Bombon

Największy w Rybniku sklep z żelkami na wagę.

U nas znajdziecie mega kable, kwaśne rekiny, żaby w cukrze, jajka sadzone, miętowe delfiny, żelki o smaku coli i kawy, gumy arbuzowe, piłki tenisa, słodkie pianki kolorowe i pyszne owocowe lizaki.

Photos from Bombon's post 23/09/2024

Oto rozstrzygnięcie naszego konkursu Wakacyjnej Historii Lizaka🍭
I miejsce zdobywa Pani Anita Adamska Smyczek za wspaniałą historię lizaka napisana wierszem. Otrzymuje Pani od nas leżak Bombona, zestaw cukierków ręcznie ciachanych oraz bon o wartości 100 zł na zakupy w naszym sklepie;
II miejsce zajmuje Pani Marta rbk
III miejsce Pani Dagmara Panfil i otrzymują Panie od nas bon o wartości 100 zł oraz naszą bombonową smycz;
IV miejsce zajmuje Borys Wojciechowski oraz V miejsce Filip z Wiktorią i otrzymujecie bon o wartości 50 zł oraz nasze ręcznie robione cukiereczki.
Chcielibyśmy wyróżnić Monikę Sośniak oraz Małą Kasię za udział w naszym konkursie. Zapraszamy do naszego sklepu po nagrody niespodzianki. Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymują oczywiście nasze pyszne lizaczki 🍭🍭🍭 Dziękujemy Wam, że nasze lizaki spędziły z Wami super czas podczas wakacji🩷🩷🩷
Po nagrody prosimy zgłaszać się od najbliższej środy.

22/09/2024

Kochani zapowiada się piękna niedziela ☀️Jeśli nie macie planów na dzisiejsze popołudnie to serdecznie zapraszamy na ostatnie tego lata Warsztaty Majstrowania Lizaka! Cały dochód z dzisiejszych warsztatów przeznaczymy na pomoc osobom dotkniętym powodziom ❤️ Zapraszamy do zapisów ! Tel 731071180 lub bezpośrednio w naszym sklepie. Warsztaty odbędą się dziś o godz. 18.00

19/09/2024

Już w najbliższą sobotę o godzinie 15.00 zapraszamy na Rybnicki stadion.
Kochani… widzimy jak ważna jest teraz nasza pomoc osobom, które dotknęła ostatnia powódź. My też chcemy pomóc!!!! Dlatego cały dochód ze sprzedaży naszych słodkości podczas tego wydarzenia, wpłacimy na konto fundacji Razem dla Was, która przekazuje środki bezpośrednio do miast, które najbardziej ucierpiały podczas powodzi 🩷

Dodatkowo, już teraz serdecznie zapraszamy na niedzielne warsztaty Majstrowania Lizaka 🍭 Również z tych warsztatów, przekażemy cały dochód na konto fundacji!
Warsztaty wyjątkowo odbędą się o godz. 18.00!
Zapraszamy do zapisów!

ZIELONO-CZARNE POŻEGNANIE LATA ☀️

Żegnamy lato piłkarskimi emocjami i nie tylko! Wpadnijcie na nasze sobotnie spotkanie z Decorem Bełk i weźcie ze sobą swoje rodziny!

Gwarantujemy nie tylko sportową rywalizację na boisku, ale także wiele atrakcji na trybunach. Czekać będą:
🍔 strefa gastronomiczna Szeryf Gastro
🍭 Bombon i ich słodycze
🏎 sportowe samochody DankyCars: Mustang GT i BMW M4 Competition
🍦 lody Manufaktura Rybnickich lodów rzemieślniczych
🎡 dmuchańce
🍿 popcorn
🍧 wata cukrowa

Do zobaczenia w sobotę, 21 września! Pierwszy gwizdek spotkania o godzinie 15:00. Widzimy się na Gliwickiej 72! 👋

Photos from Bombon's post 18/09/2024

Kochani, dziękujemy za udział w konkursie Historią Wakacyjną Lizaka🍭🩷 obrady wciąż trwają… bądźcie cierpliwi - ogłoszenie wyników nastąpi już w najbliższy poniedziałek. ❤️

13/09/2024

Już dziś o godzinie 18.00, serdecznie zapraszamy do Domu Dom Kultury w Rybniku-Niedobczycach. Odbędzie się tam pokaz filmów o bieganiu. Wstęp na to wydarzenie jest bezpłatny.
Będziemy tam z naszym Bombonowym stoiskiem🍭🍭🍭
Do zobaczenia !

