Stowarzyszenie Uskrzydleni

Dane kontaktowe, mapa i wskazówki, formularz kontaktowy, godziny otwarcia, usługi, oceny, zdjęcia, filmy i ogłoszenia od Stowarzyszenie Uskrzydleni, Organizacja pozarządowa, Ulica Barbary 22b, Rybnik.

09/09/2024

Jadłospis na najbliższy tydzień 🥒🧅🧄🥔🍞🥚🥘🍲🫖🍵🍽

02/09/2024

Pierwszy jadłospis w nowym roku szkolnym poleca się do wypróbowania!
Pajacyk - Polska Akcja Humanitarna - zaczynamy kolejną współpracę z Wami! 🥰🫶🤝
dziękujemy za zaufanie 💚💚💚

Photos from Stowarzyszenie Uskrzydleni's post 30/08/2024

🔸W zeszłym tygodniu Chwałowickie Robaczki dowiedziały się czym zajmuje się WETERYNARZ 🔸
🐒🐪🦬🐂🐄🐄🐇🐕🐹🐼🐺🐱🐯🦁🐖

To był bardzo intensywny i wyczekany tydzień! 🫶

W poniedziałek mieliśmy odwiedziny naszej Pani Pati ze swoim pieskiem Molly.🐕🦮🐕‍🦺 Nie wiemy kto był bardziej szczęśliwy- my czy Molly 😉🥰 były wspólne zabawy, sztuczki i ...smaczki... 🥘🤤

W ubiegłym tygodniu mieliśmy również okazję odwiedzić gospodarstwo Pani Marioli, która pokazała nam jak wygląda codziennie życie na wsi 🐖🐄🐎 Największą atrakcją była możliwość przejechania się konno! Ale emocje!🐎🏇 Poznaliśmy też jej świnkę 🐖, pieski 🐕i króliczki.🐇

W środę odwiedziliśmy "Szczęśliwe Alpaki" Szczęśliwe Alpaki niezwykłe zwierzęta z niezwykłym usposobieniem❤️ Mieliśmy okazję przytulić ❤️ nakarmić 🥘, wziąć udział w kąpieli Alpak🫧💧To był dzień pełen wrażeń i... słoneczka 😉☀️

Wakacje zakończyliśmy z przytupem- wycieczką do ZOO. 🦁🐯🐱🐺🐼🐹Mimo upału☀️ wszyscy w doskonałych humorach spędziliśmy niesamowity dzień wśród zwierząt!🐄🐂🦬🐪🐒
Zrobiliśmy, aż 15 tysięcy kroków ! Ufff!

To był tydzień pełen wrażeń! Nasze robaczki wprost kochają zwierzęta!🐎🐄🐖🐕🦮🩷

A teraz...czas do szkoły!🧑‍🏫📓📚

29/08/2024
Photos from Stowarzyszenie Uskrzydleni's post 26/08/2024

Ostatni tydzień wakacji! 🥳🤩🐳🐟🐙☀️🔥🌈

Photos from Stowarzyszenie Uskrzydleni's post 23/08/2024

🔸W zeszłym tygodniu Chwałowickie Robaczki dowiedziały się czym zajmuje się NAUKOWIEC🔸
🦿🦠🫁👁️🧠🧑‍🔬🧑‍⚕️🧑‍💻🌱💡⚗️🧫🧪🥽🌡️🧬🔭🔬📡

W poniedziałek zamieniliśmy się w małych chemików i otworzyliśmy własne laboratorium 🔬⚗️🧬🥽🧫. Mieliśmy okazję przeprowadzić różne eksperymenty poznając przy tym nieznane zjawiska i zasady fizyki.🔬🧪🧑‍🔬

Odwiedziliśmy również "Laser House" gdzie poprzez zabawę mogliśmy poznać zasady fizyki 🧬🧫🦿Było duuuużo dobrej zabawy! 🥳🩷

