Przebieramy nogami - wyprawy rowerowe

Zorganizowane wycieczki rowerowe od A do Z. Dużo zabawy i najlepsze trasy

Photos from Przebieramy nogami - wyprawy rowerowe's post 15/10/2023

W ten weekend gościłem na Kolarski Podlaski Camp w poszukiwaniu Ultra Ducha Puszczy 👻👻. Miło dla odmiany poczuć swobodę uczestnika zgrupowania, zwłaszcza, że organizatorzy stanęli na wysokości zadania, a Podlasie po raz kolejny mnie zachwyciło. Magia Podlasia nie ogranicza się tylko do wspomnianego duszka. To potężna dawka uśmiechu i dobra od ludzi, dziedzictwa obojga narodów oraz wyjątkowej natury. Dla mnie się podoba 😄

Photos from Przebieramy nogami - wyprawy rowerowe's post 03/09/2023

Ein! Zwei! Zrobiliśmy Ren po raz drugi! Kolejna ekipa pojechała z nami szlakiem wzdłuż zamków i winnic południowo-zachodnich Niemiec. Hektolitry rieslinga i kölscha nie przeszkodziły pokonać setek kilometrów bezpiecznych reńskich szlaków rowerowych. Trafiliśmy jeden dzień deszczu, stad skróciliśmy trasę do Kolonii. Grupa przyleciała samolotem, na miejscu czekały przewożone rowery i bagaże z Polski. Tym razem ekipa wielopokoleniowa, na rowerach od szybkich przełajówek i graveli po elektryki na podwójnym zawieszeniu - każdy z uśmiechem na ustach dał radę!

Photos from Przebieramy nogami - wyprawy rowerowe's post 28/08/2023

🇩🇪Niemcy? A dlaczego nie! To kraj usłany bezpiecznymi drogami rowerowymi, w sam raz na wyjazdy rodzinne i grupowe. Pokonaliśmy 374km z grupą z Cieszyna z Duesseldorfu do Franfkurtu, jadąc w górę Renu i Menu. Gwarna Kolonia, liczne modne miasteczka wzdłuż Renu, zamki, małe pensjonaty, winnice a także turyści rowerowi z całego świata. Chcesz dzień przerwy od roweru, ale nie od zwiedzania? Wskakujesz w jeden z licznych wycieczkowych statków 🛳️ Nie masz ochoty na podjazdy pod zamki? Zostajesz przy rzece i szukasz dobrego Biergarten 🥨🍺

Spędziliśmy z naszą ekipą 7 dni i stwierdzamy, że moda na wycieczki rowerowe do naszych zachodnich sąsiadów będzie wzrastać. Ceny są dla nas bardziej przystępne niż kiedyś, drogi rowerowe świetne a piwo jeszcze lepsze😅 Spędziliśmy noce w Kolonii, Rheinbreitbach, Koblencji, Sankt Goar, Rudersheim am Rhein, Mainz i Frankfurcie. Grupie towarzyszył bus wsparcia, którym bezpiecznie przewieźliśmy rowery elektryczne ze Śląska Cieszyńskiego.
Wszyscy przejechali całą trasę na rowerach! 💪

Photos from Przebieramy nogami - wyprawy rowerowe's post 25/08/2023

🚴‍♀️Zrobiliśmy to na Roztoczu! Pierwsza wyprawa na wschodnie krańce Rzeczypospolitej 🇵🇱za nami. Dopisała pogoda🌞, fajni uczestnicy, wymagające trasy z obowiązkowymi odcinkami specjalnymi oraz debiutancki w ramach wycieczki rowerowej - spływ kajakowy - oczywiście w wersji z gwiazdką 😊
Pokręciliśmy solidne kilometry (razem ok 250 w 3 dni) z bazy w Józefowie, zaliczając m.in Krasnobród, Zwierzyniec, Zamość i Susiec. Podczas wyprawy zamojskiej duża część z nas machnęła swoją pierwszą stówkę! Podczas powrotu ze Strzebrzeszyna zaliczyliśmy nawet interwencję wojska w lesie 🚀Do tego prawie 30km kajakiem Tanwią z Borowych Młynów do Pisklaków. Dzięki ekipa!