Już w piątek Ultra wieczór - Pokaz filmu KARAKORUN - pomagamy Poli postawić pierwszy krok!

Na to wyjątkowe wydarzenie wstęp jest bezpłatny jednak będziemy zbierać cegiełki na leczenie Poli!

Zapraszamy serdecznie!

29/08/2024

Wakacyjna Historia lizaka - ostatnie dni wakacji! Dziś dużo było pięknych widoków na Mont Blanc. Ta góra jest przepiękna🏔️ Patrzyliśmy na nią i podziwialiśmy z kilku miejsc, do których dojechaliśmy kolejką lub doszlismy. Piesze wędrówki są super bo można wypatrzyć rzeczy których w samochodzie nie można - my wypatrzyliśmy świstaki🐻 patrząc na prognozy, jutro zapowiada się kolejny słoneczny dzień, chociaż to góry więc pogoda może spłatać figla🍭🏔️🩷

28/08/2024

Ostatnie dni Historii Wakacyjnej Bombonowego Lizaka🍭 Jest środa. Z okolic jeziora Annecy przyjechaliśmy do miejscowości Chamonix. Miasto to leży u podnóża szczytu Mont Blanc. Te góry zapierają dech w piersiach kiedy jest się tak blisko nich. Mont Blanc to najwyższy szczyt Alp i zachodniej Europy, wznoszący się na wysokość 4 808,7 m n.p.m. „Mont Blanc” oznacza „Białą Górę” w języku francuskim, co odnosi się do wiecznego śniegu i lodu pokrywającego jego wierzchołek. Góra początkowo nazywana była „Dachem Europy”. Dziś rozstawiliśmy nasz namiot na polu kempingowym i odwiedziliśmy centrum Chamonix. Jest tutaj bardzo wielu biegaczy z całego świata ponieważ rozpoczął się jeden z najtrudniejszych wyścigów górskich na świecie, o nazwie UTMB (Ultra-Trail du Mont-Blanc), ale o tym jutro.

27/08/2024

Ostatnie dni Wakacyjnej Historii Lizaka 🍭🍭jesteśmy we Francji, blisko jeziora Annecy⛵️🐟🏔️ Dziś spędziliśmy cały dzień nad wodą, najpierw przy basenie, a potem nad jeziorem. Wieczorem spacer po miasteczku Annecy, kolacja na kempingu i kładziemy się spać. Jutro ruszamy pod szczyt Mont Blanc do miejscowości Chamonix🏔️⛰️

23/08/2024

Wakacyjna Historia Lizaka trwa! Pozostało już niewiele czasu aby wziąć udział w naszym konkursie🍭🍭🍭 zapraszamy do zabawy. Opisz przygody lizaka w 5 kolejnych dniach oznaczając nasz sklep w poście. Do wygrania super nagrody🍭

21/08/2024

Zapraszamy na najbliższe warsztaty Majstrowania Lizaka 🍭🍭🍭 Niedziela, 25-go sierpnia o godzinie 16.00. Istnieje możliwość zapisów - w naszym sklepie lub telefonicznie 731071180. Serdecznie zapraszamy 🩷🍭🩷🍭

18/08/2024

Zapowiada się ładny dzień! Jeśli nie macie planów na dzisiejsze późne popołudnie, to serdecznie zapraszamy na warsztaty Majstrowania Lizaka do sklepu . Dzisiaj wyjątkowo warsztaty odbędę się troszkę później bo o godz. 18.00. Zapisów można dokonać bezpośrednio w naszym sklepie lub telefonicznie 731071180. Koszt warsztatów to 25 zł od osoby. Serdecznie zapraszamy 🍭🍭🍭

14/08/2024

Wczorajsze warsztaty wyjazdowe w Dom Kultury Boguszowice🍭 Dziękujemy🩷

08/08/2024

Wiele osób pytało nas o najbliższe warsztaty Majstrowania Lizaka! Spieszymy Was powiadomić, że po krótkiej przerwie wracamy do Was z warsztatami otwartymi. Już w najbliższą niedzielę będziecie mogli stworzyć swojego lizaka🍭 serdecznie zapraszamy o godz. 17.00 do sklepu Bombon🍭 Zapisy oraz szczegóły tel. 731801107

09/07/2024

Historia Wakacyjna lizaka - dzień 5 🍭🍭🍭🍭🍭 dobrze, że ten dzień się kończy… wczorajszej nocy i mnie dopadła choroba. Ciężko było wstać i przetrwać ten dzień. Jakoś się udało! Po pracy chwila z książką i mecz! Niestety do końca nie dotrwałyśmy…. Zzzzzzz….