W czwartek odkrywaliśmy tajemnice Biologii 🔬🧫🌱 Nie sądziliśmy, że świat widziany przez mikroskop może być tak fascynujący!🌱🔭🥽 Oglądaliśmy owady, sól, pieprz, rośliny... 🦗🐜 W wielu z nas obudził się prawdziwy naukowiec! 🧑‍🔬⚗️🌱

Niesamowity tydzień zwieńczyła wycieczka do SOWY w Zabytkowa Kopalnia IGNACY , czyli strefy Odkrywania, Wyobraźni i Aktywności, czyli coś co naukowcy lubią najbardziej ⚗️❤️ Był również czas na zażycie ruchu na placu zabaw! 🛝🎢🎡

Teraz żadna nauka nam nie straszna!🔭🥽🦿

Jesteśmy gotowi na ostatni tydzień przygód! 🩷❤️🧡💛💚

Photos from Stowarzyszenie Uskrzydleni's post 19/08/2024

Plany i jadłospis na kolejny tydzień wakacji🐧🦆🐴🍐🥐🥯🥖🚲🚂🛟🚢.

Photos from Stowarzyszenie Uskrzydleni's post 16/08/2024

🔸W zeszłym tygodniu Chwałowickie Robaczki dowiedziały się czym zajmuje się DETEKTYW 🔸
🕵️💡🔍🗝️⁉️❓❔‼️

Tydzień zaczęliśmy wiedzą o szyfrach 🕵️💡 Poznaliśmy najważniejsze z nich i sami odszyfrowaliśmy parę wiadomości! ⁉️‼️💡 Dowiedzieliśmy się również co to takiego Enigma🕵️. We wtorek braliśmy udział w grze terenowej, mimo upału ☀️🌞 nasi dzielni Detektywi z powodzeniem poradzili sobie ze wszystkimi zadaniami i zagadkami, które na nich czekały! 💡❓ Dowiedzieliśmy się również kim był Sherlock Holmes! 🕵️A po dotarciu do Świetlicy czekała na nas słodka nagroda🍦🍦🍦
W Środę ( jak nam szyfr podpowiadał🕵️) pojechaliśmy do Rybnika na pyszny obiad 🍕🍕
W piątek poznaliśmy siostrę Sherlocka Holmesa - Enolę🕵️🔍 Był film, były przekąski...Idealne zakończenie tygodnia 🩷❤️❗

Nie możemy się doczekać kolejnych przygód! ☀️

13/08/2024

Do dnia 15 sierpnia 2024r. wszystkie instytucje pracujące z dziećmi mają obowiązek wprowadzenia standardów ochrony małoletnich (tzw. ustawa "Lex Kamilek"). Dzięki nowelizacji ustawy znacznie zwiększa się ochrona dzieci przed przemocą.
W jaki sposób te standardy będą wprowadzone w świetlicach dowiecie się Państwo na zebraniach rodziców w dniach:
• Zebranie w PWD Paruszowiec – Piaski, 4 września g. 16.00
• Zebranie w PWD Niedobczyce: 5 września, g. 16.00
• Zebranie w PWD Chwałowice: 6 września, g. 16.00
Z dokumentem można się także zapoznać już teraz na naszej stornie internetowej www.uskrzydleni.pl

Photos from Stowarzyszenie Uskrzydleni's post 12/08/2024

Kolejny tydzień wakacji 🦆🦄🐝🐧🤿⚽️🏓🏹🏋️‍♀️🛴🛺🏖🏰🏔.