14/08/2023

Mamy ciekawą ofertę bardzo last minute! 🇩🇪🇩🇪🇩🇪
❗️Cena 2499zł/osoba, 4299zł za parę (mamy 2 miejsca) Cena poniżej kosztów - na pokrycie dla pary, która niestety nie może pojechać :(
Wycieczka rowerowa romantycznym szlakiem Menu i Renu - 7 dni jazdy na rowerze po jednej z najpiękniejszych i najłatwiejszych tras w Europie.
🏰7 dobrych noclegów*** w pokojach 2-os ze śniadaniem
🛻Bagaże wozimy w aucie technicznym
🗿Grupę przewodzi doświadczony przewodnik rowerowy
🚐Bus startuje z Cieszyna w środę wieczorem, jedziemy przez Opole, Wrocław, Legnicę, Zgorzelec.

Grupa seniorów 60+ na rowerach elektrycznych, więc najlepiej dogadacie się, jeśli będziemy operować w podobnych kategoriach 🥰

04/08/2023

Czy ktoś z Was na Pol'and'Rock Festival? Jeśli tak, to wpadnijcie do nas w sobotę o 10:00 na stoisko zachodniopomorskiego 🙂 Opowiemy o naszych przygodach rowerowych i o planach na 2024. Jesteśmy w oficjalnym harmonogramie wydarzenia 🙂

26/06/2023

Wycieczka Zielone Płuca z Poznania do Kołobrzegu w skrócie filmowym 🤩📽 Co za ekipa! Przenieście się z nami do bezkresnych lasów północno-zachodniej Polski. Czyż nie jest pięknie, dziewiczo i zielono? 💚 My jesteśmy w tych regionach zakochani!

Photos from Przebieramy nogami - wyprawy rowerowe's post 26/06/2023

Ależ to był piękny i wymagający czas! Nasza kameralna wycieczka rowerowa „Zielone Płuca”🌳 dojechała z Poznania do Kołobrzegu najbardziej zieloną i leśną trasą „daleko od szosy” 🙂 Zrobiliśmy niespełna 380km w wymagającym terenie w 4 wspaniałe dni wyprawy. Wybuchająca zieleń otulała nas ze wszystkich stron, czasem aż dosłownie. Grupa naszych pionierów spisała się wyśmienicie, z uśmiechem na ustach pokonała zaplanowaną przez nas trudną, acz satysfakcjonującą trasę.
Wyruszyliśmy z Poznania w czwartek. Udało nam się zaskoczyć naszych poznańskich uczestników dziką nadwarciańską przyrodą i odrobiną adrenaliny. W piątek, po nocnej burzy zmierzyliśmy się z Puszczą Notecką i dojechaliśmy do bram Drawieńskiego Parku Narodowego. Część grupy wybrała się na „nocny patrol” w kierunku Jeleniego Rogu. Sobota to spektakularny przejazd wzdłuż Drawy, nieco więcej asfaltu i fajnych utwardzonych przeciwpożarówek. Większość z nas wykręciła tego dnia swoje rekordy życiowe na rowerze! 😍🚴🏻Niedziela, mimo dystansu zdecydowanie lżejsza, po trasie zwiniętych torów kolejowych aż do samego Kołobrzegu z finiszem na gwarnym molo. Ta część naszego kraju to zielony fenomen. Przeskakujące przed kierownicą sarny, buszujące w kniejach ogromne jelenie, kilometry autostrad mrówkowych a nawet… barszcz sosnowskiego 🙃 To nie jest nasze ostatnie słowo w tych terenach!

