La Maddalena Restauracja

Restauracja La Maddalena to niezapomniana i odważna podróż po arkanach współczesnej kuchni

Photos from La Maddalena Restauracja's post 25/08/2024

Zanim wróci wrzesień...

Na pohybel mu. Ten tydzień ma być wspaniały. Niech będzie

19/08/2024

La Maddalena wśród 10 najciekawszych restauracji we Wroclawiu według znanego i cenionego magazynu Zwierciadło‼️‼️‼️

Jak nie kochać, tym bardziej, że Zwierciadło w Top10 postanowiło również umieścić naszą drugą restaurację, Między Mostami ❤️

Photos from La Maddalena Restauracja's post 14/08/2024

Przed nami długi, wakacyjny weekend.

W czwartek święto, które rokrocznie zaskakuje. Głównie zamkniętymi sklepami i pustą lodówką.

W La Maddalena Restauracja czekamy na Was od 14:00.

Pogoda zamówiona, wina odpowiednio schłodzone, zespół w gotowości. All set.

Brakuje tylko Was❤️
Ale jesteśmy spokojni.
Wiemy, że będziecie🥂

Do zobaczenia
- zespół La Maddalena Restauracja

12/08/2024

Florencja ma swój Ponte Vecchio, prażanie most Karola.

My mamy swój Pomorski. Pięknie odrestaurowany. Magiczny. Mamy też restaurację z widokiem na niego.

A nawet dwie❤️

Leniwy poniedziałek w ciepły, sierpniowy dzień.

07/08/2024

Też lubicie usiąść na tarasie zawieszonym bezpośrednio nad taflą Odry z widokiem na rozświetlony gmach Uniwersytetu Wrocławskiego, jeden z najbardziej rozpoznawalnych i najpiękniejszych zabytków Wrocławia?

Z naszego tarasu jest on na wyciągnięcie ręki. Dzieli nas tylko skrawek Odry i tafla szkła, gdy na zewnątrz jest chłodniej. W gorące wieczory dzieli nas tylko rzeka.

Nic więcej.

Całoroczny taras zrobiliśmy dla Państwa ale i dla siebie. Też przecież lubimy siedzieć na tarasie o każdej porze roku i w każdych warunkach🩶

Photos from La Maddalena Restauracja's post 01/08/2024

Widzieliście? Pewnie tak. W dużym serwisie streamingowym długo obraz utrzymywał się w pierwszej dziesiątce najczęściej oglądanych filmów.

Pytanie czy poznaliście?😉

Pozdrowienia z planu🥂

Photos from La Maddalena Restauracja's post 29/07/2024

Na tarasie La Maddalena Restauracja zapachniało jesienią. Wieczory stały się chłodniejsze, wypłowiałe od suszy i braku wody drzewa wyglądają jak gdyby już za chwilę miały stracić liście.

Zamknęliśmy szklane tafle, byście nadal mogli w cieple i komforcie korzystać z tarasu zawieszonego bezpośrednio nad Odrą i móc podziwiać rozświetlony po zachodzie słońca gmach Uniwersytetu Wrocławskiego.

Ale też nie przejmujcie się. Właśnie usłyszeliśmy, że do Polski nadchodzi fala upałów. Ma być nawet 41 st. C.

Wtedy na tarasie też będzie najprzyjemniej. A złota polska jesień niech po prostu przyjdzie o czasie i zostanie z nami jak najdłużej. Ale to dopiero za jakiś czas...

Zdjęcia niezrównana Klaudia Chmera i Wasze Światło

24/07/2024

Nadal nie wierzymy. Nadal trudno nam w to uwierzyć. Paweł Dudała, właściciel wrocławskiej piekarni Plon nie żyje. Nie ma go. A my czujemy ogromną pustkę.

Uwielbiałem tego chłopaka. Darzyliśmy go w zespole ogromną sympatią, ceniliśmy jego talent, wiedzę i ogromny zapał do rozwoju.

Paweł przed założeniem własnej piekarni był przez ponad dwa lata szefem cukierni i piekarni w La Maddalena Restauracja. Rozwijał u nas swoje umiejętności, ciągle przychodził z ogromnym zapałem do mnie do biura i prosił o zgodę na kolejne wyjazdy, szkolenia i warsztaty. "Szef wszystko załatwione, trzy dni, no może cztery, potrzebuję tylko zgodę i niewielkie wsparcie" - tak bardzo chciał się rozwijać, tak pięknie o tym opowiadał.