08/07/2024

Historia wakacyjna lizaka na Mazurach- dzień 4 🍭🍭🍭🍭 Dzisiaj był słoneczny, ciepły dzień. Mała Kasia jest już zdrowa 🩷 Dzisiaj po pracy wybraliśmy się na ryby 🐠 My nie łowiłyśmy tylko nasi znajomi. Wiemy, że wędkowanie jest teraz popularne i często chłopcy spędzają na wędkowaniu wolny czas. Pozdrawiamy przy tej okazji wędkarza Antka♥️ wracamy bez rybki ale spacer nad kanał dobrze nam zrobił przed spaniem. Zzzzzzzz

07/07/2024

Historia Wakacyjna Lizaka na Mazurach - dzień 3 🍭🍭🍭 To był ciężki dzień po ciężkiej nocy… Mała Kasia się rozchorowała… od 2 do 8 rano nie spałyśmy. I tak była bardzo dzielna🩷 Do godz. 15.00 w Wilkasach było pochmurnie. Do południa padało☂️☔️⛱️🌂Jak spędzacie czas kiedy nie możecie być na dworze. My ostatnio lubimy rozwiązywać krzyżówki. Choć jest przed 21.00 jesteśmy już w łóżku. Czy da się odespać nieprzespaną nockę ? Mamy nadzieję, że tak…

06/07/2024

Historia Wakacyjna Lizaka na Mazurach - dzień 2🍭🍭 Dzisiaj było ciepło. Rano wybraliśmy się na plażę. Graliśmy w rummikuba i odwiedziliśmy plac zabaw. Potem były lody i powrót do domku aby zdążyć do pracy. Dzisiaj było dużo głodnych klientów. Mała Kasia bardzo nam pomaga 🩷 To super, że uczy się odpowiedzialności ale najfajniejsze jest to, że tak wielu ciekawych ludzi poznaje. Po pracy byliśmy jeszcze w Giżycku na lodach. Dzisiaj był bardzo intensywny dzień!Kładziemy się spać aby naładować baterie na jutrzejszy dzień!

05/07/2024

Wakacyjna historia Lizaka na Mazurach - dzień 1 🍭 wczoraj późnym wieczorem dotarliśmy z lizakiem… a raczej walizką lizaków do Wilkas. Nasze lizaki już tutaj były! Dokładnie rok temu🍭🐠🛶 Tym razem znowu przyjechaliśmy pomóc w wyjątkowym miejscu - restauracji regionalnej Agromargot. Czujemy się tutaj jak w domu🩷 Dziś było późne śniadanie, spacer do portu i zaznajomienie się z nowymi zasadami w kuchni. Jedyne co tutaj się nie zmienia to jedzenie 🍴Mogą budować nowoczesne apartamenty, nowe place zabaw, galerie…. A jedzenie zawsze jest tutaj pyszne i co ważne regionalne!!! Mała Kasia od wczoraj pytała o buraczki… dziś je zjadła… z najpyszniejszym w okolicy kartaczem! Jutro zapowiada się piękny, słoneczny dzień, więc kładziemy się spać aby jutro zaraz po śniadaniu spędzić kilka chwil przed pracą nad wodą 🍭🩷 🌾🐟🌲⛵️

27/06/2024

Wakacyjna Historia Lizaka- dzień 5 🍭🍭🍭🍭🍭
To nasz ostatni dzień w Austrii. Z samego rana wybralismy się do miasteczka St. Wolfgang aby kupić upominki. Mamy mały prezent dla dziewczyn pracujących w Bombonie oraz dla samego Bombona ;) jutro zdradzimy Wam więcej szczegółów. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Bad Ischl - tutaj znajduje Kaiservilla, która była letnią rezydencją cesarza Franciszka Józefa I i cesarzowej Elżbiety Austrii, znanej jako Sisi. Przed wyjazdem zatrzymaliśmy się na pysznym ciastku, pożegnaliśmy jezioro i ruszyliśmy w drogę do domu. Do zobaczenia jutro w Bombonie🩷🍭💗

26/06/2024

Wakacyjna Historia Lizaka- Dzień Czwarty 🍭🍭🍭🍭 Dziś nasz lizak sporo zobaczył. Ze szczytu, na który wjechaliśmy kolejka mogliśmy podziwiać lodowiec Dachstein. U podnóża gór leży cudne jezioro Gosausee po którym pływaliśmy łódeczka. Wisienka na torcie była wycieczka do miejscowości Hallstatt. Miasteczko jest tak piękne, że zostało wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO, a w Chinach wybudowano jego replikę. Budowa kopii miasteczka pochłonęła 940 mln dolarów! 😵‍💫 Choć troszkę straszyli nas pogodą, ona nadal nam dopisuje💗

