Mr. Detailer

Mr. Detailer to projekt istniejącej od 1968 roku firmy motoryzacyjnej Polmotor. To motocyklowa pas

16/10/2020

Tymczasem my spędzimy weekend z rasowym potworem z Bolonii. 🔥

Moto Guzzi Griso 1200 SE 20/08/2020

Niedawno w swoich progach gościliśmy przepiękny model Moto Guzzi Griso 1200 SE. Zastosowaliśmy minimalny zakres prac bazujący na pakiecie S z naszej oferty, dodatkowo poszerzony o zrzucenie nalotu z kolektorów wydechowych. Mycie detailingowe oraz dokładne czyszczenie trudno dostępnych elementów motocykla. Wszystko po to, aby finalnie poszczególne elementy Gutka zabezpieczyć odpowiednimi środkami.
Efekt?
Zobaczcie sami! :)

Harley-Davidson Softail 06/07/2020

Tydzień rozpoczynamy od zaprezentowania wam efektu pracy nad leciwym już „Harym” w pięknym i klasycznym malowaniu.
Harley-Davidson Softail trafił w nasze ręce na gruntowne czyszczenie, regenerację oraz zabezpieczenie. Prace bazowały na lekko zmodyfikowanym pakiecie L. Klasycznie rozpoczęliśmy od mycia detailingowego, co umożliwiło nam pozbycie się nagromadzonego brudu. Kolejnym etapem była długa i cierpliwa wieloetapowa korekta lakieru, która pozwoliła nam na usunięcie większości mankamentów powłoki lakierniczej. Swoją uwagę poświeciliśmy również na doczyszczenie i zabezpieczeniu licznych elementów chromowanych, felg, opon, przewodów oraz kanapy. Dodatkowo na warsztat wzięliśmy lekko „zmęczone” już czasem sakwy, aby wycisnąć z nich należyty wygląd. Finalnie Softail został zabezpieczony woskiem, dzięki jego zastosowaniu lakier zyskał głębie oraz piękny blask.
W takim stanie motocykl może wracać do właściciela. Życzymy bezpiecznego i długiego sezonu!

Photos from Mr. Detailer's post 22/06/2020

W ostatnim tygodniu zawitał u nas doskonale nam już znany motocykl. Moto Guzzi Griso rok temu trafił w nasze ręce, na pakiet XL z ceramicznym zabezpieczeniem. Po całym sezonie użytkowania „Gucior” pojawił się u nas ponownie na małe odświeżenie. Zakres pracy obejmował standardowy serwis powłoki ceramicznej oraz na życzenie klienta, zadbaliśmy o kolektory tak, aby ponownie lśniły pełnym blaskiem.
Właściciel zadowolony, motocykl dopieszczony, więc pozostaje nam jedynie życzyć pięknego i długiego sezonu. Do zobaczenia za rok!

Moto Guzzi Breva 1200 11/05/2020

Kolejny odmieniony „Gucior” wyjeżdża z naszego motocyklowego SPA. Tym razem mieliśmy okazję pracować nad Moto Guzzi Breva 1200. Klasycznie, cały proces rozpoczęliśmy od dokładnego mycia detailingowego, aby pozbyć się wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń z powierzchni motocykla. Po osuszeniu pojazdu, dobraliśmy najefektywniejszą kombinację korekty lakieru dla tego jednośladowca. Udało się nam w ten sposób usunąć większość niedoskonałości na lakierze. Również przednia owiewka odzyskała dawny wygląd i prawidłową przejrzystość. Reszta elementów motocykla jak: kanapa, przewody, elementy chromowane oraz gumowe, zostały dokładnie oczyszczone, a następnie zabezpieczone dedykowanymi do tych powierzchni środkami. Cały proces zakończyliśmy „położeniem” powłoki ceramicznej, która nadała lakierowi ładną szklistość oraz, co najważniejsze, zabezpieczy lakier na kolejne kilka sezonów.

Aprilia Tuono 1100 Factory 14/04/2020

Po świętach wracamy do was z piekielną maszyną rodem z Noale. Aprilia Tuono 1100 w wersji Factory trafiła do nas na małe odświeżenie oraz zabezpieczenie powłokami ceramicznymi. Klasycznie pracę przy tym egzemplarzu rozpoczęliśmy od dokładnego mycia detailingowego, aby zrzucić z niego zalegający na nim brud. Po osuszeniu motocykla ciepłym filtrowanym powietrzem, przeszliśmy do korekty lakieru. Drobne rysy oraz liczne zmatowienia, zwłaszcza w dolnej części zbiornika, usunęliśmy przy pomocy dwuetapowej korekty lakieru. Sporo uwagi poświęciliśmy pięknym krwistym czerwonym felgom, aby pozbyć się resztek asfaltu, gum oraz pozostałości po smarze. Przewody, kable, elementy plastikowe oraz gumowe po dokładnym oczyszczeniu otrzymały zabezpieczenie dedykowane do tych powierzchni. Na sam koniec nałożyliśmy powłokę ceramiczną, która nadała pięknego blasku, a co najważniejsze zminimalizuje ryzyko powstawania nowych, drobnych zarysowań. Natomiast właścicielowi w przyszłości, w znacznym stopniu ułatwi bieżącą pielęgnację. W takim stanie motocykl dumnie, może wracać na Warszawskie ulice.
Do zobaczenia za rok Włoski GRZMOCIE!

