Eland Project

Strona zajmuje się wędkarstwem sportowym, które jest moim hobby Sklep wędkarski

Photos from Eland Project's post 14/04/2024

Jeszcze dwa tygodnie i ... w końcu ruszę na moje "ukochane centkowane tygrysy", ale teraz cieszę się każdą chwilą spędzoną nad wodą. Szczególnie jak ryby fajnie współpracują, a ja cały czas doszkalam się w innych metodach.
Tym razem metoda i mieszanka:
Carpex MF Pellet 2mm Fruit Fish Mix + MVDE Method Fishmeal XT + waftersy VDE-Robinson.
60m i muszę delikatnie zarzucać, bo VDE-Robinson Tournament Distance Feeder TTX 3,90m do 120g - posiada taki dynamit, że koszyk mógłby z powodzeniem pokonać jeszcze raz taki dystans ;)
Do tego plecionka VDE-Robinson Pro Feeder X8 0,08mm + strzałówka z żyłki.
I kolejny dzień, w którym ładuje swoje akumulatory na kolejny tydzień ;)
To był dobry dzień

13/04/2024
Photos from Eland Project's post 13/04/2024

Halo Gostyń i okolice 📣📣
Zapraszamy Was na Dzień z Robinsonem do Kamy w Gostyniu, który mieści się na Osiedlu Gawrony 7.
Przygotowaliśmy dla Was moc atrakcji‼️
Zapraszamy 🙂👊🏻

Photos from Eland Project's post 04/04/2024

Kolejna propozycja od Robinson'a - pudełka z pianką EVA, które bardzo dobrze sprawdzą się na min. małe woblery i główki jigowe.
Ich niewielkie rozmiary sprawdzą się, szczególnie podczas pieszych wycieczek z wędką.
Pudełko z pianką EVA 14x9x2,5 cm
Pudełko z pianką EVA 20,5x14x3 cm

Photos from Eland Project's post 02/04/2024

Tym razem feederowo ;)
W lany poniedziałek, wykorzystałem chwilę czasu na wyskoczenie z metodą na pobliskie Łowisko Trzaskowo
Troszkę leszczyków połakomiło się na waftersy od Robinsona, a do koszyka poszła mieszanka - Carpex Method Feeder Pellet - Kukurydza, śr. 2mm + MVDE Expanda Protein 1kg
Kijek, który bardzo fajnie katapultował koszyk i pewnie trzymał zacięte ryby to NOWOŚĆ na 2024 rok - VDE-Robinson Competition Feeder CMX 3,60m up to 60g.
Do kija podpięty był VDE-Robinson Feeder Fighter FD 408. Całość naprawdę godna polecenia

Photos from Eland Project's post 24/03/2024

Kolejny wypad z matchem, za mną i coraz bardziej mi się to podoba 😉
Tym razem razem z ziemią i gliną, do wody poleciała mieszanka MVDE Breamo-Mix Black + Turbo + Coco Belge, a na haczyk zakładałem tylko pinkę.
Pogoda nie rozpieszczała, wiadomo w marcu, jak w … 🙂
Zastosowanie system QR VDE-Robinson bardzo fajnie usprawnia i poprawia komfort wędkowania.
To był dobry dzień :)

Photos from Eland Project's post 17/03/2024

Oj, jak ja się stęskniłem za spławikiem ;)
Dla mnie to taki "mały powrót" do dzieciństwa, czyli do metody, od której zacząłem swoją przygodę z wędkarstwem.
Tylko tym razem, sprzęt "trochę z innej półki" :)
VDE-Robinson Match TX4 i podpięty do tego Contest Match - czyli idealny duet, który dostarczył mi wiele frajdy z holowania ryb.
Jako, że był to wyjazd spontaniczny, to poszedłem na "łatwiznę" i gotowe zestawy zamówiłem w Sklep Wędkarski Leszcz , gorąco polecam!
Do wody przygotowałem mieszankę: MVDE Turbo + ziemia +glina + "mięsko".
To był genialny dzień, z mnóstwem złowionych ryb, które może wielkościowo nie powalały, ale było ich naprawdę sporo.
Jak zwykle Łowisko Trzaskowo okazało się dobrym wyborem, no i wróciłem do domu z naładowanym akumulatorem na cały tydzień :)