Photos from Stowarzyszenie Uskrzydleni's post 09/08/2024

🔸W tym tygodniu dowiedzieliśmy się czym zajmuje się PRACOWNIK SŁUŻB MUNDUROWYCH. 🧑‍🚒👲🧑‍✈️🧑‍🔧Tydzień zaczęliśmy przypomnieniem najważniejszych telefonów alarmowych i zasad, którymi powinniśmy kierować się w czasie zagrożenia.🚒🚑🚓 Nauczyliśmy się wykonywać pozycję boczną ustaloną i sztuczne oddychanie. Wykonywaliśmy też proste opatrunki. 🤕

W minionym tygodniu udało nam się również odwiedzić Państwową Straż Pożarną w Rybniku.🧑‍🚒🚒 To był dzień pełen wrażeń - byliśmy świadkami prawdziwej akcji ratunkowej!🚨 Bardzo dziękujemy za możliwość odwiedzin i za przekazany ogrom wiedzy!❤️🧡

Odwiedził nas również Pan Dzielnicowy Sebastian,👮 który przypomniał nam zasady, którymi powinniśmy się kierować dbając o nasze bezpieczeństwo podczas wakacji.🚓 Pokazał nam również sprzęty używane przez policjantów. Bardzo dziękujemy za odwiedziny!

Piątek to dzień wycieczki na wystawę militarną do Ranger Survival Club 🪖gdzie mieliśmy okazję obejrzeć pojazdy wojskowe, broń oraz prawdziwą kuchnię polową(na obiadek były pyszne kiełbaski! 🌭🥓🍞) A przy okazji nakarmiliśmy uroczych lokatorów ☺️🩷🐖🐖

To był fascynujący tydzień!🩵💛❤️🧡💚🩷

Photos from Stowarzyszenie Uskrzydleni's post 06/08/2024

Plany wakacyjne i jadłospis na bieżący tydzień 🙂🍓🫐🍐🍉⛵️✈️🚀🛟🚢.

Photos from Stowarzyszenie Uskrzydleni's post 30/07/2024

Czwarty tydzień wakacji spędziliśmy w Hotelu Transylwania 🧛‍♂️🧛‍♀️.
Żeby nie dać szybko rozpoznać, że nie jesteśmy potworami 🙈 przybraliśmy nowe transylwańskie imiona. I tak oto byli z nami między innymi Morax , Mommyice, Wampino czy Gruesther 😀😀.
Jak hotel to także projektowanie wnętrz🏢🤔 - na zajęciach plastycznych stworzyliśmy zamkowe komnaty 🏘 dla naszych potwornych znajomych.
Był też escape room ⏰️⏱️, czyli ucieczka z zamkniętego pokoju z ciekawymi zagadkami i zadaniami logicznymi, a także wycieczka do kina 📽🎬 na film " W głowie się nie mieści 2". 🥰

Zapraszamy do obejrzenia krótkiej fotorelacji i do zobaczenia! 😊😊

29/07/2024

Jadłospis na kolejne gorące dni 🥑🥖🍕🍦🍭🥜.

Wakacje 2024 - Tydzień VI 29/07/2024

VI tydzień wakacji 🛴✈️🚀🗽🎠🏝

Wakacje 2024 - Tydzień VI Stowarzyszenie Uskrzydleni

Photos from Stowarzyszenie Uskrzydleni's post 26/07/2024

🔸W zeszłym tygodniu Chwałowickie Robaczki poznały zawód GÓRNIKA 🔸
🖤🩶🪨🌚⚒️⚙️🖤

🔸W poniedziałek zapoznaliśmy się z zawodem Górnika. 🌚🪨⚒️ Poznaliśmy legendę o Skarbniku- duchu kopalni i wykonaliśmy do niej ilustrację 🪨🖌️. Nie byle czym, bo prawdziwym węglem! 🖌️🪨

🔸We wtorek sami próbowaliśmy swoich sił w wykopywaniu skarbów.⚒️🪨 Trzeba przyznać, że nasza przygoda wymknęła się trochę spod kontroli i pobrudziliśmy się trochę bardziej niż zakładaliśmy 🥹🤭😶🌫️

🔸 Środa to dziyń ausflugu do Sztolni KWK Chwałowice.🪨⚒️🖤 Mogli my zobŏczyć ôd postrzodka jak wyglōndŏ robota Grubiŏrza. 🧔👷Było to niyôbyczajne doświadczynie - barzo dziynkujymy KWK Chwałowice za możliwość i chyńci zôrganizowaniŏ zôrganizowaniŏ zajyńć.⛏️🩶🖤