Puszczaliśmy go. Zawsze. Zwiedził kawał gastronomicznego świata, tylko po to, by być najlepszy. Miał coś w swoich oczach, co sprawiało, że nie sposób było mu odmówić. Poza tym, każdy miał świadomość, że pracuje z kimś absolutnie wyjątkowym. Że będzie z niego rzemieślnik, jakich niewielu dziś. Taki z krwi i kości. Że nigdy nie pójdzie na skróty, nie zejdzie z obranej ścieżki, że zawsze będzie robił dobrze albo wcale, że wreszcie warto poświęcić mu uwagę i czas. Kochał chleb i mało kto potrafił go robić jak on.

Plon, który założył od praktycznie pierwszego dnia stał się jego wielkim sukcesem. Zrobiłeś Paweł to, o czym marzyłeś. Otworzyłeś własną piekarnię. Do tego znakomitą. Najlepszą.

Brawo kolego.

Ale odszedłeś zdecydowanie za szybko.

/M

Photos from La Maddalena Restauracja's post 19/07/2024

W La Maddalena Restauracja wierzymy w sezonowość. To truizm, ale uważamy, że powinniśmy jeść to, co dana pora roku przynosi najlepszego.

To, że dziś wiele produktów możemy jeść przez okrągły rok, nie oznacza, że są one przez 12 miesięcy w roku tej samej jakości.

Dlatego my korzystamy z tych produktów, na które w danym momencie jest sezon. To znów truizm. Ale ważny.

Trudno się więc dziwić, że jak po ostatnich deszczach obrodziło w lasach kurkami to po prostu musieliśmy wejść z nimi do karty.

W menu zameldowało się

* Tataki z polędwicy wołowej z kurkami w sosie ponzu
* Tortelloni z ricottą, bobem i a jakże, kurkami
* Rostbef Black Angus „USDA Prime” w sosie kurkowym

Dla miłośników wiśni, których coraz więcej w sadach przygotowaliśmy ptysia z wiśniami właśnie, czerwoną porzeczką i tonką.

Nic tylko jeść🩶
Wszystko co sezonowe.

Pełne menu znajdziecie tu: https://lamaddalena.pl/menu/

Photos from La Maddalena Restauracja's post 16/07/2024

Jego wysokość tatar. Najlepiej smakuje po zachodzie słońca na tarasie La Maddalena Restauracja z widokiem na gmach Uniwersytetu Wrocławskiego, Odrę i Mosty Pomorskie.

W towarzystwie najbliższych Ci osób

14/07/2024

W oczekiwaniu na zachód słońca❤️

La Maddalena Restauracja

12/07/2024

Burzowe lata.

Tak już sobie umeblowaliśmy ten świat. Zmiany klimatyczne są nieubłagane. Po okrutnych upałach w ciągu dnia, wieczorami przychodzą burze i burzą nam wieczór.

Ale - na szczęście - nie wszędzie i nie w każdym miejscu ❤

W Maddalenie dzięki naszemu systemowi szklanych tafli, dzięki którym potrafimy przeszklić i zamknąć cały taras bez najmniejszego uszczerbku na widok na rozświetlony gmach Uniwersytetu Wrocławskiego i Odrę żadna burza ani inna letnia anomalia nam niestraszna. Gdy tylko przestaje padać i robi się znów cudowny, ciepły wieczór natychmiast je rozsuwamy na boki.

Bo przecież każdy z nas marzy, by po całym tygodniu pracy usiąść w letnim ogródku bądź na tarasie, odpocząć, rozkoszować się ciepłem i bliskością wody. Winem. Bądź koktajlem.

Tu nigdy Was nie zawiedziemy. Zresztą, rzadko chyba kiedy Was zawodzimy, co nie ❤

Dobrego weekendu
- zespół La Maddalena Restauracja

Photos from La Maddalena Restauracja's post 08/07/2024

Dziś nie pracujemy. Mamy wolne.

Potrzebna nam integracja. I trochę odpoczynku.
Nie zostawiamy Was jednak z pustymi rękami.

Zapraszamy Was do naszej nowej restauracji Między Mostami i Sala degustacyjna MOST usytuowanej nieopodal La Maddaleny, bo też na bulwarach Odrzańskich, tuż przy moście Pomorskim, przy ul. Księcia Witolda 1.