25/06/2024

Wakacyjna Historia Lizaka - Dzień Trzeci 🍭🍭🐟Dziś zdobyliśmy górę Schafberg⛰️🍭Na wznoszący się wysoko ponad jeziorem Wolfgangsee i miasteczkiem St. Wolfgang szczyt, sięgający wysokości 1783 m n.p.m., kursuje już od 130 lat wąskotorowa kolej zębata SchafbergBahn. Popołudnie spędziliśmy pływając z naszym lizakiem- stateczkiem po jeziorze ⛴️🐟Dziś zamoczyliśmy jedynie stopy w wodzie, jednak jutro planujemy kąpiel w jeziorze🏊‍♂️

24/06/2024

Wakacyjna Historia Lizaka -Dzień Drugi🍭🍭Z Chorzowa nasz lizak trafił do Salzburga. To tutaj urodził się Wolfgang Amadeus Mozart. Dziś sporo podróżował samochodem. Pada z nóg… a raczej z patyka ;) ale widoki rekompensują zmęczenie. Szmaragdowe jeziora otaczane są górami… Jeśli ktoś kocha bardziej morze niż góry… to tutaj może zmienić zdanie. O każdej porze dnia góry jakby są inne⛰️ Światło, które na nie pada zmienia ich charakter ale zawsze budzą zachwyt♥️Jutro nastawiamy się na odpoczynek!

23/06/2024

Historia Wakacyjna Lizaka- Dzień Pierwszy! Nasz lizak był na wyjątkowym koncercie! 200.000 osób w jednym miejscu to magiczne przeżycie! Było pięknie! Dziękujemy

21/06/2024

Jutro pierwszy Dzień Wakacji😁 Wielu z Was wyjedzie na kolonie, obozy, pod namiot, z rodzicami nad morze lub w góry 🌊⛰️🌤️
Będziemy tęsknić za Wami i chcielibyśmy poznać Wasze wakacyjne historie🏝😎☀️ Nie chcemy też dać Wam zapomnieć o nas! W związku z tym ogłaszamy powtórnie konkurs na wakacyjną historię lizaka🍭🍭🍭 z super nagrodami💰
Zasady konkursu są następujące:
Po pierwsze - trzeba króciutko opisać Wasz wakacyjny dzień. W kilku zdaniach napiszcie co danego dnia robiliście. Byliście na rowerze, motorem, samolotem nad morzem, jeziorem, bawiliście się na trawie, boisku lub byliście u Babci na pierogach, mielonych z ziemniaczkami lub cały dzień leniuchowaliście w domu.
Po drugie - udostępnijcie pod tym krótkim opowiadaniem zdjęcie, na którym będzie nasz bombonowy lizaczek z Wami lub tez bez Was. Możecie zrobić zdjęcie pod wieżą Eifla, Pałacem Kultury, w Łazienkach, przy basenie, na hamaku, biwaku, w stawie, trawie czy Gibraltarze ;) ważne jest aby na zdjeciu znalazł się nasz lizak - to w końcu jego historia 🍭
Po trzecie - oznaczcie nas na zdjęciu
Po czwarte - róbcie to przez kolejnych 5 dni tak aby powstała, krótka wakacyjna historia lizaka🍭😎🏝🍬
Konkurs trwał będzie do 31-go sierpnia.
Spośród Waszych historii wyłonimy zwycięzcę Wakacyjnej Historii Lizaka, a osoba ta otrzyma- nasz bombonowy leżak plażowy, zestaw cukierków oraz bon o wartości 100 zł na nasze słodkości. Za drugie i trzecie miejsce czekać będą bony o wartości 100 zł, smycz do kluczy z naszym logo. Miejsce czwarte oraz piąte wygrywa bon o wartości 50 zł oraz nasze ręcznie ciachane cukiereczki. Na wszystkich uczestników konkursu czekać będą wyjątkowe lizaki 🍭🍬🍭🍬
Zapraszamy do zabawy 🍭😎🏝

Chcesz aby twoja firma była na górze listy Sklep w Rybnik?
Kliknij tutaj, aby odebrać Sponsorowane Ogłoszenie.

Strona Internetowa

Piątek 10:00 - 18:00
Sobota 10:00 - 18:00
Niedziela 10:00 - 18:00

Inne Sklepy ze słodyczami w Rybnik (pokaż wszystkie)