🔸 Czwartek to dzień, w którym pracowaliśmy nad makietami kopali🪨⚒️⛏️Wydawać by się mogło, że to mało interesujące zajęcie.😴 Nic bardziej mylnego! Wprost nie mogliśmy się od nich oderwać!☺️🥹❤️

🔸 Piątek był dniem wspaniałej i długiej wycieczki🤭 Wybraliśmy się do Jastrzębia Zdroju, do "Carbonarium" 🪨⚒️ Poznaliśmy proces powstawania węgla, dowiedzieliśmy się na czym polega praca górnika, było też trochę historii górnego Śląska 🪨⛏️⚙️ Wracając zatrzymaliśmy się w Rybniku w restauracji "Tu i teraz"! 🍔🍟 Mniam! 😋 Tu i Teraz przy Rynku

Czekamy na kolejne tygodnie przygód! 🩵💛❤️🧡💚🩷

22/07/2024

Jadłospis na piąty tydzień wakacji 🍿🎂🍭🍪🧃🥜🍫.

Wakacje 2024 - Tydzień V 22/07/2024

V tydzień wakacji ✈️🛶⛵️🛟⛱🏖.

Wakacje 2024 - Tydzień V Stowarzyszenie Uskrzydleni

Photos from Stowarzyszenie Uskrzydleni's post 19/07/2024

🔸W zeszłym tygodniu Chwałowickie Robaczki poznały zawód SPORTOWCA 🔸
🏂🚣🏊🤽🏄🏋️🤼🏇🤾⛹️🧗🏋️🚵🎿⛸️🛼🏸🥍🏑🥌🛷

W minionym tygodniu w Chwałowicach królowały wielkie, sportowe emocje!! 🤽🏊🏄🏋️🤹🚴🤾 Były gry i zabawy zespołowe, na świeżym powietrzu, 🚴🤾⛹️🌸 gry zręcznościowe gdzie mogliśmy wykazać się refleksem (stworzyliśmy nawet własnego cymbergaja! 😂).
Odwiedziliśmy basen! Nawet pogoda nie była nam straszna!☔💧⛈️🌩️(śmiechom nie było końca!😂)🏊🏄💧🌀. A dla rozluźnienia rozwiązaliśmy (grupowo) test wiedzy o sporcie. 🤾⛹️🧗🏋️🚵🏇
W piątek, znów wielkie emocje-wyjazd na wrotki! Dużo śmiechu, dużo ruchu i zabawy...🛼
Wrotka Music Caffe Club

Kto wie może ktoś z nas zostanie wielkim Sportowcem...?🥇🥈🥉🎖️🏆😉

Photos from Stowarzyszenie Uskrzydleni's post 18/07/2024

III tydzień wakacji spędziliśmy na poznawaniu Polskich Legend. 🤡💀🧙‍♀️🧜‍♂️🧚‍♂️
Na dobry początek seans grozy - "Historie z dreszczykiem" 😱🫣, które do dziś śnią się wychowawcom po nocach 🥶🤯.
Na warsztatach plastycznych tworzyliśmy Smoki Wawelskie 🐉🐲.
Poznaliśmy historię o Panu Twardowskim, a następnie odegraliśmy scenki według własnego pomysłu👹🌚🌝🎭.
Były również „tańce, hulanki, swawole…”🤪😄
Tydzień zakończyliśmy w PWD Paruszowiec - Piaski, gdzie w ramach projektu "Poszukiwacze Lokalnych Legend", realizowanego przez Filię nr 4 PiMBP w Rybniku mogliśmy wspólnie tworzyć pierwszy rybnicki quest ☺️🤩.