16/06/2023

🔥🌿Odpalamy zielone płuca! Już w czwartek startujemy z Poznania na najbardziej zieloną, leśną trasą nad morze na przywitanie lata. 4 dni wycieczki rowerowej - 350km łącznie. Śpimy w hotelach/pensjonatach ze śniadaniem, rzeczy wozimy w aucie technicznym, do którego możesz wsiąść. Możesz do nas dołączyć na 2 lub 3 dni - napisz, zadzwoń odbierzemy Cię skąd trzeba :)

Składka wyjazdowa to tylko 599zł (w tym noclegi, śniadanie, przewóz bagaży, przewodnik, auto wsparcia i transport roweru na powrót) - bardzo wierzymy w tą trasę i chcemy to wydarzenie zrobić o wiele większym w przyszłym roku

🚴‍♀️Trasa to przygodowa włóczęga do Kołobrzegu. Daleko od szosy, choć niepozbawiona łatwiejszych szlaków pokolejowych w drugiej części wyprawy. Oto obiecane trasy na kolejne dni

1. dzień - Warta

Uciekamy od miasta wzdłuż Warty i Puszczy Zielonka (pierwszy dzień opisany w poprzedniej wzmiance).
Nocleg EcoVilla Stobnicko

2. dzień - Puszcza

Przedzieramy się przez Puszczę Notecką. Niekończący się sosnowy bór i białe szutrowe drogi. Po drodze zajeżdżamy do Wronek i Krzyża. Wieczorem dla niezajechanych, po obiadokolacji w hotelu zapraszamy na dodatkową rundkę na zachód słońca w kierunku Jeleniego Rogu - skąd pochodzi nasza fotka wydarzenia :)
Nocleg Oberża Kniejówka

3. dzień - Drawa

Od rana wita nas Drawieński Park Narodowy. Będziemy trzymać się możliwie blisko rzeki Drawa, by zobaczyć kajakarzy na najbardziej widowiskowym odcinku rzeki w okolicy Bogdanki. Od Złocieńca zaczniemy trasę starym szlakiem kolejowym. Jest to najdłuższy dystans naszej wycieczki, lekko ponad 100km, jednak druga jej część nie powinna nam przysporzyć trudności :)
Nocleg Połczyn-Zdrój, Sanatorium Maria

4. dzień - Stary Szlak Kolejowy

W 90% asfaltowy dzień do Kołobrzegu na molo. Kilometrów mamy do nakręcenia 89, ale technicznie będzie to nałtwiejszy i najbardziej chillowy dzień. Wieczorem wracacie pociągiem, my wieziemy rowery :)

Pisz, dzwoń, dołącz się do nas! To będzie sztos wycieczka! Mamy ostatnie miejsca, decyduje kolejność zgłoszenia.

Photos from Przebieramy nogami - wyprawy rowerowe's post 15/06/2023

Odsłaniamy pierwsze kulisy trasy Zielone Płuca. Na początek trasa pierwszego dnia, która mimo startu z Poznania praktycznie całkowicie schowana jest od ludzi - sama natura. A co za tym idzie zdążycie się zmęczyć przed noclegiem w Eco Villi :)

Tło zdarzeń dnia pierwszego, to głównie rzeka WARTA. Część z nas będzie z Poznania, stąd żeby sprawić żeby także dla "pyrów" szlak był bardziej nieoczekiwany - od Wartostrady do Obornik mamy wariant przygodowy. Pamiętajmy jednak, że bagaż jedzie osobno, więc nie trzeba aż tak bardzo się bać trudniejszego odcinka :)

Smaczki pierwszego dnia:
🍀Poznańskie Tereny Zielone (Dolina Cybiny, Staw Olszak, Malta, Wartostrada)
🍀Dziewicza Góra 🌄
🍀Puszcza Zielonka
🍀Singletrack MTB Maximus - dla chętnych pętla ok.5km
🍀Rezerwat Śnieżycowy Jar
🍀Nadwarciański Szlak Rowerowy
🍀Ujście Wełny do Warty
🍀Obornickie Łazienki
🍀Trasa rowerowa po zwiniętych torach Oborniki-Stobnica
🍀"Zamek" w Stobnicy

Zielone płuca – wycieczka rowerowa lasem z Poznania do Kołobrzegu

💚 Mamy ostatnie wolne miejsca na wycieczkę. W weekend chcemy już ogarniać logistykę, to jest więc ostatni dzwonek, jeśli jeszcze się wahasz :) Pogoda ma być przyjemna, trochę popada w tym tygodniu, więc ubije to nasze nieliczne piaskowe odcinki.