Ducati 900SS 08/04/2020

W ostatnim czasie zawitał do nas prawdziwy cukierek. Przykuwający uwagę, rzadki egzemplarz Ducati 900SS w pięknym żółtym malowaniu. Pojazd utrzymany praktycznie w idealnym stanie, lecz i my dołożyliśmy do niego swoją cegiełkę. Przeszedł u nas gruntowne czyszczenie detailingowe, począwszy od dokładnego mycia. Po wysuszeniu Ducata skupiliśmy się na dobraniu najlepszej kombinacji środków do wykonania korekty lakieru. Udało się nam usunąć drobne skazy, które pojawiły się na tym leciwym motocyklu. Inne elementy jak przewody, kanapa, przełączniki, elementy gumowe oraz chromowane zostały wyczyszczone odpowiednimi środkami, a następnie zabezpieczone. Sporo uwagi poświęciliśmy na doprowadzenie do porządku zjawiskowych, nitowanych felg. Pokaźnych rozmiarów owiewka została spolerowana, usuwając przy tym liczne drobne zarysowania na jej powierzchni. Elementy lakierowane finalnie zostały zabezpieczone powłoką ceramiczną, aby w jak najlepszy sposób chronić lakier tej pięknej maszyny.
To była dla nas ogromna przyjemność, że mogliśmy pracować z taką legendą.

Moto Guzzi V7 Carbon 25/03/2020

Moto Guzzi V7 Carbon, zawitał do naszego motocyklowego SPA w zaniedbanym stanie. Pracę rozpoczęliśmy od dokładnego mycia całego pojazdu. Po zrzuceniu z motocykla zalegającego na nim brudu osuszyliśmy go ciepłym, filtrowanym powietrzem. W kolejnej fazie skupiliśmy się na doprowadzeniu felg do należytego stanu. Przewody, kanapa, elementy plastikowe oraz te wykonane z carbonu otrzymały odpowiednie zabezpieczenie. Następnie na idealnie przygotowaną powierzchnię, nałożyliśmy powłokę ceramiczną dedykowaną do matowych lakierów. Tym sposobem mat pozostał matem, a właściwości zabezpieczające powłoki pozwolą właścicielowi w dużo przyjemniejszy i prostszy sposób dbać o jego prawidłowy wygląd przez kolejne sezony. Ciao!

Moto Guzzi Norge 1200 13/03/2020

Buongiorno! Kolejny motocykl spod znaku orła opuszcza nasze progi. Moto Guzzi Norge zawitał do nas z jednym celem: przywrócić mu dawny wygląd oraz zabezpieczyć powłoką ceramiczną na kolejne sezony. Klasycznie, cały zabieg przy tym motocyklu rozpoczęliśmy od mycia detailingowego, aby pozbyć się sporej warstwy brudu zalegającej na pojeździe. Kolejną fazą prac był proces regeneracji. Wieloetapowa korekta lakieru usunęła większość zarysowań oraz znacznie poprawiła ogólny stan powłoki lakierniczej. Swoją uwagę poświęciliśmy również kolektorom, aby odsłonić ich prawdziwy charakter. Doczyściliśmy oraz zabezpieczyliśmy resztę elementów, m.in.: przewody, kable, plastiki oraz elementy chromowane. Z kanapy usunęliśmy przebarwienie oraz odpowiednim środkiem zabezpieczyliśmy ją. Szyba również została doprowadzona do porządku. Na końcu prac motocykl został zabezpieczony powłoką ceramiczną, aby w kolejnych sezonach jego stan był równie dobry, jak w chwili opuszczenia naszego studio.

Orzeł z Mandello del Lario gotowy jest na nadchodzący sezon. Do zobaczenia!

BMW R 1100RT 11/03/2020

Kolejny motocykl po wizycie w naszym studio. Niemiecki król szos BMW R 1100RT. Prace przy tym motocyklu zaczęliśmy od mycia detailingowego, po czym wysuszyliśmy go ciepłym, filtrowanym powietrzem. Lakier nosił na sobie wyraźne ślady użytkowania, lecz po zastosowaniu wieloetapowej korekty lakieru pozbyliśmy się większości jego mankamentów. W kolejnej fazie zadbaliśmy o felgi, aby zrzucić z nich drobne naloty. Wszystkie pozostałe elementy motocykla zostały zabezpieczone odpowiednimi środkami. Cały proces pielęgnacyjny zwieńczyła powłoka ceramiczna, która zabezpieczy lakier na kolejne sezony.