Photos from Stowarzyszenie Uskrzydleni's post 16/07/2024

"Między nami potworami" czyli II tydzień wakacji w Niedobczycach 🥸👹👽👾👺👻.
Ten tydzień spędziliśmy w całości z członkami Rodziny Addamsów🙈.

W tym tygodniu staraliśmy się wczuć w klimat bohaterów. Na naszym świetlicowym czerwonym dywanie pojawił się Gomez wraz z Morticią👫, Wednesday🙋‍♀️ z bratem Pugsleyem💁‍♂️ a także wujek Fester i lokaj Lurch. Było robienie makramy i stworków przypominających kuzyna Cosia. Jechaliśmy pociągiem🚄, aby zwiedzić Wodzisławskie muzeum 🏫, braliśmy udział w lekcji muzealnej o bebokach👹 i przesądach, a także bawiliśmy się w małym centrum nauki Sowa. Była gra terenowa- łamigłówki🤭, praca w grupach, trochę zadań matematycznych➕️🟰, trochę "proszę pani mi się już nie chce"🤣, ale przede wszystkim było wesoło. Tańce💃 hulańce i dzień sportowy 🥇⚽️. Wzmacnianie nóg🦵 i rąk💪, mięśni brzucha i cardio🏋🤸‍♀️, choć znalazła sie także chwila odpoczynku i drzemki. 😴

Zapraszamy do naszej fotorelacji🥰🥰

15/07/2024

Przepyszny jadłospis na gorące dni! 🙃🙃🍐🍓🍅🍟🥗🍗🍿🍭🍦

Wakacje 2024 - Tydzień IV 15/07/2024

IV tydzień wakacji 🏖🏝⛺️.

Wakacje 2024 - Tydzień IV Stowarzyszenie Uskrzydleni

Photos from Stowarzyszenie Uskrzydleni's post 14/07/2024

W PWD w Niedobczycach można spotkać strrrrrrrasznie fajne potwory! 🧛‍♂️🧟🧌🤡👽👻☠️😱

Każdego wakacyjnego tygodnia będziemy zaprzyjaźniać się z nowymi stworami i razem z nimi przeżywać niezapomniane przygody ⚽️🏹🛝🪂🏄🚴‍♀️🎨🎲.

W I tygodniu wakacji tworzyliśmy kolorowe, upiorne stworki, malowane słomką 🎨. Tańczyliśmy na wrotkach 🛼podczas szalonej dyskoteki i udaliśmy się na całkiem długi spacer 🧗‍♂️🚣 ✈️ na Tężnię, z której ledwo uciekliśmy przed burzą ☂️⛈️. Było również dużo zabaw integracyjnych i śmiechu🤹🎪🪇, a pod koniec tygodnia podczas zajęć socjoterapeutycznych udało nam się schować wszystkie nasze potwory do szafy 🧚‍♀️😉.

Photos from Stowarzyszenie Uskrzydleni's post 13/07/2024

🔸W zeszłym tygodniu Chwałowickie Robaczki dowiedziały się kto może nazywać się ARTYSTĄ🔸
🧑🎨✒️🖌️🎷🎤🎭🎥📺🎙️🪇🧵🪡🖼️

🔸W poniedziałek wybraliśmy się na wycieczkę na Paruszowiec-Piaski.🚌 Wzięliśmy udział w wydarzeniu organizowanym przez tamtejszą Bibliotekę- "Poszukiwacze lokalnych legend".✒️ W malowniczym miejscu🌿🏞️ poznaliśmy niezwykle ciekawą legendę o Paruszowcu.
A w czasie wolnym wyszaleliśmy się na placu zabaw! 🛝🤸🏃⛹️

🔸We wtorek odkrywaliśmy swoje artystyczne "JA"🖌️🎨🧑🎨 Wykonaliśmy pracę plastyczną metodą kolażu, która miała odzwierciedlać naszą osobowość 🎥🪇🖌️Powstały niezwykłe prace! 🎨❤️