Do restauracji, która jest emanacją naszego myślenia o gastronomii. Ze świetnym Szefem Kuchni, znakomitym serwisem, sommelierem, którego mogą nam pozazdrościć wszyscy i zespołem, zespołem, który zadba o Was tak, że nie będziecie chcieli wychodzić z mostów.

Słowo!

Między Mostami to w gruncie rzeczy dwie restauracje w jednym miejscu. To sala funk, w której obowiązuje klasyczna, krótka, niezwykle sezonowa i bardzo często zmieniająca się karta menu i znajdująca się na tyłach restauracji sala degustacyjna most. Tu obowiązuje tylko menu degustacyjne i możliwość zamówienia do niego jednego z czterech naszych pairing’ów do dań - winnego (2x), koktajlowego zbudowanego na mocnych alkoholach bądź bezalkoholowego🩶

Między Mostami to również ogródek letni schowany na tyłach restauracji z widokiem na industrialny, zabytkowy gmach elektrowni wodnej.

Zresztą, sprawdźcie sami.

Więcej o między mostami znajdziecie na www.miedzy-mostami.pl

Tam również znajdziecie link do rezerwacji stolików.

Do zobaczenia Między Mostami
- Maciej Nowaczyk

My tymczasem uciekamy na integrację🥂

Photos from La Maddalena Restauracja's post 05/07/2024

Lubimy wracać - nie tylko wspomnieniami - tam, gdzie było perfekcyjnie. harmony dinner to jeden z tych wieczorów organizowanych na tarasie , który będziemy wspominać latami.

I to mimo faktu, że podobnych wieczorów w Maddalenie zorganizowaliśmy dziesiątki a kolejne setki przed nami.

O każdym z nich będziemy informować.

Dlaczego ten wieczór okazał się wyjątkowy?

Z wielu względów. O dwóch chcielibyśmy napisać. Pierwszy, jeszcze nigdy nie łączyliśmy jedzenia z whisky. Raczej do pairing’ów z natury rzeczy wybiera się wino. Mimo pewnych obaw wyszło absolutnie doskonale.

Drugi, z destylarnią oficjalnie otworzyliśmy naszą kolejną restaurację a tak naprawdę to dwa nowe miejsca w jednym lokalu. Restaurację .mostami i salę degustacyjną most.

Takie momenty pozostają w pamięci na lata…

Photos from La Maddalena Restauracja's post 03/07/2024

Jak myślicie, ten widok jak właściwie wszystko w życiu może spowszechnieć?

Być może, choć mocno w to wątpimy😉

Photos from La Maddalena Restauracja's post 26/06/2024

Kiedy do Wrocławia wdziera się gorące lato a wieczory są takie jakie być powinny - upalne i tak bardzo ciepłe, znajdźcie proszę lepsze miejsce na spędzenie czasu niż taras La Maddalena Restauracja🙏

Taras zawieszony bezpośrednio nad taflą Odry z emblematycznym wręcz widokiem na zabytkowy gmach Uniwersytetu Wrocławskiego, odrestaurowany dopiero co Most Pomorski i wieżę Kościoła Garnizonowego.

Taras, na którym bliskość Odry daje tak niesamowite wytchnienie od upałów i nagrzanych betonów miasta.

Taras, który jest tak blisko wody, że czujesz się jakbyś właśnie płynął statkiem🩶

Nie ma lepszego czasu w roku

Photos from Restauracja Między Mostami / Sala degustacyjna MOST's post 23/06/2024

Kiedy trochę zazdrościsz swojej młodszej siostrze, bo odwiedza ją Gość, którego chciałabyś poznać i choćby przez chwilę porozmawiać.

Prezydent Aleksander Kwaśniewski w Między Mostami

Photos from La Maddalena Restauracja's post 14/06/2024

Na tarasie La Maddalena Restauracja czuć już zapach wakacji i lata🩶

W powietrzu, daniach, wakacyjnej atmosferze, winach, które zamawiacie. Zwiewnych, przyjemnych, hedonistycznych.

Widzimy jak zaczynacie zwalniać. I cieszyć się czasem, który przed nami.

Pięknego lata i jeszcze piękniejszych wakacji🥂

13/06/2024

Czujecie już powiem wakacji?

My na tarasie La Maddalena Restauracja z każdym dniem coraz mocniej

11/06/2024

La Maddalena Restauracja.