Kolejne 3 dni będą wrzucane na bieżąco a ich tematyka to:
2 dzień - Puszcza Notecka
3 dzień - Drawa
4 dzień - Stary Szlak Kolejowy

Do zobaczenia! 🚲🚲🚲

12/06/2023

Jeszcze na świeżo, ledwo ogarniając się z kaszubskiego piasku przedstawiamy filmik z weekendowego przebierania nogami po Kaszubach i Borach Tucholskich. Dziękujemy za wspólne 300km zabawy! 🚲

Photos from Przebieramy nogami - wyprawy rowerowe's post 11/06/2023

Długi weekend czerwcowy za nami. Razem z naszą liczną wesołą grupą spędziliśmy go rowerowo na Kaszubach 🚴‍♂️⚫️🟡 W 4 dni eksplorowaliśmy 3 parki krajobrazowe i jeden park narodowy. 300km po lasach, w akompaniamencie natury i kamyczków spod opony.

🎼„Pochłania mnie las, chłonę go, słyszę w krąg ryki
Żywa legenda, mrok, robię się dziki, dziki”.

Z czasem zapomnimy o niektórych odcinkach piasku i tarki. Będziemy pamiętać o bezkresnych sosnowych borach, lobeliowych jeziorach, pysznym pstrągu w Mylofie i wieczornym ognisku pośrodku niczego. Naładowani energią z kamiennych kręgów wracamy do naszych domów w Poznaniu, Warszawie, Łodzi, Grudziądzu, 3-mieście a nawet w Cieszynie. Z pewnością tu wrócimy… A tymczasem łapcie kilka kadrów z wyjazdu 📸

Photos from Przebieramy nogami - wyprawy rowerowe's post 09/06/2023

🚲🌞Co za pogoda i co za ekipa! Kaszebszczi piochy dają popalić, ale humory dopisują 🙂 Objechaliśmy jezioro Wdzydze, zaliczyliśmy punkt widokowy w Przytarnii, słynne kaszubskie lody w Drewutni, kąpiel w jeziorze i jako bonus pasem startowym lotniska! 🛫
Dzisiaj kierunek : Swornegacie, Park Narodowy Borów Tucholskich i na koniec Męcikał 🤗

Photos from Przebieramy nogami - wyprawy rowerowe's post 07/06/2023

Czołem! Potwierdzamy wycieczkę rowerową "Zielone płuca" na przywitanie lata 🏖
Zielone płuca – wycieczka rowerowa lasem z Poznania do Kołobrzegu

Mamy dla Was 3 komfortowe noclegi - willę z basenem, ośrodek przy parku narodowym - też z basenem oraz tym razem "tylko" z sauną, nowy obiekt sanatoryjny w Połczynie-Zdroju.

Bardzo ważna informacja z powrotem z Kołobrzegu - jest zupełnie bezstresowy! 🤗 Po skończonej jeździe zabieramy Wam rowery, pakujemy na auto a Wy wsiadacie sobie wygodnie w pociąg z rezerwacją miejsc (na ten moment to koszt 40zł w 2. klasie i 60zł w 1. klasie przy rezerwacji grupowej) - Czy jechaliście kiedyś jedynką po wycieczce rowerowej? My też nie, a z nami są takie możliwości 🤩 Wysiadacie w Poznaniu, rowerki i bagaż będzie czekać!