🔸 W środę dowiedzieliśmy się na czym polega praca rękodzielnika 🎨🧑🎨📿 Poznaliśmy właściwości kamieni szlachetnych, a na koniec zrobiliśmy swoje talizmany z własnych kamieni urodzeniowych💎💍

🔸 Czwartek to dzień, w którym trochę się pobrudzilismy🐖🥹 SLIMY to coś, co dzieci lubią najbardziej! 🧡❤️💛🩵 Szukaliśmy przepisu na idealnego "glutka"...😝💧🧴 Masa zabawy...i sprzątania! 😝🧹🧼

🔸 Piątek był dniem wielkich eurowizyjnych emocji!🎤🎧🎙️ Było duuuużo przygotowań, duuuużo prób i duuuużo artystycznych doznań. 📺🎥🎙️💃Robaczki po prostu kochają Eurowizję!! 🩷🧡💛🩵

Czekamy na kolejne tygodnie przygód! 🩵💛❤️🧡💚🩷

Photos from Stowarzyszenie Uskrzydleni's post 12/07/2024

W tym tygodniu nasze świetlice brały udział w zajęciach w ramach projektu "Poszukiwacze lokalnych legend", realizowanego przez Filię nr 4 PiMBP w Rybniku, którego nasze Stowarzyszenie USKRZYDLENI jest partnerem.
Na spotkaniu z dr Elżbietą Bimler- Mackiewicz poznaliśmy lokalne legendy oraz historię dzielnicy.
Podczas warsztatów z p.Krzysztofem Florysem z Fundacja Mapa Pasji, zgłębiliśmy tajniki tworzenia questu. Nasz quest będzie pierwszym z Rybnika umieszczonym na questy.org.pl. 💪🙂
Wkrótce damy znać, kiedy będzie dostępny dla wszystkich🥳 w największej bazie questów w Polsce 👉 Questy - Wyprawy Odkrywców

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Fundacji Promocji Kultury.,

09/07/2024

Jadłospis na gorące dni 🫐🍓🥝🍅🌽🥕🥚🥓🥞🍡🍫.

Wakacje 2024 - Tydzień III 09/07/2024

Plany na III tydzień wakacji ⚓️⛱🏝🦋

Wakacje 2024 - Tydzień III Stowarzyszenie Uskrzydleni

07/07/2024

Dziś nasze 9 urodziny! Dziękujemy za ten czas każdemu, kto choć przez chwilę tworzył z nami uskrzydlone świetlice 💝💝💖💖

w szczególności wirtualny torcik należy się wszystkim wychowawcom, bez których te miejsca nie byłyby takie, jakie są, czyli NAJLEPSZE 😘

Photos from Stowarzyszenie Uskrzydleni's post 05/07/2024

🔸W zeszłym tygodniu Chwałowickie Robaczki poznały zawód kosmetologa 🔸
🧑🎨💧🧖🚿🪞🥼💄💅

🔸W poniedziałek dowiedzieliśmy się czym właściwie zajmuje się kosmetolog. Poznaliśmy 5 etapów pielęgnacji twarzy 🧖💆 Zrobiliśmy też projekty makijaży na Face Chart-ach. Ach! Co to był za kreatywny dzień 💄💋🎨🖌️

🔸We wtorek był czas na SPA.🪞🧖💧Po zrobieniu maseczek z samych naturalnych (i jadalnych!) składników 🍌🥛🍯oddaliśmy się głębokiemu relaksowi z uspokajającą muzyką. 🧖🛌🎤📻Koniecznie musimy to kiedyś powtórzyć! 🩷

🔸 W środę wybraliśmy się na wycieczkę do Radlina.🚌🌐🗺️ Naszym celem były odwiedziny Tężni solankowej.💧💦 Po aktywnym czasie na placu zabaw🏃🤸🛝 udaliśmy się na lody i gofry 🍦🧇 Był też czas na spacer 🚶🌳🌱Uffff! Udało nam się wrócić przed deszczem! 🌧️