Where amazing happens

Photos from La Maddalena Restauracja's post 09/06/2024

Wrocławiu częściej! I więcej ❤

Cóż to był za weekend. Pełne hotele, wypełnione do ostatniego Gościa restauracje, żyjący wrocławski Rynek a przede wszystkim stadion Wrocław.

Tysiące turystów i wrocławian na koncercie, który zapamiętamy na długo. I najlepsi, niezwykli Goście w La Maddalena Restauracja😉

Niesamowity czas. Nam się podobało.

Photos from La Maddalena Restauracja's post 03/06/2024

Nieważne czy wieczór jest dżdżysty, chłodny, zimowy czy wręcz przeciwnie, upalny i letni, na naszym tarasie zawieszonym bezpośrednio nad taflą Odry, zawsze znajdziesz spokój i wytchnienie od zgiełku miasta.

Niezależnie od wszystkiego🩶

01/06/2024

Kto miałby lepiej wiedzieć, co w restauracji zjedzą Wasze dzieci niż Paweł Kaszubski, szef kuchni La Maddalena Restauracja, prywatnie Tato dwóch dziewczynek❤️

Paweł wie najlepiej co przejdzie na talerzu a co niekoniecznie😉

Dużo dobrego dla wszystkich dzieci, niezależnie od wieku🥂

28/05/2024

Przed nami długi weekend i znów pogoda płata nam figle.

Niezależnie jednak od tego, czy świeci słońce, leje deszcz, z nieba spada grad, czy przez miasto przechodzi właśnie ogromna wichura, z tarasu La Maddalena Restauracja zawsze możesz podziwiać wyjątkowy widok na rozświetlony gmach Uniwersytetu Wrocławskiego.

U nas jesteś bezpieczny.

To dzięki całkowitemu przeszkleniu tarasu, na którym siedzisz. Jeśli warunki atmosferyczne tego wymagają w kilka sekund potrafimy całkowicie zamknąć taras taflami szkła. Jeśli zaś świeci słońce i jest ciepło, tafle szkła natychmiast ściągamy i możemy poczuć się jak na łodzi, siedząc bezpośrednio nad taflą Odry.

Żadne warunki nie są nam straszne.

------------------------------------------------------

Zostały nam ostatnie wolne stoliki na długi weekend i Boże Ciało.
Najlepiej rezerwować je poprzez nasz system rezerwacyjny, o tu: https://www.emenago.com/i/lamaddalena

22/05/2024

A gdyby tak zaprosić Mamę na kolację, spędzić z nią czas jak z koleżanką, uczcić jej Święto, które już w najbliższą niedzielę i pokazać jej jeden z najpiękniejszych widoków w mieście?

Z tarasu zawieszonego bezpośrednio nad taflą Odry na rozświetlony gmach Uniwersytetu Wrocławskiego🫶

Mamy takie przekonanie, że mogła by być bardzo szczęśliwa❤️

——————-

Zostało nam jeszcze kilka stolików na Dzień Mamy. Rezerwacji najłatwiej dokonać przez system rezerwacyjny i link poniżej:

www.emenago.com/i/lamaddalena

Dużo dobrego dla wszystkich Mam🥂

08/05/2024

Weź głęboki oddech i odetchnij.

Pomyśl, że już środa ❤

Ta smakuje najlepiej w La Maddalena Restauracja

05/05/2024

Wróciliście bezpiecznie z majówki?

To dobrze

30/04/2024

Majówka w Maddalenie

Śr - So | 14:00 - 23:00
Niedziela | 14:00 - 21:00

Tyle słońca i ciepła już dawno nie było na początku maja. I te ciepłe wieczory. Najlepsze🩶

Photos from La Maddalena Restauracja's post 29/04/2024

Już 16 maja przygotowujemy dla Was coś absolutnie nadzwyczajnego. Co prawda tym razem nie w Maddalenie, ale nieopodal. Na szczęście bardzo blisko, bo w naszym nowym miejscu, w koncepcie MOST znajdującym się w głębi restauracji Między Mostami. Do Wrocławia przyjeżdża bowiem Wielki naturalista Fulvio Bressan - enfant terrible włoskiego winiarstwa!

Niesamowita postać. Nikt tak pięknie, z taką swadą i przyjemnością nie opowiada o swoich winach jak Fulvio, który posturą raczej przypomina zapaśnika niż winiarza, co dodatkowo dodaje mu uroku i magiczności. Robimy z nim kolacją degustacyjną połączoną z pairingiem jego znakomitych win.