Życzymy długiego, bogatego w podróże i bezpiecznego sezonu!

Yamaha DRAG STAR 650 05/03/2020

A czy Ty już jesteś gotowy na rozpoczęcie sezonu? Nie czekaj! Zapraszamy na kompleksowe przygotowanie motocykla do zbliżającego się sezonu!

Tym razem mała odskocznia od włoskiej motoryzacji. W naszym studio zagościł Japoński cruiser Yamaha DRAG STAR 650 w rzadkim białym malowaniu. Motocykl nosił znaczące piętno czasu, naszym zadaniem było przywrócić mu dawny należyty blask. Standardowo prace z tym egzemplarzem zaczęliśmy od dokładnego mycia, aby pozbyć się zalegającego na nim brudu w różnej postaci. Po wysuszeniu przeszliśmy do etapu regeneracji. Wieloetapowa korekta lakieru przyniosła oczekiwany skutek, usunęliśmy zmatowienia i zarysowania, a lakier nabrał pięknego połysku. Swoje prawdziwe oblicze pokazały również liczne chromy oraz sporych rozmiarów szyba. Wszystkie części takie jak: przewody, elementy chromowane, przełączniki, elementy plastikowe i układ wydechowy otrzymały sporą dawkę zabezpieczenia. Kanapa oraz skórzane sakwy zostały również zabezpieczone dedykowanym do nich środkiem. Finalnie Drag Stara zabezpieczyliśmy powłoką ceramiczną, dzięki temu zyskał on piękny efekt szklistości. W przyszłości właścicielowi zdecydowanie ułatwi bieżącą pielęgnację. Wszystko po to, aby przez kolejne sezony cieszyć się jego pięknym wyglądem.

Przy okazji wizyty w naszym SPA, właściciel skorzystał również z oferty naszego serwisu wymieniając między innymi płyny eksploatacyjne, uszczelniacze dyfra i oponę.

Życzymy pięknego, długiego i przede wszystkim bezpiecznego sezonu!

Moto Guzzi V7 II STONE 27/02/2020

Kolejny odmieniony motocykl spod znaku orła opuszcza nasze motocyklowe SPA. Moto Guzzi V7 II STONE w pięknym matowym malowaniu potrzebował lekkiego odświeżenia. W tym przypadku zastosowany został nasz podstawowy pakiet S. Motocykl przeszedł dokładne mycie detailingowe, a następnie został zabezpieczony podstawowymi środkami.

Moto Guzzi 1200 Sport 05/02/2020

Buongiorno Guzzi!
W naszym motocyklowym SPA gościliśmy Moto Guzzi Sport 1200. Egzemplarz choć na pierwszy rzut oka utrzymany idealnym stanie, to mieliśmy przy nim małe pole do popisu. Zabieg rozpoczęliśmy tradycyjnie od pełnego mycia detailingowego. Po zrzuceniu resztek brudu, mogliśmy przejść do procesu regeneracji. W tym przypadku powłoka lakiernicza wymagała dużej ilości pracy, aby przywrócić jej właściwy wygląd. Naszą pracę oparliśmy na wieloetapowej korekcie lakieru. Kolektory wydechowe również pokazały swoje ukryte piękno. Kolejnym krokiem było zabezpieczenie poszczególnych elementów motocykla. Kanapa, luźne przewody, elementy chromowane oraz reszta części pojazdu otrzymały odpowiednie zabezpieczenie. Na koniec wjechała powłoka ceramiczna, która wyeksponowała jeszcze bardziej głębię czarnego malowania oraz pomoże w kolejnych sezonach utrzymać motocykl w prawidłowym stanie. Do zobaczenia na Warszawskich ulicach! Ciao!

20/01/2020

W najnowszym magazynie motocyklowym CUSTOM znajdziecie artykuł z nami w roli głównej. 😎
Zapraszamy do lektury, a redakcję serdecznie pozdrawiamy!

09/01/2020

Nowy rok rozpoczynamy od relacji z przebiegu prac z udziałem Harley Davidson Street Glide. Piękny i masywny motocykl wymagał drobnych poprawek, aby w pełni pokazać swój majestatyczny blask. Cały proces standardowo rozpoczęliśmy od dokładnego detailingowego mycia pojazdu. Po całkowitym pozbyciu się zanieczyszczeń mogliśmy przejść do procesu regeneracji powłoki lakierniczej. W tym przypadku postawiliśmy na jednoetapową korektę, która przyniosła pożądany efekt. Pozbyliśmy się drobnych zarysowań na lakierze oraz wydobyliśmy niesamowitą głębię oraz blask. Swoją uwagę poświęciliśmy również pozostałym elementom, takim jak przewody, lampy, owiewka, części gumowe oraz elementy chromowane. Całość procesu zwieńczyła powłoka ceramiczna, która na kolejne lata bardzo dobrze zabezpieczy lakier.

