מיקה אפלבאום - מיינדפולנס לילדים, נוער, מבוגרים Videos

Videos by מיקה אפלבאום - מיינדפולנס לילדים, נוער, מבוגרים. shine like the whole universe is yours/ rumi

כוחה של קשיבות 🧘‍♀️🧘

בתוך שלל האירועים, אחד הסיפורים המרגשים היה של נועה ארגמני. במהלך התקופה שהייתה חטופה, היא סיפרה שמה שעזר לה לשמור על שפיות ועל תקווה היה תרגול מיינדפולנס.

היא תיארה איך המיינדפולנס איפשר לה להתמודד עם הפחד, חוסר הוודאות, והתנאים הקשים.

לפני כמה חודשים, גם אחת מניצולות הנובה סיפרה, שישבה בשיח שעות ארוכות לבד ותרגלה מיינדפולנס. זה עזר לה ברגעי האימה ובדיעבד עזר לה להינצל (משהו בסטייט אוף מיינד שלה היה מאד רגוע ובטוח), למרות שהמחבלים היו ממש לידה.

2 סיפורים מעוררי השראה, שמדגישים את הכוח המדהים של מיינדפולנס ככלי להתמודדות עם מצבים קשים.

אני ממש יכולה לראות, איך הן ישבו ותרגלו, הזיזו את המחשבות הצידה והתרכזו בכאן ובעכשיו.
עצם ההתרכזות בהווה מפחיתה את הלחץ והחרדה הנוראית שהן היו בה. המחשבות רק מעצימות את החרדה הזאת ומייצרות שיתוק. רק במצב כזה אפשר לייצר תקווה והבנה שזה מה שיש כרגע וזה יכול להשתנות. בזה כוחו הגדול של המיינדפולנס, לשמור את הראש מעל המים.

בסדנא שאני פותחת בסוף החודש, זה בדיוק מה שאני מתכוונת ללמד.
איך אפשר להחזיר לעצמנו שליטה במצבי לחץ, חרדה וחוסר ודאות ולהתמודד כמעט עם כל אתגר שניצב מולנו.

אם זה נשמע לכם מסקרן, היכנסו לקישור בתגובות או צרו איתי קשר ב 050-650

Other מיקה אפלבאום - מיינדפולנס לילדים, נוער, מבוגרים videos

כוחה של קשיבות 🧘‍♀️🧘 בתוך שלל האירועים, אחד הסיפורים המרגשים היה של נועה ארגמני. במהלך התקופה שהייתה חטופה, היא סיפרה שמה שעזר לה לשמור על שפיות ועל תקווה היה תרגול מיינדפולנס. היא תיארה איך המיינדפולנס איפשר לה להתמודד עם הפחד, חוסר הוודאות, והתנאים הקשים. לפני כמה חודשים, גם אחת מניצולות הנובה סיפרה, שישבה בשיח שעות ארוכות לבד ותרגלה מיינדפולנס. זה עזר לה ברגעי האימה ובדיעבד עזר לה להינצל (משהו בסטייט אוף מיינד שלה היה מאד רגוע ובטוח), למרות שהמחבלים היו ממש לידה. 2 סיפורים מעוררי השראה, שמדגישים את הכוח המדהים של מיינדפולנס ככלי להתמודדות עם מצבים קשים. אני ממש יכולה לראות, איך הן ישבו ותרגלו, הזיזו את המחשבות הצידה והתרכזו בכאן ובעכשיו. עצם ההתרכזות בהווה מפחיתה את הלחץ והחרדה הנוראית שהן היו בה. המחשבות רק מעצימות את החרדה הזאת ומייצרות שיתוק. רק במצב כזה אפשר לייצר תקווה והבנה שזה מה שיש כרגע וזה יכול להשתנות. בזה כוחו הגדול של המיינדפולנס, לשמור את הראש מעל המים. בסדנא שאני פותחת בסוף החודש, זה בדיוק מה שאני מתכוונת ללמד. איך אפשר להחזיר לעצמנו שליטה במצבי לחץ, חרדה וחוסר ודאות ולהתמודד כמעט עם כל אתגר שניצב מולנו. אם זה נשמע לכם מסקרן, היכנסו לקישור בתגובות או צרו איתי קשר ב 050-650

גם אתם חווים בתקופה המאתגרת הזאת לחץ, חרדות וקשיי שינה? אתם לא לבד. אני ועוד רבים פה מרגישים ככה- כאילו נסחפתי בתוך זרם סוער ללא שליטה. למזלי, כבר שנים רבות אני מתרגלת מיינדפולנס, כלי מדהים שעוזר לי למצוא שקט בתוך הסערה הנוכחית. ✨ אני יותר נוכחת יותר ברגע הנוכחי ופחות במחשבות או בחדשות ✨ פיתחתי חוסן, גם אם יש לי נפילות (ויש לא מעט), אני מצליחה לקום כל פעם מחדש ולהמשיך ✨ מצליחה לנהל לחץ וחוסר וודאות (יש הרבה עכשיו) בצורה יעילה ✨ איכות השינה שלי עלתה ✨ מערכות היחסים עם הסובבים אותי יותר טובות אני שמחה ומתרגשת להציע לכם סדנת מיינדפולנס ייחודית במתכונת של 6 מפגשים שבועיים בני שעה וחצי. בסדנה זו תלמדו: 🧘‍♀️ טכניקות מדיטציה מעשיות 🧘‍♂️ תרגילי נשימה להרגעה 🧘‍♀️ דרכים ליישום מיינדפולנס בחיי היום-יום 🧘‍♂️ וכלים נוספים שיעניקו לכם שקט פנימי וחוסן נפשי מוזמנים ומוזמנות להצטרף עכשיו לסדנא המרעננת והייחודית הזו! לפרטים נוספים ולהרשמה - לחצו כאן https://www.milimplus.co.il/mindfulness-workshop או צפו בסרטון הסבר קצר ששמה פה "אני ממש ממליץ על הסדנא הזאת למי שרוצה למצוא שלווה פנימית ולהפחית את רמות החרדה והדאגה בחייו. המנחה מקסימה והתרגילים פשוטים וקלים ליישום." - יונתן ג.

סדנת מיינדפולנס לשינוי דפוסי חשיבה