Spróbujemy sześciu różnych win od Fulvio Bressana. Fulvio obiecał nam, że przywiezie najlepsze ich roczniki. Połączymy je z menu degustacyjnym od Łukasz Budzik, szefa kuchni konceptu most i restauracji Między Mostami, w której mieści się nasza sala degustacyjna most.

Mamy przeczucie graniczące z pewnością, że to będzie kolejny z tych wyjątkowych wieczorów, które staramy się dla Was organizować w naszych restauracjach. Choćby jak ten ostatni w Maddalenie, kiedy to łączyliśmy jedzenie z whisky The Macallan, z jednej z najznamienitszych destylarni na świecie.

Jak było? Zobaczcie sami na zdjęciach...

------------------

Rezerwacje na kolację degustacyjną z selekcją win od Fulvio Bressana przyjmujemy na razie tylko mailowo pod adresem [email protected] bądź [email protected]

Kolację zaplanowaliśmy na 16 maja, w czwartek o godz. 19:00

Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na stronie wydarzenia:
Wielki naturalista Fulvio Bressan - enfant terrible włoskiego winiarstwa w Między Mostami.

Pozdrawiamy,
zespół Między Mostami

Photos from La Maddalena Restauracja's post 26/04/2024

Trzeci rok z rzędu magazyn Forbes i organizacja FOR Solutions umieścili nas liście 50 najlepszych restauratorów w Polsce.

Duma! i Tyle

Chcesz aby twoja firma była na górze listy Restauracja w Wroclaw?
Kliknij tutaj, aby odebrać Sponsorowane Ogłoszenie.

Spotkajmy się pod nowym adresem

Zapraszamy do restauracji La Maddalena nad piękne wrocławskie bulwary Odrzańskie, na ul. Pomorską 1 . Przenieśliśmy się do pierwszego we Wrocławiu budynku postawionego na Odrze, z emblematycznym wręcz widokiem na imponujący gmach Uniwersytetu Wrocławskiego.

Zapraszamy do restauracji, w której udało się stworzyć kuchnię naszych marzeń, z idealną temperaturą i wilgotnością, dzięki którym możemy serwować jeszcze lepszej jakości dania. Lokal usytuowany na jednej z odrzańskich wysp, niedaleko wrocławskiego Rynku, w budynku o niezwykłej architekturze, a przy tym z intymną i kameralną atmosferą i zawieszonym nad Odrą tarasem/ ogrodem letnim, na którym do czasu chłodnych wieczorów zbudujemy całkowicie oszklony i grzany ogród zimowy. W miejscu upstrzonym marinami i pięknymi pomostami na nadbrzeżu Odry.

Bulwary pomiędzy mostami Pomorskim a Uniwersyteckim to jedno z najbardziej magicznych miejsc spotkań wrocławian.

Spotkajmy się pod nowym adresem.

Telefon

23:45 - 23:30
Sobota 14:00 - 23:00
Niedziela 14:00 - 22:00

Inne Nowoczesne restauracje europejskie w Wroclaw (pokaż wszystkie)
Restauracja Agora Restauracja Agora
Serbska 5a
Wroclaw, 51-111

Menu ala'carte oraz oferta przyjęć okolicznościowych na stronie internetowej - www.restauracjaagora.pl Czas otwarcia dostosowujemy do oczekiwań klienta.

Mennicza Fusion Restaurant Mennicza Fusion Restaurant
Mennicza 24
Wroclaw, 50-057

Restauracja Patio Restauracja Patio
Kiełbaśnicza 25
Wroclaw, 50-110

Restauracja Patio we Wrocławiu usytuowana w samym centrum miasta we wnętrzach Hotelu Patio, zaprasza wszystkich miłośników dobrej kuchni.

Bistro od kuchni Bistro od kuchni
Sądowa 14
Wroclaw, 54-610

W naszych bistrach serwujemy pyszne jedzenia na wagę. Szukaj nas tu: - ul. Sądowa 14, Wrocław

Brylantowa 16 Brylantowa 16
Ulica Brylantowa 16
Wroclaw, 52-214

Margaux Mleko i Miód Margaux Mleko i Miód
Świdnicka 36
Wroclaw, 50-068

Debiutujące na wrocławskim rynku gastronomicznym miejsce w samym sercu miasta.