Photos from Eland Project's post 11/03/2024

Kilka dni temu…
Tym razem feeder, a w zasadzie method feeder 🙈🙉🙊😅
Do podajnika poszło:
MVDE Elite Pellet 3mm & MVDE Expanda Caramel.
Łowisko Trzaskowo 👌🏻👌🏻

Photos from Eland Project's post 02/03/2024

Rybomania, jak dla mnie, już od jakiegoś czasu trochę zatraciła wymiar targowy i stała się „targowiskiem”. Są również pozytywne strony tego wydarzenia 🙂
Fajnie, że w każdej edycji tej imprezy wystawiają się jednak pojedyncze, duże firmy. Dla mnie wyjątkowe jest to, że coraz więcej jest rękodzielników z swoimi 🍬🍬🙂
Obowiązkowo odwiedzam stoiska min. Angry Pikes, Mel Handmade Lures. Standardem jest również wizyta u Łukaszów w Fishing Store, którzy są dystrybutorem min. Geoff”a, BKK”a, Headbanger’a. Na stoisko JMC dla samego Jacka - zawsze🙂 a dodatkowo znajdziecie tam fajne propozycje spinningowe.
W tym roku wybrałem również kilka mega ciekawych propozycji z Murky Baits i Buldożer JC 👌🏻
Rybomania, to dla mnie przede wszystkim możliwość spotkania pozytywnie wędkarsko zakręconych ludzi 🙂👊🏻
Niestety nie zawsze jest czas by dłużej pogadać lub choćby zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie 😉
Teraz z wielką niecierpliwością będę wyczekiwał majówki, by sprawdzić w „boju” nowe baity 🎣🙂

25/02/2024

Przy nagrywaniu tego materiału, umierałem kilka razy - oczywiście ze śmiechu xD
Link znajdziecie w komentarzu.
Z takim towarzystwem, takie wyprawy nabierają innego wymiaru :)

Photos from Eland Project's post 31/01/2024

Przed każdym rozpoczynającym się sezonem, a w zasadzie po nim, zawsze robię przegląd sprzętu. Szczególnie jeśli wybieracie się na szwedzkie szkiery, Rugię - czyli wszędzie tam gdzie łowimy w zasolonej wodzie. Jest to nieodzowne, jeśli chcemy by nasze „kręcioły” sprawnie działały i służyły nam latami. I jak co roku swoje multiki odsyłam do andrzejowego SPA. Szczerze Wam polecam Andrzej Przybytek - pełen profesjonalizm, rzetelność 👌🏻👌🏻

