Zastęp męski zrobił nawet PIEROGI z nadzieniem z malin zebranych w pobliskim lesie 🤩. Oczywiście nie obyło się bez robienia karmelu na ognisku...

Photos from 77 Łódzka Drużyna Starszoharcerska "Aura" im. Jana „Ponurego” Piwnika's post 14/07/2023

Meldujemy się z planety Solaris! Pionierka skończona, pierwszy apel za nami!

Chcesz aby twoja firma była na górze listy Siłownia I Obiekt Sportowy w Łódź?
Kliknij tutaj, aby odebrać Sponsorowane Ogłoszenie.

Kategoria

Strona Internetowa

Adres

Ulica Olimpijska 9
94-043

Godziny Otwarcia

17:30 - 19:00

Inne Sport i rekreacja w Łódź (pokaż wszystkie)
Szkoła Pływania moviGO Szkoła Pływania moviGO
Pomorska 60/1U
Łódź, 91-408

Wierzymy, że niezależnie od tego skąd jesteś, co robisz, w co wierzysz i jak wyglądasz, w wodzie znajdziesz to czego szukasz. Właśnie dlatego zaprzyjaźniamy ludzi z wodą. To jest c...

Centrum Rozwoju Indywidualnego Centrum Rozwoju Indywidualnego
Rzgowska 247

Treningi w małych grupach lub 1x1 Indywidualne podejście do zawodnika

Inside Bjj Tv Inside Bjj Tv
Łódź, 90-132

Inside bjj tv to platforma szkoleniowa poświęcona Brazylijskiemu jiu jitsu. Każdy trenujący bez względu na stopień zaawansowania znajdzie tu usystematyzowany materiał dla siebie

Stajnia Reset Stajnia Reset
Liściasta 241
Łódź, 91-220

Snajper Szkolenia Strzeleckie Snajper Szkolenia Strzeleckie
Okopowa 70/106
Łódź, 91-850

!!! SNAJPER STRZELNICA !!! ZAJMUJEMY SIĘ ORGANIZUJEMY IMPREZ TAKICH JAK: -URODZINY -INTEGRACJA FI

Motoryka dla dzieci Motoryka dla dzieci
Ulica Łupkowa 6
Łódź, 91-527

Nowoczesne i kreatywne zajęcia sportowe dla Dzieci.

Fundacja Jagiełło Fundacja Jagiełło
Narutowicza 8/10
Łódź, 90-135

Fundacja Jagiełło w mieście Łodzi. W trosce o naszych obywateli i historię miasta.

Młody Widzew Łódź Chojny Młody Widzew Łódź Chojny
Orlik Stawy Jana 90/001
Łódź, 93-317

Oficjalna Szkółka Piłkarska Widzewa Łódź

ATENA Sails Mikołaj & Daniel Rejs Ku Marzeniom ATENA Sails Mikołaj & Daniel Rejs Ku Marzeniom
Łódź

Mamy 23 lata i płyniemy w rejs dookoła świata 🌎 💫 Jachtem żaglowym: s/y „WATER LILY” ⛵️ Płyń z Nami i obserwuj ✅ 📍START 1 paź 2024 📍

MPark  Łódź MPark Łódź
Łódź, 92-103

Mnóstwo wspaniałych atrakcji dla Twojego dziecka. Kącik dla najmłodszych, wielopoziomowy park atrakcji z przeszkodami, zjeżdżalnie, basen kulkowy, strefa ufo.

Serwis Rowerowy Szumirider Serwis Rowerowy Szumirider
Zielona 61
Łódź, 90-635

Oferujemy profesjonalny serwis amortyzatorów, damperów rowerowych, serwis i przegląd rowerów analogowych

Benzynowy Tata Benzynowy Tata
Łódź, 93-009

Benzynowy Tata to blog o samochodach, dzieciach, życiu, rodzinie, polityce, sporcie, byciu fit i by