Mamy jeszcze miejsca na wyprawę.
To 4 dniowa włóczęga lasami z Poznania nad morze. Trasa maksymalnie oddalona od aut, ale wygodna i przejezdna. Bagaże wieziemy w aucie wsparcia. W każdej chwili możesz też skorzystać z podwózki. Śpimy po drodze w 3 hotelach ze śniadaniami ☕🍳

03/06/2023

Kręcimy po Sudetach 😍
Sudecka wyrypa rowerowa - wycisk w krainie tajemnic!

Chcesz aby twoja firma była na górze listy Siłownia I Obiekt Sportowy w Poznan?
Kliknij tutaj, aby odebrać Sponsorowane Ogłoszenie.

Kategoria

Godziny Otwarcia

Poniedziałek 09:00 - 16:00
Sobota 09:00 - 13:00

Inne Sport i rekreacja w Poznan (pokaż wszystkie)
Wielkopolski Wielki Szlem Wielkopolski Wielki Szlem
Osiedle Piastowskie 106a
Poznan, 61-164

Cykl 3 największych turniejów siatkówki plażowej w Wielkopolsce.

Wakacje w Kajaku Wakacje w Kajaku
Ulica Świętego Rocha 11B
Poznan, 61-142

Wakacje w Kajaku to cykl kilkudniowych spływów kajakowych organizowanych przez Akademicki Klub Kajakowy Panta Rei. Szczegóły i zapisy: www.w-kajaku.pl

Strongo Strongo
Poznan, 60-401

Strongo.pl to portal dla prawdziwych pasjonatów sportów siłowych. Znajdziesz tu fachowe porady z zak

Kamperem.com.pl  Wypożyczalnia kamperów Kamperem.com.pl Wypożyczalnia kamperów
Głogowska 249
Poznan, 60-111

Wypożyczalnia kamperów! Podróżowanie kamperem to sposób na wakacje, na życie , My chcemy go To

Oddech i Koncentracja - Sebastian Doba Oddech i Koncentracja - Sebastian Doba
Centrum Zdrowia Agvita, Promienista 6
Poznan, 61-432POZNAŃ

Trener oddechu. Certyfikowany z Metody Butejki i Oxygen Advantage. 👉https://linktr.ee/treneroddechu

Slavic Gymnastic School Szkoła Gimnastyki Słowiańskiej Slavic Gymnastic School Szkoła Gimnastyki Słowiańskiej
Poznań
Poznan, 60-461

Warsztaty, kursy, zajęcia regularne promujące aktywność fizyczną w oparciu o tradycję Słowian

YIOU Comp YIOU Comp
Heroes Street 33
Poznan, 23554

Sport it is very important for us!

JASIU zawsze tu wraca JASIU zawsze tu wraca
Poznan

śmieszne zwierzaki

Poznański Bieg Otwarcia Igrzysk Poznański Bieg Otwarcia Igrzysk
Warmińska 1
Poznan, 60-622

Poznański Bieg Otwarcia Igrzysk - niedziela 6 lutego na dystansie 12km oraz 4624,08m + biegi dzieci. Start i meta imprezy zlokalizowana na Stadionie POSiR Golęcin, a trasa poprowad...

Nie chce mi się. Nie chce mi się.
Grodziska 25/1
Poznan, 60-363

Nasz projekt powstał z myślą o kobietach, którym czasem się nie chce. Wszystkim nam zdarza się odczuwać stres lub wypalenie. To nic złego. Nasze wyjazdy zagwarantują Ci relaks, spo...

ZuskaSwiruska_ ZuskaSwiruska_
Poznan, 61-758

Witam w moim Zwariowanym i Nieogarniętym Świecie �� Jeżeli brakuje Wam motywacji, ruchu, śmi

Tomasz Zaorski - Ninja & ADD Tomasz Zaorski - Ninja & ADD
Poznań, Ulica Bożydara 10
Poznan, 61-005

�Finalista Ninja Warrior Polska �Trener ADD Academy by Yamakasi �Trener Ninja i Personalny ?