Photos from Eland Project's post 15/01/2024

To był niesamowity wyjazd pod wieloma względami.
Po pierwsze; pierwszy w roku. Po drugie, pierwszy raz z Marcinem. Po trzecie; aura – zimowa, czy pogoda nie spłata nam figla? Po czwarte; czy koncepcje małych przynęt sprawdzą się? Bo tak jeszcze niedawno znajomi łowili piękne ryby. Po piąte; czy nowy Sniper w wersji suspending jest dobrze wyważony i czy ma wymaganą pracę. No i czy uda mi się fajnie rozpocząć sezon?
Wyjazd jeszcze w nocy, tak by zdążyć na poranek nad wodą. Jednak pogoda miała inne plany. Śnieżyca i mocny wiatr, który tworzył na kałużach niezłe fale, skutecznie uniemożliwił nam wypłynięcie. Zawijamy się na kwaterę i tam szykujemy się na kolejny dzień.
Jeszcze po ciemku pakujemy sprzęt do auta, w którym jak się okazuje zamarzły zamki. Mieliśmy mały problem, ale szybko udało się go rozwiązać. Na slipie okazuje się że i silnik od łodzi pokonał lodowaty wiat+opady śniegu+minusowa temperatura. Po około 2 godzinach wypływamy.
Rzucam do wody dosłownie wszystko co mam, od małych softbaitów po te większe, jerki różnych kolorów i o różnej pływalności, żelastwo i inne twarde przynęty, w tym twitche.
Ten dzień kończę na 0, z jednym uderzeniem w jerka. Marcin wyciąga 3 ryby, a największa to 94cm piękność. Ciągle szukamy ryb w różnych partiach wody. Generalnie mamy koncept na jutrzejszy – ostatni dzień.
Sobota. Wypływamy bez dodatkowych przygód. Choć po dopłynięciu na miejscówkę, mój kompan musi cały się przebrać w zapasowy komplet ciuchów. Wiat w porywach do 57 km/h nie ułatwia.
Zdecydowanie najlepiej sprawdzają się w tym momencie twarde przynęty. Wychodzi lekko słońce i do wody wrzucam jerka, który swoim kolorem odbija światło, tzw. efekt lusterka. I po chwili udaje mi się wyciągnąć rybę około 70cm. Chwilę później 20 cm softbait skusił rybę +80cm (nie mierzymy).
Nie będę Wam pisał o swoich nowych rytuałach xD , ale to zadziałało :)
Po jakimś czasie na jerka, z przebojami doholowuję z dużą pomocą Marcina piękną 103-kę. Co za zdecydowany atak. Jednak Big Mama do 100g, to nie kijek, który by uległ, mimo tak zdecydowanego uderzenia w prowadzoną przynętę.
Następnie mój kompan wyciąga rybę blisko metra, a następnie udaje mi się przechytrzyć na 23cm łamańca śliczną madame, która mierzyła 106 cm.
Wracamy po ciemku, mokrzy, ale szczęśliwi.
Fantastycznie rozpocząłem ten rok :)
Wzór testowanej przynęty spisał się bardzo dobrze. W dalszym ciągu sprawdzam nowe-testowe fluorocarbony, które spisują się bez zarzutu.
Nie zadziałały softbaity mniejsze niż 20cm, zdecydowanie lepiej ryby reagowały na przynęty twarde – tak ogólnie. Istotne były również pauzy.
Ryby jeszcze nie „spasione”, tak jakby jeszcze dawały sobie czas na wielkie obżarstwo.
Fantastyczny czas w doborowym towarzystwie – czego chcieć więcej?
I jeszcze wielkie podziękowania dla mojej wspaniałej żony, która niewątpliwie miała ogromny udział w końcowym sukcesie :)
Zestawy, które używałem:
Robinson Diaflex Zander Spin 2.05 do 28g + Robinson Yakuzo 259
Robinson City Liner Pro Cast do 70g + Robinson Scoot
Robinson Big Mama 198cm do 100g + Shimano Curado 201 (jerki)
Robinson Big Mama 240cm do 170g + Shimano Tranx 301 (Softbaity + duże twarde przynęty)

23/12/2023

Moi drodzy,
życzę Wam cudownych, zdrowych i niezapomnianych 🎄Świąt Bożego Narodzenia 🎄 oraz szczęśliwości moc w Nowym 2024 Roku 🙂

Photos from Eland Project's post 27/11/2023

Nie wytrzymałem... ;)
Niedawno miałem okazję przetestować nad wodą nowy feederowy patyk VDE-Robinson Tournament Distance Feeder TTX 3,6m 120g :)
Odległość na jakiej łowiłem to 50 m, jednak zapas mocy wyrzutowej tego kija jest o wiele większy. Przy mocnym naładowaniu wędki + ciężarek typu bullet 60, długość rzutu wyniosła 112m!!
TTX urzekł mnie przede wszystkim swoją niską wagą, dużym zapasem mocy i przy tym wszystkim jest bardzo czuły. Sygnalizacja brań w połączeniu z plecionką VDE-Robinson Pro Feeder X8 0,08mm - genialna!!!
Na Trzaskowo - obowiązkowo - Turbo Black VDE, i choć ryby nie chciały za bardzo współpracować (dzień wcześniej był mocny spadek temperatury), to coś tam udało się wydłubać ;)

20/11/2023

Wczorajsza pogoda była tak samo kapryśna jak ryby 😉 jedno trącenie przynęty przez esoxa, jedne delikatne przytrzymanie przynęty i to by było na tyle…
ale najważniejsze, że na rybach i w doborowym towarzystwie 🙂🎣👊🏻

Photos from Eland Project's post 14/11/2023

okoniowo...
kilka fotek z września, które gdzieś w czeluściach kompa utknęły ;)
W głównych rolach:
Robinson Minnow 7 cm
Robinson Mikrus, Wasabi

Photos from Eland Project's post 17/10/2023

W ostatnią niedzielę miałem przyjemność gościć na zawodach spinningowych, organizowanych przez ekspert-sklep.pl.
Moja rolą na tych zawodach było zapoznanie uczestników ze spinningowym asortymentem firmy ROBINSON EUROPE (min.: Big Mama, Diaflex Speeder, City Liner, Toshido, River Master, Harami, Yoshida, Tactica, Scoot, przynęty sztuczne, podbieraki i inne akcesoria) oraz nauka posługiwania się wędką z pazurem. Niektórzy ze startujących, po raz pierwszy w swoim wędkarskim życiu mieli sposobność porzucania zestawami baitcastingowymi. I powiem szczerze, radzili sobie znakomicie – 0 bród!!
Był to dla mnie fantastyczny czas, spędzony z mega fajnymi ludźmi.
I jeszcze raz bardzo dziękuje Andrzejowi za zaproszenie.