20/12/2019

Pozostajemy w klimacie Amerykańskiej motoryzacji. Harley-Davidson Electra Glide, motocykl wymagał iście dużej dawki zabiegów poprawiających jego obecna kondycję. W ciągu ostatnich lat był naprawdę mocno eksploatowany. Cały proces jak zawsze rozpoczęliśmy od dokładnego mycia detailingowego. W kolejnej fazie jako cel obraliśmy poprawę stanu powłoki lakierniczej, dwuetapowa korekta wszystkich lakierowanych elementów przyniosła pożądany efekt. Sporo uwagi poświęciliśmy również na liczne elementy chromowane, gumy, kable. Wszystkie te części zostały również zabezpieczone, aby w przyszłości ułatwić eksploatacje motocykla właścicielowi. Na sam koniec „Elektrownia” dostała od nas powłokę ceramiczną, która wydobyła głębię pięknego malowania, nadała szklistości oraz co najważniejsze zabezpieczyła lakier na kolejne lata użytkowania.

13/12/2019

W tym tygodniu gościliśmy piękny twór amerykańskiej motoryzacji - Harley Davidson Sportster 1200 Custom. Zakres prac jaki ustaliliśmy z właścicielem bazował na lekko zmodyfikowanym pakiecie L z naszej oferty. Cały proces pielęgnacji rozpoczęliśmy od profesjonalnego mycia detailingowego. W kolejnej fazie zajęliśmy się jego czarnym lakierem, aby pozbyć się zarysowań oraz drobnych zmatowień. Idealnym rozwiązaniem okazała się dwuetapowa korekta lakieru, która przywróciła dawny blask elementom lakierowanym. Zadbaliśmy również o wszelkie części chromowane, aby Sportster lśnił jeszcze bardziej. Odpowiednie zabezpieczenie otrzymały również pozostałe elementy motocykla. Zwieńczeniem było nałożenie wosku, który podkreślił w znakomity sposób piękno tego malowania. W takim stanie motocykl może wracać do właściciela, aby przez resztę zimnych dni cieszyć jego oko olśniewającym wyglądem. Teraz pozostaje tylko czekać na pierwsze jaskółki…

Chcesz aby twoja firma była na górze listy Usługi Samochodowe w Warsaw?
Kliknij tutaj, aby odebrać Sponsorowane Ogłoszenie.

Kategoria

Środa 09:00 - 17:00
Czwartek 09:00 - 17:00
Piątek 09:00 - 17:00

Inne Naprawa motocykli w Warsaw (pokaż wszystkie)
Old Like New       Classic Motor Bike Old Like New Classic Motor Bike
Połczyńska 113
Warsaw

Hobbystyczna renowacja motocykli klasycznych z lat 60-70-80

Serwis Skuterów i Motocykli Warszawa Serwis Skuterów i Motocykli Warszawa
Warszawa, Woj.
Warsaw, 00-001

Serwisujemy skutery a także motocykle z doświadczeniem

Moto Morini Warszawa Moto Morini Warszawa
Elektronowa 2
Warsaw, 03-219

Warszawski autoryzowany diler pięknych motocykli z włoską duszą.

GRU Garage GRU Garage
Bielany
Warsaw, 01-886

Gru Garage jest projektem, który powstał z ogromnej pasji do motocykli i indywidualnego podejścia

EVPoland EVPoland
Aleje Jerozolimskie 156
Warsaw, 02-326

Quick serwis motocyklowy Quick serwis motocyklowy
Jankowska 2
Warsaw, 02-129

Miejsce gdzie twój motocykl dostanie drugie życie

MSMOTOR MSMOTOR
Bakalarska 22
Warsaw, 02-212

MSMOTOR to profesjonalny serwis motocyklowy. Świadczymy pełen wachlarz usług mechaniki motocyklowej.

ISM-Indywidualny Serwis Motocykli ISM-Indywidualny Serwis Motocykli
Roty 62
Warsaw, 04-420

Serwis motocykli oraz skuterów. Aprilia, MV Agusta, Ducati, Piaggio, BSA,Royal Enfield,Peugeot

Jet Bike Serwis Jet Bike Serwis
Trakt Lubelski 237
Warsaw, 04-667

Kompleksowy serwis motocykli, quadów i skuterów wodnych.

DziadBorowy.pl DziadBorowy.pl
Michała Spisaka 17
Warsaw, 02-495

Serwis, wulkanizacja, transport motocykli klasy adventure, sprzedaż części i akcesoriów, szkolenia.