🔸 Czwartek to dzień, w którym poznaliśmy jak w praktyce wygląda praca wizażystki.💋💄 Był pokaz makijażu na modelce, mogliśmy też pooglądać z bliska profesjonalne kosmetyki do makijażu💄🧑🎨🎨🖌️Na koniec otrzymaliśmy próbki pomadek.💄💋

🔸W piątek dowiedzieliśmy się jak dbać o dłonie i paznokcie. 💅✋ Zrobiliśmy też sobie manicure💅❤️ To był bardzo kolorowy dzień! ❤️🧡💛💚💙

Co nam przyniesie kolejny tydzień?
Nie możemy się doczekać, aby się przekonać! 🩷☺️

Chcesz aby twoja firma była na górze listy Organizacja Non-profit w Rybnik?
Kliknij tutaj, aby odebrać Sponsorowane Ogłoszenie.

Strona Internetowa

Środa 11:00 - 17:00
Czwartek 11:00 - 17:00
Piątek 11:00 - 17:00

Inne Organizacja pozarządowa w Rybnik (pokaż wszystkie)
Poradnia Pełna Pomysłów Poradnia Pełna Pomysłów
T. Kościuszki 55
Rybnik, 44-200

Stowarzyszenie "Poradnia Pełna Pomysłów" działa przy Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Rybniku. Stowarzyszenie opiera działalność na pracy społecznej swoich członków i wolonta...

Subregion Zachodni Subregion Zachodni
Rudzka 13C
Rybnik, 44-200

Związek Gmin i Powiatów Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego z siedzibą w Rybniku

Fundacja przy SM Południe Fundacja przy SM Południe
Osiedle Południe 37
Rybnik, 44-253

Fundacja przy Spółdzielni Mieszkaniowej "Południe" Celem Fundacji jest pomoc społeczna, ochrona i promocja zdrowia, ochrona i promocja środowiska, działania aktywujące integracje o...

Stowarzyszenie Gmin Górniczych w Polsce Stowarzyszenie Gmin Górniczych w Polsce
Jankowicka 23/25
Rybnik, 44-200

Jesteśmy organizacją samorządową zrzeszającą 24 gmin górniczych z 4 województw.

Środowiskowy Dom Samopomocy w Rybniku - Stowarzyszenie Oligos Środowiskowy Dom Samopomocy w Rybniku - Stowarzyszenie Oligos
Karłowicza 48
Rybnik, 44-200

Środowiskowy Dom Samopomocy w Rybniku jest ośrodkiem wsparcia dziennego pobytu, przeznaczonym dla osób z niepełnosprawnością intelektualną.

Rybnik - tu dzieci i ryby mają głos Rybnik - tu dzieci i ryby mają głos
św. Józefa, 30
Rybnik, 44-217

Budujemy podwaliny pod aktywizację obywatelską dzieci i młodzieży. Partner projektu - Miasto Rybnik.

Fundacja NATURAlnego Rozwoju Fundacja NATURAlnego Rozwoju
Rybnik, 44-200

Wspieramy dzieci, młodzież i dorosłych w procesie naturalnego rozwoju. Staramy się działać blisko natury tak aby każdy znalazł w niej swoje miejsce i poczuł się jak w domu.

Fundacja Edukatorek Fundacja Edukatorek
POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH

BUDUJEMY PRZYSZŁOŚĆ DZIECI👧👦🧒

Fundacja Ostoja Fundacja Ostoja
Ulica Jastrzębska 12
Rybnik, 44-253

Fundacja Ostoja powstała, aby pomagać , wspierać i aktywizować osoby starsze, osoby niepełnospr

Stowarzyszenie Dekabe Stowarzyszenie Dekabe
Plac Pokoju 1

Szlachetna Paczka Rybnik Szlachetna Paczka Rybnik
Ulica Kościuszki 5
Rybnik, 44-200

SZLACHETNA PACZKA to projekt, który w idei mądrej pomocy łączy tysiące osób.