Photos from Eland Project's post 17/09/2023

P... 4 cm
Już rok temu Piotrek zapraszał mnie do siebie na eliminacje do zawodów Catch With Care Sportfish Masters, ale byłem w Danii i obiecałem, że w następnym roku wystartujemy 🙂
Adventure Robinson Team – Piotr, Janek i ja
Po przylocie, nst dnia na początek wizyta w Söder Sportfiske – wpadło kilka cukiereczków, a potem ruszamy na trening. Tego dnia ryby ewidentnie nie chciały współpracować – łapiemy 2 małe ryby.
Kolejny dzień, w pełnej obsadzie, zmieniamy na inną część szkierów i tam próbujemy poszukać ryb. Trening wypada mocno obiecująco, kilka nietrafionych wyjść esox'ów do przynęt (celowo odpuszczamy te miejsca i nie ponawiamy rzutów), kilka złowionych ryb, ładne łuki pod nami – wszystko to napawa nas optymizmem.
Zawody
„Piękna” słoneczna pogoda. Wpływamy na wczorajsze mety i nic … - brak jakichkolwiek oznak żerowania ryb. Szybko zmieniamy miejsca i po chwili łapiemy miarowe 3 ryby, które lokują nas w czołówce stawki. Wszystko na łódce mamy przygotowane, role ustalone. Ja na środku – podbieram ryby chłopakom i obławiam wodę, a kompani łowią „do brzegu”, i ta strefa wody przynosi nam wszystkie złowione ryby, a było ich około 20-tu. Na dwie godziny przed końcem zawodów jesteśmy na 5-ym miejscu i brakuje nam kilkanaście cm do awansu (pierwsze cztery ekipy przechodzą do półfinału). Piotr doławia fajną blisko 80 cm rybę, Janek poprawia naszą najmniejszą, punktowaną rybę i teoretycznie...
Ja łowię jedną miarową rybę, która z impetem uderzyła w 18cm Longinusa, którego obsługuję City Linerem do 100g, natomiast Piotr – cały dzień macha Big Mamą do 170g. I napiszę nieskromnie; jego pochwały co do kija sprawiły mi ogromną frajdę i utwierdziły mnie jeszcze bardziej w przekonaniu, że ten kij ma duszę i jest zaj...m narzędziem do łowienia pajków.
A w praktyce zabrakło nam, p... 4 cm.
Fanie było zostawić za sobą kilka ekip szwedzkich przewodników, ale niedosyt pozostał.

To było dla mnie fantastyczne doświadczenie, a łowienie razem z Piotrem – bezcenne.
Wbijajcie do niego na Adventure, bo znajdziecie tam ogrom wiedzy baitcastingowej.
Janek -syn Piotra, wielki szacun za umiejętności, wolę walki i ogrom wiedzy, którą posiadasz mimo tak młodego wieku.
Bardzo dziękuję firmie ROBINSON EUROPE za wsparcie w uczestniczeniu w tych zawodach.
Za rok wracamy

Photos from Eland Project's post 08/09/2023

Byłem w raju 🎣🤣😅

Photos from Eland Project's post 27/08/2023

Tym razem twitche mocno ignorowane przez esox'y, ale od czego jest Longinus ;)

Photos from Eland Project's post 22/08/2023

Czasami ciężko jest odpowiednio wykadrować, gdy drugą ręką holuje się te centkowane wariaty ;)

Photos from Eland Project's post 30/07/2023

Jakiś czas temu...
Kolejna porcja nauki na genialnym łowisku Maślanka :)
Tym razem na tapetę wjechał: pellet waggler i sinking bomb.
I to ta druga technika okazała się strzałem w dziesiątkę. Kilka fantastycznych brań z toni, a zdecydowana większość zacięć odbywała się gdy zestaw leżał już na dnie.
Do wody strzelałem:

Żyłka Robinson Pro Feeder
Robinson Feeder Fighter FD 308
VDE-Robinson Method Feeder TX3 3,3m

To był genialny dzień, kilkadziesiąt złowionych karpi, pogłębienie „feederowej wiedzy” i znakomite towarzystwo.
Czego trzeba więcej?

Photos from Eland Project's post 24/07/2023

To był naprawdę mega dzień 🎣
Cały czas kombinowałem z przynętami, jak dobrać się do 🐊🐊
Sprawdzone baity nie odalały, ale od czego są twitche 😉
Do wody poleciał Robinson Minnow 12 cm w kolorze CL. Przy tak trąconej wodzie i przejrzystości sięgającej 1 metra, to był 🎯 w 10-kę 🙂
Ryby atakowały woblery podczas pauzy po krótkich sekwencjach odjazdów Minnowa.
Zestaw:
Robinson Diaflex Speeder Zander 2,05m 7-28g
Robinson Harami 3010
Robinson Phantom Prime 0,14

To był dobry dzień, w którym udało się przechytrzyć kilka esox”ów i oczywiście c&r

20/07/2023

Twitching or twitching 🤔😉
Robinson Minnow 🎣👌🏻

01/07/2023

I tak dobiegł końca Dzień z Robinsonem w Centrum Wędkarstwa Poznań
Jeszcze raz bardzo Wszystkim dziękuje za spotkanie i całej ekipie z sklepu za gościnę 🙂🤣
To był dobry dzień 🙂

Photos from Eland Project's post 01/07/2023

Hallo Poznań i okolice 📣📣
W dniu dzisiejszym zapraszamy serdecznie na Dzień z Robinsonem do Centrum Wędkarstwa Poznań ‼️
Czekają na Was moc atrakcji, nowości od Marcela oraz loteria paragonowa 📣🙂👊🏻

Photos from Eland Project's post 24/06/2023

To był trudny wyjazd, ale wracamy z ogromnym bagażem 🙂
Bo oprócz nagrywania materiałów dla ROBINSON EUROPE , to był to również czas testowania produktów, które w dużej części sprawdziły się nam znakomicie i tylko czekać, jak tylko pojawią się w ofercie.
Pływaliśmy na dwie łódki, ryb było jak na lekarstwo, ale obrana przez nas taktyka, nasz upór, determinacja i wiara dała tylko naszej łódce 6 esoxów w przedziale 100-106cm.
Jedną z największych, bo 104 cm rybę złapał mój towarzysz z łódki Kuba. Jeszcze raz wielkie graty 👏🏻👏🏻 i bardzo dziękuje Tobie za fantastycznie spędzony czas 🙂👊🏻
106cm zameldowała się na zestawie Marcinowi, który pod naszym okiem stawiał swoje pierwsze kroki w baitcasting’u 💪🏻🎣
Jak zwykle wędki z serii Big Mamy Pro Casting pokazały swój wielki potencjał, co zobaczycie na kanale YT Robinson Europa 👌🏻👌🏻
A dla mnie wielką nagrodą są bardzo pochlebne opinie o tych wędkach, które zaprojektowałem - wszystkich osób, które użytkowany je podczas tego wyjazdu. I uwierzcie mi, że przynęty 260 gramowe - nie robiły na tych kijach wrażenia 💪🏻💪🏻👌🏻🎣
Jeszcze raz bardzo dziękuje Firmie za możliwość brania udziału w takich projektach, kompanom za fajny klimat iLookmania za mega szczęśliwy amulet 🙂

Photos from Eland Project's post 19/06/2023

To był naprawdę trudny dzień 🙂
Ryby mocno wypracowane, bardzo mało odprowadzeń i ataków ryb w nasze przynęty, ale od czego jest szczęśliwy amulet od Lookmania 🙂
Big Mama Cast - to wędki, które ogarniają przynęty od 38 do 290g i nimi najczęściej łowie 💪🏻🎣👌🏻

Photos from Eland Project's post 18/06/2023

Nie ma miękkiej gry 😉🎣😅💪🏻

Chcesz aby twoja firma była na górze listy Siłownia I Obiekt Sportowy w Poznan?
Kliknij tutaj, aby odebrać Sponsorowane Ogłoszenie.